Niet lullig bedoeld, maar wat kan je er meer mee doen dan hem erin steken?quote:Op zondag 3 maart 2024 22:56 schreef Luuntje het volgende:
Het ligt er ook wel aan wat je ermee doet.
En wat je als vrouw zijnde doet.
Kan me voorstellen dat je , als vrouw zijnde, als een dode zeester erbij ligt het wat uitmaakt ja.
Ik heb al verschillende lengtes en diktes meegemaakt en nee, het ligt niet zozeer aan het formaat maar aan wat hij doet en hoe hij je laat voelen en hoe ik beweeg.
Standjes, snelheid...je kunt er ook de clit mee bewerken...alleen al deze vraag zegt mij al genoegquote:Op zondag 3 maart 2024 23:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar wat kan je er meer mee doen dan hem erin steken?
Ja dat alles maakt een wereld van verschil als ze toch niks ervan voelt niet waar. Doggy doen want dan gaat ie misschien iets dieper. Hou toch opquote:Op zondag 3 maart 2024 23:21 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Standjes, snelheid...je kunt er ook de clit mee bewerken...alleen al deze vraag zegt mij al genoeg
Ik dacht dat je dit wel lullig bedoeldequote:Op zondag 3 maart 2024 23:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar wat kan je er meer mee doen dan hem erin steken?
Je kunt met 1 vinger een vrouw laten klaarkomen, dan lukt het ook wel met een penis, maar dan moet je je wel verdiepen in seks.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dat alles maakt een wereld van verschil als ze toch niks ervan voelt niet waar. Doggy doen want dan gaat ie misschien iets dieper. Hou toch op
Als er ooit een prijs komt voor de meest onzekere user van Fok! dan vrees ik voor jou dat jij met stip de nominatie pakt.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:20 schreef Masberum het volgende:
Ze zeggen altijd dat het niet uitmaakt, dat het gaat om je zelfvertrouwen. Anderen zeggen weer dat er wetenschappelijk bewezen een gemiddelde is die gewoon het beste is. Andere websites zijn weer gericht op juist extra grote, en vanwege de bezoekersaantallen weet je dat daar ook een grote markt voor is.
Maar met al die verschillende invalshoeken, maakt het dan eigenlijk uit? Bedoel een micropenis is tot daaraan toe, ook al zal daar ook wel een markt voor zijn. Maar eigenlijk alles van 40% kleiner tot gemiddeld tot groter dan gemiddeld is toch oké eigenlijk toch? Als iemand een kleine heeft dan betekent dat niet direct dat het minder fijn is voor de vrouw..
Dit vat het weer mooi samen.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Je kunt met 1 vinger een vrouw laten klaarkomen, dan lukt het ook wel met een penis, maar dan moet je je wel verdiepen in seks.
Maar dat wordt lastig als je niet van seks houdt en je alleen jezelf wilt plezieren in plaats van je vriendin.
De innerlijke penis?quote:Op maandag 4 maart 2024 18:21 schreef SemperLibertas het volgende:
Maar alles draait toch om het innerlijk?
Ah, dan is de lengte dus een mentaal probleem. Of een obsessie.quote:
It's the mind that makes it real, zeg maar.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, dan is de lengte dus een mentaal probleem. Of een obsessie.
helikopterenquote:Op zondag 3 maart 2024 22:56 schreef Luuntje het volgende:
Het ligt er ook wel aan wat je ermee doet.
En wat je als vrouw zijnde doet.
Kan me voorstellen dat je , als vrouw zijnde, als een dode zeester erbij ligt het wat uitmaakt ja.
Ik heb al verschillende lengtes en diktes meegemaakt en nee, het ligt niet zozeer aan het formaat maar aan wat hij doet en hoe hij je laat voelen en hoe ik beweeg.
Ja zoiets. Dat maakt een kleine penis in je eigen hoofd weer heel groot.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:46 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
It's the mind that makes it real, zeg maar.
Jaquote:Op maandag 4 maart 2024 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja zoiets. Dat maakt een kleine penis in je eigen hoofd weer heel groot.
Hmmm.. daar moet je dan mee leren omgaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
JaAlleen ligt de perceptie daarvan ook in the eye of the beholder
Ik denk dat dit het antwoord dan is op de vraag van de onvolprezen @Masberumquote:Op maandag 4 maart 2024 19:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm.. daar moet je dan mee leren omgaan.
Mooi, dan hebben wij het opgelost. Slotje!quote:Op maandag 4 maart 2024 19:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het antwoord dan is op de vraag van de onvolprezen @:Masberum
Toen je nog een puber was mag ik hopen? TS is getrouwd en heeft kinderen. Dan mag je hier toch wel overheen zijn gegroeid zou ik denken...quote:Op maandag 4 maart 2024 20:03 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik heb het idee dat dit soort topic echt om de maand wel aangemaakt worden in SEX. Heb ik me vroeger zelf ook schuldig aan gemaakt trouwens![]()
Ik moest hier om lachen, vooral om dat laatste.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:59 schreef Marsenal het volgende:
In mijn beleving maakt veel vrouwen de lengte niet zo veel uit zo lang je in de buurt van het gemiddelde zit en de boel bij ze een beetje kan opschudden, maar als je een flinke dikke knots hebt die de hele huishouding opnieuw kan inrichten zijn ze heus wel positief verrast.
Als je een kleine pipi hebt, dan zal je het moeten compenseren. Goed hand- en mondwerk, veel aandacht voor haar bevrediging, degelijk voorspel, dat werk.
En voor jezelf een dikke auto of een fok pimpabbo.
Ja dank je, dat heb ik dus ook niet. Maar goed, ook niks anders verwacht hier, ik weet niet waarom ik het topic opende. Ik ben geen slecht mensquote:Op maandag 4 maart 2024 21:43 schreef Forbry het volgende:
Het gevoel "gevuld" te zijn/worden is op zich prettig, maar daarbij gaat het dus vooral om dikte.
Ik stelde gewoon een vraag en ik gaf gewoon een antwoord. Ik was er nergens op uit jou te kwetsen ofzo, dus vanwaar nu deze reactie?quote:Op maandag 4 maart 2024 21:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dank je, dat heb ik dus ook niet. Maar goed, ook niks anders verwacht hier, ik weet niet waarom ik het topic opende. Ik ben geen slecht mens
Men geeft aan hoe en wat er mee kan en dat het niet puur om lengte of dikte gaat maar ook om wat je doet en je schiet het af. Zijn we wel uitgeluld toch?quote:Op maandag 4 maart 2024 21:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dank je, dat heb ik dus ook niet. Maar goed, ook niks anders verwacht hier, ik weet niet waarom ik het topic opende. Ik ben geen slecht mens
Jij bent mij opgevallen doordat je op andere mensen aan het afgeven was en jezelf veel beter voordoet. En hoe jij over jouw vrouw schrijft.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:03 schreef Masberum het volgende:
Jullie hebben gemakkelijk praten, hebben waarschijnlijk gemiddeld. Als dat niet zo zou zijn zouden jullie niet zo hard reageren, vooral vem. Compleet onnodig om zo te reageren en te willen steken. Maar goed dit topic mag gesloten worden
Maar het is toch niet goed om onaardig (hard zoals jij het noemt) terwijl dat verder geen betrekking heeft op het onderwerp? Je kan toch niet objectief proberen te reageren als daar emotie bij speelt.. Daarom lijkt het voor mij ook meer als persoonlijk aanvallen en dat je zelf je emoties wil ventileren in plaats van echt inhoudelijk te reageren.. zonder vooroordeel en extra harde bewoordingen..quote:Op maandag 4 maart 2024 22:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij bent mij opgevallen doordat je op andere mensen aan het afgeven was en jezelf veel beter voordoet. En hoe jij over jouw vrouw schrijft.
Daarom ben ik hard voor jou.
Ga gewoon aan jezelf werken. Want jouw probleem is niet dat je kleiner geschapen bent. Jouw probleem is dat je alcoholist bent en een minderwaardigheidscomplex lijkt te hebben, of op zijn minst hoogst onzeker bent.
Word een leuke partner. Dat lijkt mij de basis om ook een leuk seksleven te hebben en te houden. En sowieso, als jouw vrouw een size queen was geweest, dan was ze na de eerste keer al vertrokken, denk je niet?
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar het is toch niet goed om onaardig (hard zoals jij het noemt) terwijl dat verder geen betrekking heeft op het onderwerp? Je kan toch niet objectief proberen te reageren als daar emotie bij speelt.. Daarom lijkt het voor mij ook meer als persoonlijk aanvallen en dat je zelf je emoties wil ventileren in plaats van echt inhoudelijk te reageren.. zonder vooroordeel en extra harde bewoordingen..
En een excuses van jou aangezien je aangeeft dat je onachtzaam reageerde (onnodig persoonlijk aanvalt)?quote:Op maandag 4 maart 2024 23:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar goed, ik hoop dat je aan jezelf gaat werken. Voor jouw gezin en voor jezelf. Neem je verantwoordelijkheid.
Ga jij dan je verantwoordelijkheid nemen voor jouw gezin en jouw vrouw met respect behandelen?quote:Op maandag 4 maart 2024 23:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
En een excuses van jou aangezien je aangeeft dat je onachtzaam reageerde (onnodig persoonlijk aanvalt)?
Dat gezegd hebbende,quote:Op maandag 4 maart 2024 23:26 schreef Vliegbaard het volgende:
Het gaat niet om de lengte, maar om het gewicht waar je hem mee aan stampt.
Dat valt op zich nog mee hoor, tenzij je lomp doet en/of haar penetreert voordat ze echt opgewonden is. Het kan wel ten koste van anale seks gaan… Op zich geldt daar hetzelfde voor, maar een nee is nu eenmaal een nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Gem wat groter is ook niet alles: pas op, auw, doggy lukt niet met jouw formaat enz
Met een punaise kun je niet echt stampen volgens mijquote:Op maandag 4 maart 2024 23:26 schreef Vliegbaard het volgende:
Het gaat niet om de lengte, maar om het gewicht waar je hem mee aan stampt.
Hij kan toch en alcoholist zijn en last hebben van zijn zeer kleine penis...quote:Op maandag 4 maart 2024 22:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij bent mij opgevallen doordat je op andere mensen aan het afgeven was en jezelf veel beter voordoet. En hoe jij over jouw vrouw schrijft.
Daarom ben ik hard voor jou.
Ga gewoon aan jezelf werken. Want jouw probleem is niet dat je kleiner geschapen bent. Jouw probleem is dat je alcoholist bent en een minderwaardigheidscomplex lijkt te hebben, of op zijn minst hoogst onzeker bent.
Word een leuke partner. Dat lijkt mij de basis om ook een leuk seksleven te hebben en te houden. En sowieso, als jouw vrouw een size queen was geweest, dan was ze na de eerste keer al vertrokken, denk je niet?
Precies, die dingen kunnen prima naast elkaar staan.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij kan toch en alcoholist zijn en last hebben van zijn zeer kleine penis...
Wel gemeen prikken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Met een punaise kun je niet echt stampen volgens mij
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Precies, die dingen kunnen prima naast elkaar staan.
Ga jij dan ook excuses aanbieden aan mij, aangezien je compleet onnodig zwaar aangevallen op mijn post reageerde?quote:Op maandag 4 maart 2024 23:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
En een excuses van jou aangezien je aangeeft dat je onachtzaam reageerde (onnodig persoonlijk aanvalt)?
Nou TS, hier een partner voor jequote:
Hij heeft kinderen. Dus kennelijk lukt het neuken wel. Of ze zijn van de melkboer, maar dan nog lijkt mij dat hij had geweten dat neuken niet lukt en hij het dan ook wel verdacht had gevonden dat zijn vrouw zwanger was.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben niet van de klets-klets en ik mag toch wel hopen dat als ik dat was ik beter kan krijgen dan iemand met mentale problemen die zelfmedicatie toepast.quote:
Voor de man zelf ook fijner als je niet de hele tijd een brandweerslang mee moet slepen in slappe toestandquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:26 schreef Forbry het volgende:
Dan heb je ook nog de slappe en erecte stand en het verschil daartussen.
Persoonlijk (!) heb ik véél liever een kleintje die een stuk groter wordt in erecte stand (en dan misschien alsnog relatief klein is) dan een flink formaat in slappe stand die nog maar weinig groeit bij opwinding.
(En ja, ik ken de termen daarvoor, maar geen zin om die te gebruiken.)
Haha, ja! Daar had ik nog niet bij stil gestaan, maar dat kan ik mij heel goed voorstellen!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Voor de man zelf ook fijner als je niet de hele tijd een brandweerslang mee moet slepen in slappe toestand
quote:
Je weet dat dat 2-3 cm groter is dan het gemiddelde he? Veel mensen teleurgesteld dan als het minimaal 15/16 moet zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hij moet stijf toch wel 15 a 16 cm zijn.
Je gaat toch op en neer en als ie kort is floept ie er telkens uit…
Oh ja en als je naakt staat te tandenpoetsen of je komt uit de douche bij je date, wil je toch wel iets hebben hangen/staan waar je je niet voor schaamt
Er moet toch wel een handdoek aan gehangen kunnen wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Oh ja en als je naakt staat te tandenpoetsen of je komt uit de douche bij je date, wil je toch wel iets hebben hangen/staan waar je je niet voor schaamt
Jij kan beter zwijgen, jij maakt ook vaak topics over je penis dus jij zal ook wel wat mankeren.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dat gaat schuren hoor…quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:52 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Er moet toch wel een handdoek aan gehangen kunnen worden
Gemiddelde lengte in Nederland is ruim 15 centimeter, toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je weet dat dat 2-3 cm groter is dan het gemiddelde he? Veel mensen teleurgesteld dan als het minimaal 15/16 moet zijn
Op basis van zelfrapportage. Er zijn ook datasets waar het tussen de 12-13 cm zit volgens mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gemiddelde lengte in Nederland is ruim 15 centimeter, toch?
Vanmiddag opgezocht en meeste info gaf 13 cm aan. En 9 in slappe toestand.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gemiddelde lengte in Nederland is ruim 15 centimeter, toch?
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vanmiddag opgezocht en meeste info gaf 13 cm aan. En 9 in slappe toestand.
Jeetje wat zijn er bizar veel verschillende bronnen waarbij het enorm uit elkaar ligt, eigenlijk. Alleen al op de eerste pagina google zie ik de meest uiteenlopende berichten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op basis van zelfrapportage. Er zijn ook datasets waar het tussen de 12-13 cm zit volgens mij.
In ieder geval lijkt mij dat je niet per se 15 cm moet hebben om er niet iedere keer uit te floepen. Ik heb genoeg mannen met kleinere penissen gewoon naar behoren zien neuken.
Van wat ik gezien heb (swingerverleden/clubbezoek/enz, dus meer dan gemiddelde sample) zou ik het meer aan de lagere kant zoeken. 13 zou zo maar eens kunnen kloppen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
[..]
Jeetje wat zijn er bizar veel verschillende bronnen waarbij het enorm uit elkaar ligt, eigenlijk. Alleen al op de eerste pagina google zie ik de meest uiteenlopende berichten.
Voor jou kan je het beste vergelijken met borsten. De ene man is gek op een cup f, terwijl de andere man juist een vrouw met cup b aantrekkelijker vindt.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:20 schreef Masberum het volgende:
Ze zeggen altijd dat het niet uitmaakt, dat het gaat om je zelfvertrouwen. Anderen zeggen weer dat er wetenschappelijk bewezen een gemiddelde is die gewoon het beste is. Andere websites zijn weer gericht op juist extra grote, en vanwege de bezoekersaantallen weet je dat daar ook een grote markt voor is.
Maar met al die verschillende invalshoeken, maakt het dan eigenlijk uit? Bedoel een micropenis is tot daaraan toe, ook al zal daar ook wel een markt voor zijn. Maar eigenlijk alles van 40% kleiner tot gemiddeld tot groter dan gemiddeld is toch oké eigenlijk toch? Als iemand een kleine heeft dan betekent dat niet direct dat het minder fijn is voor de vrouw..
Ja, maar dan denk ik altijd hier aan:quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vanmiddag opgezocht en meeste info gaf 13 cm aan. En 9 in slappe toestand.
Volgens mij door een beetje vreemde mannen vooral.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:37 schreef matigeuser het volgende:
http://dekritischenood.nl(...)lde-penislengte-wel/
Hoe wordt dat in godsnaam gemeten?
In realiteit ligt het gemiddeld dan ook nog wat lager dan 13 cm denk ik. Mannen willen nog wel eens overdrijven. Sowieso krijg je nooit een officieel gemiddelde, je kan moeilijk iedere man langs gaan voor een controlequote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:37 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ja, maar dan denk ik altijd hier aan:
Ja als het dus 'self reported' onderzoeksresultaten zijn, dan lijkt me dat ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In realiteit ligt het gemiddeld dan ook nog wat lager dan 13 cm denk ik. Mannen willen nog wel eens overdrijven. Sowieso krijg je nooit een officieel gemiddelde, je kan moeilijk iedere man langs gaan voor een controletussen 12 en 14 cm lijkt me een goede gok.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:37 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ja, maar dan denk ik altijd hier aan:
er zijn inderdaad factoren te bedenken waar vrouwen het zullen accepteren...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:47 schreef Astro_boy het volgende:
Ik heb een kleine penis en toch hebben niet alle vrouwen vriendelijk bedankt na de eerste keer. Moet daarbij wel zeggen dat ik woest aantrekkelijk ben. Dat helpt wel.
NIET!!!quote:Op maandag 25 maart 2024 21:59 schreef dikkedaniel het volgende:
Je kunt elke dag een uurtje iets zwaars met een touwtje aan je leuter hangen. De zweertjes op je leuter en de huid zullen dan rekken. Je lul zal groter worden
Doe dit minimaal 4 maanden lang en je krijgt er een centimeter bij. Er zit wel een max aan de te verkrijgen lengte.
Is een of andere Chinese methode met een Chinese naam. Moet je maar ff googelen
Thank me later
Van de andere kant: dan maakt de lengte ook niet meer uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
NIET!!!
DOEN!!!
Je kan je zwellichamen zo beschadigen dat het voorgoed gedaan is met de pret.
oja zwemlichamen waren het, geen zweertjes uiteraardquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
NIET!!!
DOEN!!!
Damnit, maar goed dat je me waarschuwt, had er bijna een baksteen aan gehangenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
NIET!!!
DOEN!!!
Oke.. wat is de max dan ongeveer?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:59 schreef dikkedaniel het volgende:
Je kunt elke dag een uurtje iets zwaars met een touwtje aan je leuter hangen. De zweertjes op je leuter en de huid zullen dan rekken. Je lul zal groter worden
Doe dit minimaal 4 maanden lang en je krijgt er een centimeter bij. Er zit wel een max aan de te verkrijgen lengte.
Is een of andere Chinese methode met een Chinese naam. Moet je maar ff googelen
Thank me later
Dat hangt af van wat die nu is in stijve stand.quote:
Ik denk vooral dat je een erg ongezond beeld over 'echte liefde' hebt, als je dat soort dingen normaal vind, om maar een relatie met een partner te behoudenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:37 schreef g60forced het volgende:
maar ik bedenk me ineens
stel ik zou de perfectie vrouw vinden, die kinderen wilt van mij en trouwen etc.
maar haar enige wens is een X-centimeter(s) erbij
dan zou samen met haar echt willen kijken wat de mogelijkheden zijn
ik zeg NU dat ik nooit geen operatie nodig zal hebben
maar hoe denken anderen hierover??
het is uiteraard verre van gezond...quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat je een erg ongezond beeld over 'echte liefde' hebt, als je dat soort dingen normaal vind, om maar een relatie met een partner te behouden
perfectie bestaat niet (ook niet in die "ene ware liefde")... maar het ongezonde is vooral dat je denkt dat dit 'normaal' gedrag is en dat als je in een relatie zit het 'normaal' is om aan rare eisen van je partner te voldoen, enkel om haar of hem maar te behouden...quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:03 schreef g60forced het volgende:
maar als alles verder echt perfect is
Ja nou ja, ik weet dat de meeste mannen het verstand wel hebben om zo een dingen niet te doen maar er zijn ook nog altijd mannen die wel denken dat het kan.. dus beter maar verwittigen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Damnit, maar goed dat je me waarschuwt, had er bijna een baksteen aan gehangen
Oh, ik geef je groot gelijk hoor. Genoeg lui die er dan ook echt wat mee gaan doen als ze zo’n tip lezen. Ik wou gewoon een grapje makenquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik weet dat de meeste mannen het verstand wel hebben om zo een dingen niet te doen maar er zijn ook nog altijd mannen die wel denken dat het kan.. dus beter maar verwittigen.
Ik weet hetquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oh, ik geef je groot gelijk hoor. Genoeg lui die er dan ook echt wat mee gaan doen als ze zo’n tip lezen. Ik wou gewoon een grapje maken
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:38 schreef ShortWanks het volgende:
Net als dat mannen voorkeuren hebben hebben voor de "ideale vagina" en borsten, hebben vrouwen vast en zeker ook voorkeuren voor de ideale penis. (mannen zien over het algemeen ook liever slank met DD borsten, dan slank met AA borsten en zien liever kleine schaamlippen dan grote schaamlippen) Maar gemiddeld genomen maakt het qua seks/penetratie weinig uit. Zelf ben ik behoorlijk onder het gemiddelde met zo'n 10cm, voorheen was ik er erg onzeker over (juist die onzekerheid is de afknapper, niet het formaat) nu nog steeds een beetje maar merk zelden dat het qua seks en zelfs penetratie uitmaakt.
"Nadeel"; aan borsten en schaamlippen kun je chirurgisch wat veranderen, aan penis lengte niets. (al zeggen vele reclames en websites anders) dus; Heb je een kleine penis? Probeer het te accepteren, en ga zeker niet vergelijken met dat wat je in pornofilms ziet want die acteurs zijn vooral daarop geselecteerd voor de film, verdere uiterlijkheden komen pas op de 2e plaats bij de selectie (zie Ron Jeremy), dat in tegenstelling tot de vrouwen in pornofilms die worden veel meer geselecteerd op uiterlijk dan op vagina/borsten.
Nou wat mooi gezegd hoor.. komt er dus op neer dat er zogenaamd niks aan te doen is en dat weiger ik te accepterenquote:
Al het andere weiger je ook te accepteren.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou wat mooi gezegd hoor.. komt er dus op neer dat er zogenaamd niks aan te doen is en dat weiger ik te accepteren
Waarom is het zo belangrijk voor je? Dat zou ik eens onderzoeken. Kennelijk ben je heel onzeker in bed. Maar die onzekerheid komt niet van tussen jouw benen, maar van tussen jouw oren.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou wat mooi gezegd hoor.. komt er dus op neer dat er zogenaamd niks aan te doen is en dat weiger ik te accepteren
Moest er niet aan denken dat ik een penis van 20 cm zou hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Iemand die pornofilms als maatstaf neemt voor vrouwelijke wensen, heeft volgens mij weinig ervaring met vrouwen en sex.quote:
Mee eens. Porno staat totaal los van de realiteit. Accepteer je penis lengte en neuk je er suf mee!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Iemand die pornofilms als maatstaf neemt voor vrouwelijke wensen, heeft volgens mij weinig ervaring met vrouwen en sex.
Misschien dat het een narratief is dat sommige (incels) heel wat lijkt, maar ik zou eerder dit soort klaag-gedachtes, die vermoedelijk bedoeld zijn zichzelf gerust te stellen.
het mooie was de vrouwen die ik had waren allemaal best porno...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mee eens. Porno staat totaal los van de realiteit. Accepteer je penis lengte en neuk je er suf mee!
Ik heb een tijdje gedate met een porno actrice. Het zal je misschien verbazen (ik hoop het niet), maar in bed was ze heel anders…quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:41 schreef g60forced het volgende:
[..]
het mooie was de vrouwen die ik had waren allemaal best porno...
1 ervan een Vietnamees zij dat ik echt porno-acteur kon worden
ze had t niet specifiek over de maat, maar wat ik ermee kon en hoelang en vaak
Je maakt het jezelf wel verdomd lastig in je leven als je de dingen die je wél kan veranderen lekker zo laat en de dingen die je niet kan veranderen niet accepteert..quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
degene die ik had waren ook absoluut geen porno actrices maar waren gewoon bizar geil en vaak leek het alsof ze dat wel waren, wellicht hadden ze echt de behoeft om zichzelf te bewijzen... en omdat ik best wat tijd nodig heb om klaar te komen, moesten ze soms ook echt hard werk verrichtenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gedate met een porno actrice. Het zal je misschien verbazen (ik hoop het niet), maar in bed was ze heel anders…
Was ze een vent?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gedate met een porno actrice. Het zal je misschien verbazen (ik hoop het niet), maar in bed was ze heel anders…
Nee. Maar gek genoeg vond ze het helemaal niet leuk om een pik in haar keel geramd te krijgen zodat de tranen in de ogen springen en ze bijna stikt. Anaal vond ze ook niets. En ze had ook geen behoefte aan meerdere mannen gelijktijdig. Om over meer extremere dingen maar te zwijgen die ze wel deed voor geld.quote:
Bijzondere beroepskeuze.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Maar gek genoeg vond ze het helemaal niet leuk om een pik in haar keel geramd te krijgen zodat de tranen in de ogen springen en ze bijna stikt. Anaal vond ze ook niets. En ze had ook geen behoefte aan meerdere mannen gelijktijdig. Om over meer extremere dingen maar te zwijgen die ze wel deed voor geld.
Het is niet dat ze ineens vanille werd, maar ze was gewoon een best verlegen meisje die geen neukobject wilde zijn, maar gewoon seks waar beiden van genieten.
Wat raarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:05 schreef VEM2012 het volgende:
Maar gek genoeg vond ze het helemaal niet leuk om een pik in haar keel geramd te krijgen zodat de tranen in de ogen springen en ze bijna stikt.
Ik keek er raar van op.quote:
Voor haar uiteindelijk niet. Ze doet het bewust, heeft de touwtjes zelf in handen en verdient er dan ook goed mee.quote:
Daar is alles wel over gezegd toch? Maar is niet wat je wil horen geloof ik.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:04 schreef Masberum het volgende:
Ja misschien moeten we het over het weer gaan hebben ofzo, dan is het nog meer offtopic
Van koud weer krimpt je piemel nog veel meer.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:04 schreef Masberum het volgende:
Ja misschien moeten we het over het weer gaan hebben ofzo, dan is het nog meer offtopic
Ja wat moet ik daarmee dan? Iedereen zit maar te doen alsof ik een pity case ben. 'ja er is alsnog genoeg mogelijk als je maar dit en dit en dit etc. doet'. Zo werkt het in de praktijk nou eenmaal niet. En de enige mogelijkheid tot vergroting blijkt ook nog flauwekul te zijn las ik later dus ja iedereen heeft alleen maar de lol ermee. Wat moet ik daaruit halen volgens jou dan héquote:Op zondag 31 maart 2024 21:00 schreef Deshain het volgende:
[..]
Daar is alles wel over gezegd toch? Maar is niet wat je wil horen geloof ik.
Het accepteren en een manier vinden waarop je wel je partner voldoende kan bevredigen?quote:
Hetzelfde als uit je andere topics waar je vooral jezelf heel zielig vindt en vooral niks doet met het duidelijke pad uit je beslommeringen.quote:Wat moet ik daaruit halen volgens jou dan hé
Jullie zeggen altijd dat ik mezelf heel zielig vind. Maar wat als ik gewoon zoals ik zeg zielig ben omdat ik de nadelen ondervind van relaties, andere mensen, kinderen. Dus niet zelf zielig ben maar pech heb, medelijden verdien, ondanks dat ik alles verdien, inderdaad uit beslommeringen door anderenquote:Op maandag 1 april 2024 22:20 schreef Deshain het volgende:
[..]
Het accepteren en een manier vinden waarop je wel je partner voldoende kan bevredigen?
[..]
Hetzelfde als uit je andere topics waar je vooral jezelf heel zielig vindt en vooral niks doet met het duidelijke pad uit je beslommeringen.
Man, hou op, schei uit. Je hebt zelf je relatie verklooid en dan moet je echt niet aankomen met de slachtofferrol.quote:Op maandag 1 april 2024 22:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jullie zeggen altijd dat ik mezelf heel zielig vind. Maar wat als ik gewoon zoals ik zeg zielig ben omdat ik de nadelen ondervind van relaties, andere mensen, kinderen. Dus niet zelf zielig ben maar pech heb, medelijden verdien, ondanks dat ik alles verdien, inderdaad uit beslommeringen door anderen
Jullie mensen maken ervan dat ik een kleine penis heb. De OP is heel neutraal. Juist door jullie drang voor bevestiging (dat ik een kleine heb) geef ik jullie soort een klein beetje hoop en jullie springen er op als mieren op wat zoets. Want zo onzeker zijn jullie. En dat is hoe het is, lees maar terug als je het niet gelooft. Jullie maken jullie zelf zo kleinquote:Op maandag 1 april 2024 22:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Man, hou op, schei uit. Je hebt zelf je relatie verklooid en dan moet je echt niet aankomen met de slachtofferrol.
Genoeg mensen die jou goed advies gegeven hebben, maar je wist het allemaal beter en daarnaast loop je ook nog geregeld hautain te doen (ook al is dat om je onzekerheid te maskeren, je wint er bepaald geen sympathie mee).
En dat jij kleiner geschapen bent is echt niet jouw grootste probleem. Verre van! Pak jezelf eens bij je nekvel, zoek professionele hulp en zet je leven op de rails.
Niet er is nog genoeg anders mogelijk, maar meer zolang je geen micro penis hebt kan je gewoon de sterren van de hemel neuken.quote:Op maandag 1 april 2024 19:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daarmee dan? Iedereen zit maar te doen alsof ik een pity case ben. 'ja er is alsnog genoeg mogelijk als je maar dit en dit en dit etc. doet'. Zo werkt het in de praktijk nou eenmaal niet. En de enige mogelijkheid tot vergroting blijkt ook nog flauwekul te zijn las ik later dus ja iedereen heeft alleen maar de lol ermee. Wat moet ik daaruit halen volgens jou dan hé
Je hebt meer geschreven dan alleen de OP hè, Pipo?quote:Op maandag 1 april 2024 23:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jullie mensen maken ervan dat ik een kleine penis heb. De OP is heel neutraal. Juist door jullie drang voor bevestiging (dat ik een kleine heb) geef ik jullie soort een klein beetje hoop en jullie springen er op als mieren op wat zoets. Want zo onzeker zijn jullie. En dat is hoe het is, lees maar terug als je het niet gelooft. Jullie maken jullie zelf zo klein
Heb je überhaupt wel een penis?quote:Op maandag 1 april 2024 23:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jullie mensen maken ervan dat ik een kleine penis heb. De OP is heel neutraal. Juist door jullie drang voor bevestiging (dat ik een kleine heb) geef ik jullie soort een klein beetje hoop en jullie springen er op als mieren op wat zoets. Want zo onzeker zijn jullie. En dat is hoe het is, lees maar terug als je het niet gelooft. Jullie maken jullie zelf zo klein
Het gaat over lengte van de penis en op een bepaald moment zegt een user: het gaat meer om de dikte.quote:Op maandag 1 april 2024 23:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Beeld van een lange penis is puur voor de ego streling.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:35 schreef Elan het volgende:
Is het niet zo dat dikte veel belangrijker is voor een vrouw dan lengte als het gaat om ervaren van plezier?
Niet dat ik nou per se enorm groot geschapen ben maar heb wel eens gehoord dat wanneer ik te diep kwam met stoten het onprettig aanvoelde omdat je tegen de baarmoedermond aan liep te raggenDus welke functie dient een enorm lange penis dan...
Ik kan me voorstellen dat een lange lul er ook gewoon geiler / beter uit ziet. En dat het bij andere handelingen, zoals pijpen en aftrekken, ook een stuk leuker / geiler is om mee te spelen. Wellicht dat het bij sommige standjes daadwerkelijk neuken inderdaad minder belangrijk is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beeld van een lange penis is puur voor de ego streling.
Jep, dit vat het wel samen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:00 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat een lange lul er ook gewoon geiler / beter uit ziet. En dat het bij andere handelingen, zoals pijpen en aftrekken, ook een stuk leuker / geiler is om mee te spelen. Wellicht dat het bij sommige standjes daadwerkelijk neuken inderdaad minder belangrijk is.
Het was 1 aprilquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat over lengte van de penis en op een bepaald moment zegt een user: het gaat meer om de dikte.
Daarop antwoord jij letterlijk:
'dat heb ik dus ook niet. Maar goed, ook niks anders verwacht hier, ik weet niet waarom ik het topic opende'
Dus ja ik vind het niet vreemd dat mensen dat ervan maken?
kijk ik kan bij Anaal al moeilijk voorstellen dat een vrouw een grote UNIT dr in wilt...quote:Op zondag 7 april 2024 16:57 schreef DemonRage het volgende:
Bij vrouwen die van enorme piemels houden is de kans het grootst dat ze interesse hebben in deepthroating of anale seks.
Toch nietquote:Op zondag 7 april 2024 16:57 schreef DemonRage het volgende:
Bij vrouwen die van enorme piemels houden is de kans het grootst dat ze interesse hebben in deepthroating of anale seks.
Ik vraag me dan wel af wat je allemaal al hebt meegemaakt. Mijn vorige vriendin kwam vaginaal klaar, ik hoefde eigenlijk niks te doen behalve (lang) neuken. Ze had dit nog niet eerder meegemaakt en gaf aan dat alle mannen voor mij een veel kleinere hadden. Een andere vriendin met ook veel ervaring gaf ook aan dat vaginaal klaarkomen eigenlijk alleen lukt met een flink formaat. Blijkbaar heb ik dat, ik had er nog niet eerder bij stil gestaan dat dat een rol kan spelen.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:29 schreef roos94 het volgende:
Ik (als vrouw) vind penetratie helemaal niet interessant, dus de grootte is voor mij ook dan niet echt van belang. Ja pijpen wordt lastig als het een micro is.
Nee hoor, ik vind het gewoon geiler uitzien en lekkerder met de seks.quote:Op zondag 7 april 2024 16:57 schreef DemonRage het volgende:
Nee hoor. En de kans op anaal wordt gewoon kleiner als je groot geschapen bent. Lijkt mij geen uitleg behoeven.quote:Op zondag 7 april 2024 16:57 schreef DemonRage het volgende:
Whehe, zo kan het ook.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:13 schreef Hoppahop het volgende:
Daarom hou ik van vrouwen met kleine handen. Dan lijkt mijn penis veel groter.
En pijpen is gewoon standaard meteen "deep"throatquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:13 schreef Hoppahop het volgende:
Daarom hou ik van vrouwen met kleine handen. Dan lijkt mijn penis veel groter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |