Had geloof ik stiekem toch iets meer van Duitsland verwacht maar dat komt misschien nog!quote:Op maandag 4 maart 2024 22:37 schreef blackswangreen het volgende:
Spotify update:
#1 Belgium
#1 Netherlands
#35 Estonia
#40 Lithuania
#80 Austria
#129 Latvia
#168 Worldwide
#195 Germany
?quote:Op maandag 4 maart 2024 23:03 schreef Ronzz het volgende:
Welkom Joost! Leuk dat je hier Ron-hangt.
En natuurlijk veel succes en plezier de aankomende tijd. Hakkuh
Italie is trouwens nooit zo interessant, die heeft de afgelopen jaren vaak 3x zo veel views als nummer 2 (waarom eigenlijk?), ongeacht liedje. Wel cool dat wij nu dubbel zoveel als Italie hebben, dat zegt toch wel wat!quote:
Hardop gegniffeldquote:Op maandag 4 maart 2024 20:43 schreef Korenfok het volgende:
Amazonprime's marketing team grijpt de hype aan;
Als er dan al een nummer boven Joost moet staan, dan ben ik blij dat het deze is. Mileyquote:
Omdat het San Remo Festival onwijs populair is in Italië (meer dan 50% kijkersaandeel is heel gewoon daar) en de Italianen al wekenlang het nummer grijs draaien 😊quote:Op maandag 4 maart 2024 23:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Italie is trouwens nooit zo interessant, die heeft de afgelopen jaren vaak 3x zo veel views als nummer 2 (waarom eigenlijk?), ongeacht liedje. Wel cool dat wij nu dubbel zoveel als Italie hebben, dat zegt toch wel wat!
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:43 schreef Korenfok het volgende:
Amazonprime's marketing team grijpt de hype aan;
Gaaf (en onwerkelijk) dat een Nederlandstalig lied in de Global Top staatquote:
Hardop gelachenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Cornald die zegt dat er voor het eerst muzikanten in de commissie zitten
De gifbeker moet helemaal leeg voor Jan
Naar de maan? Daar voorbij?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:31 schreef PzKpfw het volgende:
Volgend jaar sturen we het trio Donnie, Mart Hoogkamer en Marco Schuitemaker.
Ik denk dat de taal niet zoveel (meer) uitmaakt. Iemand als Froukje zou een veel betere kandidaat zijn dan de meeste artiesten die in het Engels zingen. Omdat haar muziek gewoon beter is, en ze echt een eigen geluid en uitstraling heeft. Daar slaan buitenlanders ook op aan. Er zijn volgens mij meer buitenlanders die naar haar muziek luisteren dan naar Di-Rect ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:13 schreef Nashipeer het volgende:
Ben trouwens razendblij dat we éindelijk een uptempo lied sturen en dat het gelijk een succes is (ongeacht het resultaat in mei). En dat het ook nog eens lukt in het Nederlands. Hopelijk haalt het in de komende jaren artiesten en de selectiecommissie over om uptempoliedjes een kans te geven als inzending. Het laat nu iig zien dat je met ballads (de Diepte) en zelfs met uptempo Nederlands kunt gebruiken.
We zitten in het subforum MAA inderdaad.quote:
Angel keeperquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:31 schreef PzKpfw het volgende:
Volgend jaar sturen we het trio Donnie, Mart Hoogkamer en Marco Schuitemaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |