Ja dat is dan inderdaad geldverspilling...... om hem een pleziertje te doen, vooruit dan maar..quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee toch , geld verspillend
Moest het de vorige keer al doen maar heb ik afgebeld. Bij hem in de kamer zei ik zonde van het geld hoef het niet te weten ik vvoel het al
Maar hij wiklde het wel weten. NNou om hem een plezeirtje te doen vooruit dan maar
ZIe daar altijd tegen op, zo klem op je neus en in dan zo klein hokje zitten een soort telefoon celquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is dan inderdaad geldverspilling...... om hem een pleziertje te doen, vooruit dan maar..... gekkie...
Jahhhh lekker claustrofobisch ieuwww.. niet fijn...quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe daar altijd tegen op, zo klem op je neus en in dan zo klein hokje zitten een soort telefoon cel
Het verstikt mij altijd
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is zo speciaal geconfigureerd, zodat wij ook kunnen volgen ;-)
Beter, wij zijn ook geen 18 meer hèquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is zo speciaal geconfigureerd, zodat wij ook kunnen volgen ;-)
Vreselijk. Ik hoef gelukkig niet meer te blazen. Mijn longarts gaat ervan uit dat het toch een momentopname is die verder niet zoveel zegt. Wel wordt er een foto gemaakt (toevallig ook vanmiddagquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe daar altijd tegen op, zo klem op je neus en in dan zo klein hokje zitten een soort telefoon cel
Het verstikt mij altijd
Ja bij mij is het 14 jaar geleden dat ik geopereerd ben, 13 jaar geleden voor het laatst b ij de longarts zo testquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik hoef gelukkig niet meer te blazen. Mijn longarts gaat ervan uit dat het toch een momentopname is die verder niet zoveel zegt. Wel wordt er een foto gemaakt (toevallig ook vanmiddag) en een consult met de longarts. Maar die gaat er inmiddels van uit dat ik zelf wel kan vertellen hoe ik me voel.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb met een BMW M2 '23 net een tijd neergezet op de Nordschleife, 7:52 . Ik ben niet ontevreden, maar het kan nog beter
Ik moet nog wel twee keer per jaar naar de longarts, maar hoef niet meer te blazenquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij mij is het 14 jaar geleden dat ik geopereerd ben, 13 jaar geleden voor het laatst b ij de longarts zo test
Fijn dat jij niet meer hoeft. Ik maak iedere 6 of 9 maanden een longfoto en dan naar de longarts. Nu een longtest en 13 juli weer een fotoen dan ook weer naar de longarts
Ja, negentien seconden sneller dan gisteren, en dat op een circuit van 20,8km met 73 bochtenquote:
Dat is het ook geeft toch een gerust gevoelquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik moet nog wel twee keer per jaar naar de longarts, maar hoef niet meer te blazenEn ook de 6 minuten looptest bij de fysio hoef ik niet meer te doen
En dan ook nog twee keer per jaar naar de longverpleegkundige.
Ach ze houden wel de vinger aan de pols, dat vind ik wel een fijn idee.
Wauw, netjes hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, negentien seconden sneller dan gisteren, en dat op een circuit van 20,8km met 73 bochten
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, negentien seconden sneller dan gisteren, en dat op een circuit van 20,8km met 73 bochten
O jee nu snap ik waarom je haar niet wil zienquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Weet je op wie Ashley lijkt. Qua gedrag en houding
ZPNN
Alles goed met de blaas? Die van mij heb ik net geleegd. Ook wel fijnquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:33 schreef Dotteke het volgende:
Zo blaastest gehad. Nu op naar de longarts.
Andere blaastest 🤣 voor de longen. Uitslag krijg ik zoquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alles goed met de blaas? Die van mij heb ik net geleegd. Ook wel fijn
Snap ik. Geintjequote:Op donderdag 7 maart 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Andere blaastest 🤣 voor de longen. Uitslag krijg ik zo
die andere blaas heb ik ook maar ff geleegd. Moet nog 15 min wachten hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |