Zonet 1 keertje.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Vreemd sommige posten komen niet door jullie ook last van
Yep zeer irritantquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
Meer mensen er 'last' van dat fok hangt? Als ik een bericht post dan zie ik het niet staan..
Post ik het nog eens zie ik opeens 2 berichten staan
Oh ligt dus niet hier aan de Wifi of zo.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep zeer irritant
Ik post iets en zie het dan niet verschijnen.
Het spookt hier meequote:
Heb hetzelfdequote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
Meer mensen er 'last' van dat fok hangt? Als ik een bericht post dan zie ik het niet staan..
Poste het net ook alquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
Test geslaagdquote:
Dat weet je nietquote:
Ik moet F5 na een post.Terwijl ik een abbo heb.quote:
Zeur niet zo😎quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet F5 na een post.Terwijl ik een abbo heb.
Had ik ook, post je een bericht en dat wordt ie niet gepostquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet F5 na een post.Terwijl ik een abbo heb.
Vele lovende woorden aan Mevrouw Jockari hebben veel goed gemaakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen!
@:jockari hoe sliep de bank vannacht?
* Kodiak100 kijkt naar buiten, en denkt wat is dit? Regen
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vele lovende woorden aan Mevrouw Jockari hebben veel goed gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |