SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Zaterdag, stratenaids, zandbak, kutland... het enige wat ontbreekt is sprintaids.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:29 schreef Managarm het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, zaterdag stratenaids.
Volgens mij kan ik oprecht niet kijken zaterdag, dus jaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:29 schreef Managarm het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, zaterdag stratenaids. Op zondag nog een keer kijken?![]()
met een speciaal topicquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:29 schreef Managarm het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, zaterdag stratenaids. Op zondag nog een keer kijken?![]()
Echt een circuit voor Super Marioquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gelukkig gaat het nieuwe F1 circuit in Saudi-Arabië voor 2030 er weer als een ouderwetse racetrack uitzien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet iig gaaf uitquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gelukkig gaat het nieuwe F1 circuit in Saudi-Arabië voor 2030 er weer als een ouderwetse racetrack uitzien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt wel Rainbow Road in Mario Kartquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopen dat Verstappen voor die tijd al vertrokken is uit de F1. Hoeven we die droevige aftakeling van deze ooit zo mooie motorsport niet langer aan te zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Global music icons Alicia Keys, Pharrell Williams and Martin Garrix have been named as headline acts for the post-race concert at the Saudi Arabian Grand Prix, with the event set to take place immediately after the race on Saturday, March 9.
Deze vergelijking zie ik echt veel voorbij komenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:15 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Het lijkt wel Rainbow Road in Mario Kart
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze vergelijking zie ik echt veel voorbij komen
Clown World.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hopen dat Verstappen voor die tijd al vertrokken is uit de F1. Hoeven we die droevige aftakeling van deze ooit zo mooie motorsport niet langer aan te zien.
Garrix kan wel lekker draaien, allen die andere twee doen het meer voor hun eigen imago! Max en Martin zie je heel vaak samen, in en buiten de F1-wereld.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
Max z'n vriendje is er ook bij dit weekend
[..]
Laat je mij en @Nizno al het werk doenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik oprecht niet kijken zaterdag, dus ja
F zeroquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Echt een circuit voor Super Mario
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |