Haha ja doe maarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
Perfect geschikt voor het volgende seizoen B&B vol liefde.
Precies wat ik zei vanavondquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:23 schreef Blues het volgende:
Jack is gewoon gebruikt.
Goed dat ie al in t begin zijn app aangehouden heeft en niet hals over kop bij haar en haar ego is ingetrokken.
Was toch nichtje?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:17 schreef hondonspain het volgende:
Vrouw was eng maar dochter autoverkoper, nog enger
Toen hij weer in Hoorn was.quote:
Ja snap ik ook niet? Leek mij een hele normale vrouwquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen hij weer in Hoorn was.
Al vraag ik me af waarom die ‘eng’ was.
Dat is de aflevering van volgende week toch?quote:
Dat wordt pas volgende week uitgezonden.quote:
Ok dan, ze liepen nog met mondkapjes op, dacht dat het een herhaling was.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:12 schreef golfer het volgende:
Dat wordt pas volgende week uitgezonden.
Zie de tekst boven het invoerveld.
Ja had ik ook. Zei bij het tekenen van de koopovereenkomst al "alles staat op haar naam, als het klaar is, mag hij wieberen". Ik had een vooruitziende blik!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Inderdaad, wat een irritante tante. Ik, ik, ik, je kon van het begin al aanvoelen hoe dat af zou lopen. Heb me lekker lopen ergeren
Yesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:07 schreef Lienekien het volgende:
@:Staaf
Gaat dit nou ook over de aflevering van volgende week?!
Zat jack nu wel in die zoom-yoga sessie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:15 schreef JanGroen het volgende:
Jack zit thuis op de bank. Ze heeft het uitgemaakt met een berichtje toen hij in Nederland zat.
Bedankt voor alle hulp maar je hoeft niet meer terug te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |