abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212718416
De Telegraaf en anderen hanteren de truc die journalistiek weliswaar geoorloofd is, maar die ik echt heel irritant vindt: letterlijk iemand woorden in de mond leggen.

"Wil jij Eurovisie presenteren als Joost Klein wint?" "Ja."

Kop van de Telegraaf: Duncan Laurence: "Ik wil Eurovisie presenteren als Joost Klein wint."

Ze weten dat ze daarmee lekker kunnen inspelen op het anti-Duncan sentiment dat er nu eenmaal leeft, om wat voor reden dan ook.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 maart 2024 @ 17:27:56 #252
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212718441
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 17:26 schreef blackswangreen het volgende:
De Telegraaf en anderen hanteren de truc die journalistiek weliswaar geoorloofd is, maar die ik echt heel irritant vindt: letterlijk iemand woorden in de mond leggen.

"Wil jij Eurovisie presenteren als Joost Klein wint?" "Ja."

Kop van de Telegraaf: Duncan Laurence: "Ik wil Eurovisie presenteren als Joost Klein wint."

Ze weten dat ze daarmee lekker kunnen inspelen op het anti-Duncan sentiment dat er nu eenmaal leeft, om wat voor reden dan ook.
Leeft er anti-Duncansentiment?

Wat deze randzaken betreft leef ik echt onder een steen he, dus geen idee :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 6 maart 2024 @ 17:28:14 #253
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212718446
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 17:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wie de vliegende fuck is dit 'internetfenomeen' nou weer. Ga lekker orgel spelen ofzo, Joke.
Dit is nog een restant uit de coronatijd. Mensen kwamen tot rust bij die orgelriedeltjes.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 maart 2024 @ 17:32:20 #254
284411 crew  heywoodu
pi_212718487
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 17:28 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dit is nog een restant uit de coronatijd. Mensen kwamen tot rust bij die orgelriedeltjes.
Ik zal wel verkeerd zoeken, want hier zie ik alleen een handvol filmpjes van een 'Orgel Joke' met een paar duizend views en dat is het.
https://www.youtube.com/results?search_query=orgel+joke
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  woensdag 6 maart 2024 @ 17:34:20 #255
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_212718506
Deze man maakt van zo`n beetje elk eurovisienummer wel een cover.

Het hakken heeft hij wel alleen overgeslagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door usagi414 op 06-03-2024 17:46:46 ]
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2024 @ 17:37:01 #256
163650 Greys
pi_212718532
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2024 17:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zal wel verkeerd zoeken, want hier zie ik alleen een handvol filmpjes van een 'Orgel Joke' met een paar duizend views en dat is het.
https://www.youtube.com/results?search_query=orgel+joke
Orgeljoke heeft meer dan 40.000 volgers op haar instagram O+

https://www.instagram.com/orgeljoke?igsh=MTNhYnVoYmgzcnU1aQ==
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212718629
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 17:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ooit van Rtl Boulevard gehoord?
pi_212718630
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 17:34 schreef usagi414 het volgende:
Deze man maakt maakt van zo`n beetje elk eurovisienummer wel een cover.

Het hakken heeft hij wel alleen overgeslagen.

Welcome to Europa
Here until it's over
Europapa, Europapa
Welcome to Europa
'till I meet Jehova
Europapa, Europapa

Dat is wel een vrij briljante vertaling. Sowieso is die man echt een held, dit doet hij al jaren.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 maart 2024 @ 17:46:11 #259
163650 Greys
pi_212718632
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 17:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Vooral bij de Telegraaf zelf en die sleuren daar dan onwetenden in mee. Er was onlangs iemand bij de Telegraaf bij een concert van Duncan en hij maakte er een artikel van met een kop als 'Duncan stopt z'n concert abrupt en laat fans in verbijstering achter'. Bleek dat het natuurlijk héél anders zag en alle andere aanwezigen het een uitstekend concert vonden met een normaal einde want Duncan had op het balkon van Paradiso nog een toegift gedaan enzo dus er was wel gewoon een einde.
Maar ja, als de Telegraaf dan zo'n rare clickbait kop maakt gilt iedereen die er niet bij was en lekker negatief mee wil loeien natuurlijk meteen 'die heeft het te hoog in z'n bol gekregen' en dat soort dingen.

Gelukkig namen héél veel mensen het dit keer voor hem op, aanwezige fans maar ook anderen die kwamen melden dat het een normale concertduur was enzo.

En Rtl Boulevard haten hem ook. Daarvoor geldt dan ook weer dat kijkers het geloven. Etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 maart 2024 @ 17:48:24 #260
284411 crew  heywoodu
pi_212718653
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 17:46 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ooit van Rtl Boulevard gehoord?
Ja, dat zijn dus precies de dingen die ik echt nóóit zie, hoor of mee krijg :P
pi_212718654
Europapark
tiktok
  woensdag 6 maart 2024 @ 17:57:36 #262
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_212718735
Tot vandaag had ik nog nooit van Immer Hansi gehoord maar dat hij een cover van europappa heeft gemaakt met als titel Hoempapa was belangrijk genoeg om in het radionieuws te noemen.

Het staat op youtube voor de liefhebbers.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_212718785
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 17:46 schreef Greys het volgende:

[..]
Vooral bij de Telegraaf zelf en die sleuren daar dan onwetenden in mee. Er was onlangs iemand bij de Telegraaf bij een concert van Duncan en hij maakte er een artikel van met een kop als 'Duncan stopt z'n concert abrupt en laat fans in verbijstering achter'. Bleek dat het natuurlijk héél anders zag en alle andere aanwezigen het een uitstekend concert vonden met een normaal einde want Duncan had op het balkon van Paradiso nog een toegift gedaan enzo dus er was wel gewoon een einde.
Maar ja, als de Telegraaf dan zo'n rare clickbait kop maakt gilt iedereen die er niet bij was en lekker negatief mee wil loeien natuurlijk meteen 'die heeft het te hoog in z'n bol gekregen' en dat soort dingen.

Gelukkig namen héél veel mensen het dit keer voor hem op, aanwezige fans maar ook anderen die kwamen melden dat het een normale concertduur was enzo.

En Rtl Boulevard haten hem ook. Daarvoor geldt dan ook weer dat kijkers het geloven. Etc.
Je zal er maar werken en van die artikelen moeten tikken waarin iedere nuance ontbreekt. Maar dat is bij die afgrijselijke k*tkrant eerder regel dan uitzondering. Er zitten een paar 'journalisten' bij daar die echt evil zijn
  woensdag 6 maart 2024 @ 18:18:13 #264
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_212718931
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 17:15 schreef Greys het volgende:
Het lullige is dat men nu al riep bv over Duncan 'hoezo moet hij nou weer zeggen dat hij het wel wil presenteren als we winnen'. Het werd hem gevraagd op de rode loper bij dat event waar hij was en natuurlijk antwoordt hij dan leuk en positief.

Die gebarentolk Mirjam heeft nergens in of onder haar filmpje geroepen dat ze mee wil. Sterker nog, dat wil ze waarschijnlijk zelf helemaal niet. Maar anderen roepen nu massaal dat ze mee moet (hoezo dan mensen, ze gebaart Nederlands en daar heeft de rest van Europa dus geen reet aan).

Die lieve Orgeljoke is waarschijnlijk ook maar gewoon gebeld en gevraagd om dit item te doen. Want bij haar filmpje van Europapa op het orgel staat nergens dat ze mee wil.

Anderen maken dat ervan. En ik vind het lullig want zo komen ze opdringerig over terwijl ze dat niet zijn.
En als OrgelJoke nee had gezegd, werd het wel iets als "Orgeljoke voelt zich te goed voor Joost" of iets anders zuurs. Je kunt het nooit goed doen wat betreft het ESF bij sommigen ;(
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 6 maart 2024 @ 18:18:24 #265
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212718935
Ik kreeg net deze suggestie van YouTube van een paar maand geleden, alle 3 de mannen op de scootmobiels bij StukTV

woensdag 6 maart 2024 @ 18:23:50 #266
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_212718988
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 18:18 schreef Momo het volgende:
Ik kreeg net deze suggestie van YouTube van een paar maand geleden, alle 3 de mannen op de scootmobiels bij StukTV

Wat een figuren hè.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Trouwste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 18:26:02 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_212719008
Ik blijf genieten als sceptische punker. Wat een held. Wat een briljant nummer. Wat een historische Nederlandse bijdrage. Ik zit weer te janken. Mijn pa leeft niet meer, m'n moeke is aan het dementeren. Zelf zoveel shit de laatste jaren. Hartaanvallen, open hart operatie, momenteel kanker. De rechtse klote zooi die ons te wachten staat. Ja ik betrek het sentiment op mezelf. Mag ik ? Mag ik emoties tonen ? Ik krijg weer hoop door deze geweldige artiest. Niet alles is verrot. Ik zoek nog meer filmpjes. Heerlijk om van je af te janken. Blijf je hart volgen mensen. Laat de cynische negatievelingen het uitzoeken. (Ik wilde 'doodvallen' posten') Geniet van wat je hebt en koester hetgeen je had.

Herman/tong80

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 6 maart 2024 @ 18:29:22 #268
38496 Perrin
pi_212719044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 18:26 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf genieten als sceptische punker. Wat een held. Wat een briljant nummer. Wat een historische Nederlandse bijdrage. Ik zit weer te janken. Mijn pa leeft niet meer, m'n moeke is aan het dementeren. Zelf zoveel shit de laatste jaren. Hartaanvallen, open hart operatie, momenteel kanker. De rechtse klote zooi die ons te wachten staat. Ja ik betrek het sentiment op mezelf. Mag ik ? Mag ik emoties tonen ? Ik krijg weer hoop door deze geweldige artiest. Niet alles is verrot. Ik zoek nog meer filmpjes. Heerlijk om van je af te janken. Blijf je hart volgen mensen. Laat de cynische negatievelingen het uitzoeken. (Ik wilde 'doodvallen' posten') Geniet van wat je hebt en koester hetgeen je had.

Herman/tong80

pi_212719051
quote:
Europapa, dat vorige week donderdag uitkwam, is tot nu toe meer dan 6,5 miljoen keer gestreamd. Het lied wordt het best beluisterd in Nederland en Duitsland, laat een woordvoerder weten. Daarna volgen België, Polen en Oostenrijk.
https://www.hartvannederl(...)pa-record-op-spotify
Volgens een woordvoerder van Spotify.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 18:39:27 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_212719138
quote:
17s.gif Op woensdag 6 maart 2024 18:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nee. Geen kop in het zand. Je begrijpt er geen flikker van.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 6 maart 2024 @ 19:04:17 #271
38496 Perrin
pi_212719382
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 18:39 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nee. Geen kop in het zand. Je begrijpt er geen flikker van.

Sorry, wilde je alleen maar opbeuren.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 19:10:32 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_212719460
quote:
9s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:04 schreef Perrin het volgende:

[..]
Sorry, wilde je alleen maar opbeuren.
Mijn excuses. Reageerde te fel. Midden in m'n emoties. ;) Dikke knuffel.

pi_212719517
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 18:03 schreef Spumonisal het volgende:

[..]
Je zal er maar werken en van die artikelen moeten tikken waarin iedere nuance ontbreekt. Maar dat is bij die afgrijselijke k*tkrant eerder regel dan uitzondering. Er zitten een paar 'journalisten' bij daar die echt evil zijn
Slaat natuurlijk nergens op. De beste man is Eurovisie-kenner en recenseert gewoon concerten. Je hoeft het er niet mee eens te zijn. Hij mag gewoon negatief zijn. Een concert van 75minuten is ook gewoon zeer ongebruikelijk. Over Joost z'n show was die ook gewoon positief. 'evil' :') Jij haalt je nieuws zeker alleen van facebook af.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_212719600
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:14 schreef RipCity het volgende:

[..]
Slaat natuurlijk nergens op. De beste man is Eurovisie-kenner en recenseert gewoon concerten. Je hoeft het er niet mee eens te zijn. Hij mag gewoon negatief zijn. Een concert van 75minuten is ook gewoon zeer ongebruikelijk. Over Joost z'n show was die ook gewoon positief. 'evil' :') Jij haalt je nieuws zeker alleen van facebook af.
Nee, er zitten bij de Telegraaf journalisten en opiniemakers die evil zijn en dat is mijn mening. Doelde daarmee niet eens direct op de schrijver van dat stukje. Er moet altijd een soort van catch zijn in die Telegraaf stukjes. Of zuur negatief of super sensatie belust. En ja dat stoort mij. Mag jij het niet mee eens zijn hoor, dat is prima.
pi_212719670
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 18:30 schreef Em31 het volgende:

[..]
Volgens een woordvoerder van Spotify.
Beetje raar, want volgens de cijfers die ze zelf publiceren wordt het veel vaker in België beluisterd dan in Duitsland :)

En in Polen staat hij niet eens in de chart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')