Je moet wel aan je groentjes komenquote:
Wat ga je slopen dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK...
Kan ik de sloopwerkers bellen.
Normale mensenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze rekenen op normale mensenporties
Ja, maar dan nog hoef je geen 30 kilo in 1 keer te etenquote:
Die pakketten zit meestal maar net iets van 800 gram groenten in, die moet je ook nog snijden en schoonmaken dus dan is het nog minder. Dan zit je nog niet aan de 400 gram groentenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog hoef je geen 30 kilo in 1 keer te eten
Ik gooi meestal niet de helft van alle groente weg door snijden en schillen maar okequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die pakketten zit meestal maar net iets van 800 gram groenten in, die moet je ook nog snijden en schoonmaken dus dan is het nog minder. Dan zit je nog niet aan de 400 gram groenten
Handen af van mijn Barbie-a-lagoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat wanstaltige barbiepaleis naast mijn zaak!!!!
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Handen af van mijn Barbie-a-lago
Bedoelde 400 gram per dag hequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gooi meestal niet de helft van alle groente weg door snijden en schillen maar oke
Hoe snij jij groenten?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die pakketten zit meestal maar net iets van 800 gram groenten in, die moet je ook nog snijden en schoonmaken dus dan is het nog minder. Dan zit je nog niet aan de 400 gram groenten
Als je bij Ess intrekt krijg je elke avond een (v)e(r)sspakketjequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was gewoon aan het denken van dat zo'n pakket voor 2 keer is omdat er maar 800 gram groenten inzitten, dus 400 per dagquote:
Ohquote:
Hoeveel jaar moeten we nog wachten op de eerste date?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je bij Ess intrekt krijg je elke avond een (v)e(r)sspakketje
Ik krijg geen 400 gram groenten weggestouwd hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was gewoon aan het denken van dat zo'n pakket voor 2 keer is omdat er maar 800 gram groenten inzitten, dus 400 per dag
Nee maar jij bent ook maar een kleine essie met niet zo'n grote trekquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Mja. 400 gram groente in 1x krijg ik lang niet op
Zoveel is dat niet hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik krijg geen 400 gram groenten weggestouwd hoor
Ja, dus dan kan ik dus langer eten van zo'n verspakket dan 2xquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar jij bent ook maar een kleine essie met niet zo'n grote trek
800 gram steakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |