Ja dat snap ik ook niet helemaal, maar waarom zou je als woordvoerder maar wat verzinnen?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Beetje raar, want volgens de cijfers die ze zelf publiceren wordt het veel vaker in België beluisterd dan in Duitsland
En in Polen staat hij niet eens in de chart.
Ligt natuurlijk ook wel weer aan het aantal streams in het land zelf. Met bijvoorbeeld 50.000 streams kun je op nummer 192 staan in bijvoorbeeld Polen, maar op nummer 3 in IJsland.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Beetje raar, want volgens de cijfers die ze zelf publiceren wordt het veel vaker in België beluisterd dan in Duitsland
En in Polen staat hij niet eens in de chart.
Misschien had die woordvoerder het niet alleen over Spotify, dat kan. Maar die Spotify-cijfers kun je gewoon zien, dus als hij het daarover heeft klopt het gewoon niet (tenzij hun eigen cijfers niet kloppen :p)quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook wel weer aan het streams in het land zelf. Met bijvoorbeeld 50.000 streams kun je op nummer 192 staan in bijvoorbeeld Polen, maar op nummer 3 in IJsland.
We vergelijken vaak spotify cijfers, maar landen hebben nogal verschillende inwoneraantallen en in een aantal landen is Spotify heel populair en in andere landen heb je ook alternatieve diensten.
Of de medewerker zegt het niet helemaal goed dat kan ook.
Thnx leuke tip! Leuk om te kijken ook! Joost vind ik daar gewoon echt het braafste kind van de klas.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:18 schreef Momo het volgende:
Ik kreeg net deze suggestie van YouTube van een paar maand geleden, alle 3 de mannen op de scootmobiels bij StukTV
quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:51 schreef blackswangreen het volgende:
Och, wat een heerlijke video is dit. We hebben een Belg nodig om die Hollandse complotwappie even stevig op z'n plaats te zetten. Ik had trouwens die video van die Kafka niet bekeken, maar holy shit wat een domme gast! Als dat iemand is waar die wappies tegenop kijken, kun je nagaan hoe dom ze zelf zijn...
Die heb ik straks ook zitten kijken. Grappig jaquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:51 schreef blackswangreen het volgende:
Och, wat een heerlijke video is dit. We hebben een Belg nodig om die Hollandse complotwappie even stevig op z'n plaats te zetten. Ik had trouwens die video van die Kafka niet bekeken, maar holy shit wat een domme gast! Als dat iemand is waar die wappies tegenop kijken, kun je nagaan hoe dom ze zelf zijn...
Gelukkig is mn bubbel goed getraind en kreeg ik wel deze video van het YouTube algoritme en niet die van de wappie.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:51 schreef blackswangreen het volgende:
Wat voor aftands orgel apparaat heeft Joke in haar huiskamer staan wanneer er niet eens een fatsoenlijke beat uit komtquote:
Geef hem nou geen tractie. Dan verschijnt die video bij nog meer mensenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:27 schreef engine het volgende:
Voor wie nog meer wil lachen heeft hij nog een video gemaakt
Oh dat ga ik niet eens aanklikken. Brrrr.quote:
Onze aankomende Minister van Buitenlandse Zaken geeft misschien de voorkeur aan een internationaler geluid.quote:
Ik ga deze dude niet mijn tijd/view geven. Gekkie dattie isquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:27 schreef engine het volgende:
Voor wie nog meer wil lachen heeft hij nog een video gemaakt
Dit was dus leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:51 schreef blackswangreen het volgende:
Uitstekendquote:
Het is ook niet naar jou persoonlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:42 schreef engine het volgende:
Ik maak niks politiek. Ik post een video waar ik zelf om kan lachen. Anderen misschien ook. Klikken is niet verplicht en reageren net zo goed niet.
Naja, zijn die andere acts ook al beroemd op youtube? Worden die liedjes ook op de frontpage gezet?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:51 schreef TLC het volgende:
In nog geen week tijd bijna 7 miljoen views op de joeptoep, daar komen andere ESF nummers niet eens bij in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |