SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik hoop het.quote:
Maart ziet er vooralsnog goed uit voor de eerste helft, vorig jaar hadden we zo'n 50mm regen te pakken tussen 1 en 15 maart.quote:
Compleet van het padjequote:Op maandag 4 maart 2024 10:08 schreef Zwoerd het volgende:
De paddentrek is ook begonnen, gisteravond bij het uitlaten van de hond ben ik er denk ik wel 50 tegengekomen.
Ja want die global warming idioten die komen altijd rond die tijd tevoorschijn.quote:
Warmste plek in Nederland is nu 10.6quote:
19,5 in mijn Nederlandse woonkamerquote:Op maandag 4 maart 2024 12:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Warmste plek in Nederland is nu 10.6
is in de schaduw, straks wandelen in 20 gradenquote:Op maandag 4 maart 2024 12:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Warmste plek in Nederland is nu 10.6
Heerlijk, de zon voelt ook al echt warm aanquote:Op maandag 4 maart 2024 12:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is in de schaduw, straks wandelen in 20 graden
Drinkfles niet vergeten met deze hittequote:Op maandag 4 maart 2024 12:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is in de schaduw, straks wandelen in 20 graden
Zo'n mooie 2 liter beugelfles van Christoffel, voor aan de riemquote:Op maandag 4 maart 2024 13:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Drinkfles niet vergeten met deze hitte
Dan blijven we bezig. Misschien maar een camper overwegen dan.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Direct verhuizen. Ik zou geen seconde langer meer onder dat wolkendek blijven wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |