SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik denk dat ze al snel door hebben dat ze in die kamer zittenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En benieuwd naar de reacties morgen als er twee weg zijn ....
Nou inderdaad, doe gewoon effe leuk..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Dilano: ik ben benieuwd wat we gaan ontbijten![]()
Die denkt echt alleen maar aan eten.
Jimmy leeft zich helemaal in, loopt te genieten, wil alles passen en vindt het ook eng, geweldig die reactiequote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou inderdaad, doe gewoon effe leuk..
Weet niet of het klopt wat hij zegt. Heb ook nog niets vernomen. Misschien krijgen we via de socials wel een melding dat er iets moet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:06 schreef b_engeltje het volgende:
Ja wat is dat met de kijker?
Ik kan nog niks stemmen of beslissen ofzo
En leuk dat we mee mogen kijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Inderdaad Jimmy, fokking goed gedaan ...
Geen idee, helemaal niet meegekregen dat wij als kijker überhaupt iets zouden kunnen doen..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 01:06 schreef b_engeltje het volgende:
Ja wat is dat met de kijker?
Ik kan nog niks stemmen of beslissen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |