abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212683105
Ze zeggen altijd dat het niet uitmaakt, dat het gaat om je zelfvertrouwen. Anderen zeggen weer dat er wetenschappelijk bewezen een gemiddelde is die gewoon het beste is. Andere websites zijn weer gericht op juist extra grote, en vanwege de bezoekersaantallen weet je dat daar ook een grote markt voor is.

Maar met al die verschillende invalshoeken, maakt het dan eigenlijk uit? Bedoel een micropenis is tot daaraan toe, ook al zal daar ook wel een markt voor zijn. Maar eigenlijk alles van 40% kleiner tot gemiddeld tot groter dan gemiddeld is toch oké eigenlijk toch? Als iemand een kleine heeft dan betekent dat niet direct dat het minder fijn is voor de vrouw..
pi_212683443
Het ligt er ook wel aan wat je ermee doet.
En wat je als vrouw zijnde doet.
Kan me voorstellen dat je , als vrouw zijnde, als een dode zeester erbij ligt het wat uitmaakt ja.
Ik heb al verschillende lengtes en diktes meegemaakt en nee, het ligt niet zozeer aan het formaat maar aan wat hij doet en hoe hij je laat voelen en hoe ik beweeg.
Life is a highway...let's ride it!
pi_212683503
Ik ben 1m98 dus geen klachten.
pi_212683545
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 22:56 schreef Luuntje het volgende:
Kan me voorstellen dat je , als vrouw zijnde, als een dode zeester erbij ligt het wat uitmaakt ja.
Ik heb al verschillende lengtes en diktes meegemaakt en nee, het ligt niet zozeer aan het formaat maar aan wat hij doet en hoe hij je laat voelen en hoe ik beweeg.
Niet lullig bedoeld, maar wat kan je er meer mee doen dan hem erin steken?
pi_212683653
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 23:06 schreef Masberum het volgende:

[..]
Standjes, snelheid...je kunt er ook de clit mee bewerken...alleen al deze vraag zegt mij al genoeg :{w
pi_212683660
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 23:21 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Standjes, snelheid...je kunt er ook de clit mee bewerken...alleen al deze vraag zegt mij al genoeg :{w
Ja dat alles maakt een wereld van verschil als ze toch niks ervan voelt niet waar. Doggy doen want dan gaat ie misschien iets dieper. Hou toch op
pi_212683709
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 23:06 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik dacht dat je dit wel lullig bedoelde
pi_212683732
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 23:23 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja dat alles maakt een wereld van verschil als ze toch niks ervan voelt niet waar. Doggy doen want dan gaat ie misschien iets dieper. Hou toch op
Je kunt met 1 vinger een vrouw laten klaarkomen, dan lukt het ook wel met een penis, maar dan moet je je wel verdiepen in seks.
Maar dat wordt lastig als je niet van seks houdt en je alleen jezelf wilt plezieren in plaats van je vriendin.
pi_212685788
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 22:20 schreef Masberum het volgende:
Ze zeggen altijd dat het niet uitmaakt, dat het gaat om je zelfvertrouwen. Anderen zeggen weer dat er wetenschappelijk bewezen een gemiddelde is die gewoon het beste is. Andere websites zijn weer gericht op juist extra grote, en vanwege de bezoekersaantallen weet je dat daar ook een grote markt voor is.

Maar met al die verschillende invalshoeken, maakt het dan eigenlijk uit? Bedoel een micropenis is tot daaraan toe, ook al zal daar ook wel een markt voor zijn. Maar eigenlijk alles van 40% kleiner tot gemiddeld tot groter dan gemiddeld is toch oké eigenlijk toch? Als iemand een kleine heeft dan betekent dat niet direct dat het minder fijn is voor de vrouw..
Als er ooit een prijs komt voor de meest onzekere user van Fok! dan vrees ik voor jou dat jij met stip de nominatie pakt.

De tering zeg!
  maandag 4 maart 2024 @ 10:06:20 #10
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212685863
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 23:49 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Je kunt met 1 vinger een vrouw laten klaarkomen, dan lukt het ook wel met een penis, maar dan moet je je wel verdiepen in seks.
Maar dat wordt lastig als je niet van seks houdt en je alleen jezelf wilt plezieren in plaats van je vriendin.
Dit vat het weer mooi samen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Miss 200.000.000! maandag 4 maart 2024 @ 10:29:02 #11
367000 roos94
pi_212686164
Ik (als vrouw) vind penetratie helemaal niet interessant, dus de grootte is voor mij ook dan niet echt van belang. Ja pijpen wordt lastig als het een micro is.
pi_212687969
Als FOK!er met een gemiddelde van 35cm hoef je je niet druk te maken. Zit je daaronder, dan kun je beter nooit aan seks beginnen. Tenzij je comedian wil worden die vrouwen aan het lachen maakt.
pi_212688026
In mijn beleving maakt veel vrouwen de lengte niet zo veel uit zo lang je in de buurt van het gemiddelde zit en de boel bij ze een beetje kan opschudden, maar als je een flinke dikke knots hebt die de hele huishouding opnieuw kan inrichten zijn ze heus wel positief verrast.

Als je een kleine pipi hebt, dan zal je het moeten compenseren. Goed hand- en mondwerk, veel aandacht voor haar bevrediging, degelijk voorspel, dat werk.
En voor jezelf een dikke auto of een fok pimpabbo.
-nee-
  maandag 4 maart 2024 @ 18:21:24 #14
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212691931
Maar alles draait toch om het innerlijk?
Le Diable
  maandag 4 maart 2024 @ 19:43:08 #15
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212693142
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 18:21 schreef SemperLibertas het volgende:
Maar alles draait toch om het innerlijk?
De innerlijke penis? :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 4 maart 2024 @ 19:44:34 #16
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212693175
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
De innerlijke penis? :P
Ofwel het mannelijk brein :9
Le Diable
  maandag 4 maart 2024 @ 19:45:21 #17
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212693192
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ofwel het mannelijk brein :9
Ah, dan is de lengte dus een mentaal probleem. Of een obsessie.
  maandag 4 maart 2024 @ 19:46:46 #18
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212693233
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ah, dan is de lengte dus een mentaal probleem. Of een obsessie.
It's the mind that makes it real, zeg maar.
Le Diable
  maandag 4 maart 2024 @ 19:47:30 #19
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212693248
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 22:56 schreef Luuntje het volgende:
helikopteren
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 4 maart 2024 @ 19:47:33 #20
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212693251
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:46 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
It's the mind that makes it real, zeg maar.
Ja zoiets. Dat maakt een kleine penis in je eigen hoofd weer heel groot. ;)
  maandag 4 maart 2024 @ 19:49:16 #21
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212693301
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ja zoiets. Dat maakt een kleine penis in je eigen hoofd weer heel groot. ;)
Ja :D Alleen ligt de perceptie daarvan ook in the eye of the beholder :')
Le Diable
  maandag 4 maart 2024 @ 19:49:54 #22
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212693321
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:49 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja :D Alleen ligt de perceptie daarvan ook in the eye of the beholder :')
Hmmm.. daar moet je dan mee leren omgaan. :P
  maandag 4 maart 2024 @ 19:52:22 #23
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212693370
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:49 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hmmm.. daar moet je dan mee leren omgaan. :P
Ik denk dat dit het antwoord dan is op de vraag van de onvolprezen @Masberum
Le Diable
  maandag 4 maart 2024 @ 19:53:00 #24
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212693386
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:52 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik denk dat dit het antwoord dan is op de vraag van de onvolprezen @:Masberum
Mooi, dan hebben wij het opgelost. Slotje! :P
  maandag 4 maart 2024 @ 20:03:15 #25
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_212693663
Ik heb het idee dat dit soort topic echt om de maand wel aangemaakt worden in SEX. Heb ik me vroeger zelf ook schuldig aan gemaakt trouwens :@ :@
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_212693717
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 20:03 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik heb het idee dat dit soort topic echt om de maand wel aangemaakt worden in SEX. Heb ik me vroeger zelf ook schuldig aan gemaakt trouwens :@ :@
Toen je nog een puber was mag ik hopen? TS is getrouwd en heeft kinderen. Dan mag je hier toch wel overheen zijn gegroeid zou ik denken...
pi_212695099
Jullie hebben gemakkelijk praten, hebben waarschijnlijk gemiddeld. Als dat niet zo zou zijn zouden jullie niet zo hard reageren, vooral vem. Compleet onnodig om zo te reageren en te willen steken. Maar goed dit topic mag gesloten worden
pi_212695621
Want jij hebt dus een ver beneden gemiddelde?

Ik doe niet aan ONS's en ook nooit gedaan, maar ik kan mij voorstellen dat ik dan iets meer waarde aan de maat zou hechten.

Voor het oog is, binnen bepaalde grenzen, een aardig formaat wel leuk/geil. Maar in de praktijk lijkt mij dat alleen maar bij sommige standjes wel handig en in veel gevallen juist níet. Ik zeg "lijkt", want ik heb geen ervaring met ruim bovengemiddelde FOK!kers. ;) En zover er hier, al dan niet met partner, speeltjes worden gebruikt, verschillen die vooral van omvang ipv lengte. Ook omdat lang mij in veel gevallen juist helemaal niet fijn lijkt.
Persoonlijk vind ik - qua gevoel -
omvang/omtrek/dikte vele malen belangrijker dan lengte.

Maar ook dat maakt niet zo veel uit, want binnen een relatie zoek ik toch vooral a) intimiteit waarbij de penis qua maat/omvang mij űberhaupt niet zo veel boeit en b) het kunnen krijgen van een orgasme, wat mij sowieso niet lukt dmv (alleen) penetratie. Sowieso is HOE er geneukt (heb een hekel aan dat woord, maar toe maar...) wordt - en op andere wijze gebruik van wordt gemaakt - wat dat aangaat echt veel belangrijker dan het formaat.
Tails tell tales
pi_212695697
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:59 schreef Marsenal het volgende:
In mijn beleving maakt veel vrouwen de lengte niet zo veel uit zo lang je in de buurt van het gemiddelde zit en de boel bij ze een beetje kan opschudden, maar als je een flinke dikke knots hebt die de hele huishouding opnieuw kan inrichten zijn ze heus wel positief verrast.

Als je een kleine pipi hebt, dan zal je het moeten compenseren. Goed hand- en mondwerk, veel aandacht voor haar bevrediging, degelijk voorspel, dat werk.
En voor jezelf een dikke auto of een fok pimpabbo.
Ik moest hier om lachen, vooral om dat laatste. :P
Tails tell tales
  maandag 4 maart 2024 @ 21:42:41 #30
459912 FlippingCoin
pi_212695719
kleine piemels lijken op een naaktslak
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_212695730
Het gevoel "gevuld" te zijn/worden is op zich prettig, maar daarbij gaat het dus vooral om dikte.
Tails tell tales
pi_212695776
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 21:43 schreef Forbry het volgende:
Het gevoel "gevuld" te zijn/worden is op zich prettig, maar daarbij gaat het dus vooral om dikte.
Ja dank je, dat heb ik dus ook niet. Maar goed, ook niks anders verwacht hier, ik weet niet waarom ik het topic opende. Ik ben geen slecht mens
pi_212695805
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 21:48 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja dank je, dat heb ik dus ook niet. Maar goed, ook niks anders verwacht hier, ik weet niet waarom ik het topic opende. Ik ben geen slecht mens
Ik stelde gewoon een vraag en ik gaf gewoon een antwoord. Ik was er nergens op uit jou te kwetsen ofzo, dus vanwaar nu deze reactie?
Verder, heb je de rest ook gelezen? Dat het űberhaupt niet zoveel uitmaakt? Qua lengte niet én qua dikte niet?
Tails tell tales
  maandag 4 maart 2024 @ 21:52:53 #34
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212695817
quote:

[..]
Ik ben geen slecht mens
Je bent 3 centimeter aan goedheid ^O^
Le Diable
pi_212696048
quote:

[..]
Men geeft aan hoe en wat er mee kan en dat het niet puur om lengte of dikte gaat maar ook om wat je doet en je schiet het af. Zijn we wel uitgeluld toch?
pi_212696270
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 21:03 schreef Masberum het volgende:
Jullie hebben gemakkelijk praten, hebben waarschijnlijk gemiddeld. Als dat niet zo zou zijn zouden jullie niet zo hard reageren, vooral vem. Compleet onnodig om zo te reageren en te willen steken. Maar goed dit topic mag gesloten worden
Jij bent mij opgevallen doordat je op andere mensen aan het afgeven was en jezelf veel beter voordoet. En hoe jij over jouw vrouw schrijft.

Daarom ben ik hard voor jou.

Ga gewoon aan jezelf werken. Want jouw probleem is niet dat je kleiner geschapen bent. Jouw probleem is dat je alcoholist bent en een minderwaardigheidscomplex lijkt te hebben, of op zijn minst hoogst onzeker bent.

Word een leuke partner. Dat lijkt mij de basis om ook een leuk seksleven te hebben en te houden. En sowieso, als jouw vrouw een size queen was geweest, dan was ze na de eerste keer al vertrokken, denk je niet?
pi_212696307
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 22:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jij bent mij opgevallen doordat je op andere mensen aan het afgeven was en jezelf veel beter voordoet. En hoe jij over jouw vrouw schrijft.

Ga gewoon aan jezelf werken. Want jouw probleem is niet dat je kleiner geschapen bent. Jouw probleem is dat je alcoholist bent en een minderwaardigheidscomplex lijkt te hebben, of op zijn minst hoogst onzeker bent.

Word een leuke partner. Dat lijkt mij de basis om ook een leuk seksleven te hebben en te houden. En sowieso, als jouw vrouw een size queen was geweest, dan was ze na de eerste keer al vertrokken, denk je niet?
Maar het is toch niet goed om onaardig (hard zoals jij het noemt) terwijl dat verder geen betrekking heeft op het onderwerp? Je kan toch niet objectief proberen te reageren als daar emotie bij speelt.. Daarom lijkt het voor mij ook meer als persoonlijk aanvallen en dat je zelf je emoties wil ventileren in plaats van echt inhoudelijk te reageren.. zonder vooroordeel en extra harde bewoordingen..
pi_212696409
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 22:50 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maar het is toch niet goed om onaardig (hard zoals jij het noemt) terwijl dat verder geen betrekking heeft op het onderwerp? Je kan toch niet objectief proberen te reageren als daar emotie bij speelt.. Daarom lijkt het voor mij ook meer als persoonlijk aanvallen en dat je zelf je emoties wil ventileren in plaats van echt inhoudelijk te reageren.. zonder vooroordeel en extra harde bewoordingen..
Daar heb je een punt.

Maar goed, ik hoop dat je aan jezelf gaat werken. Voor jouw gezin en voor jezelf. Neem je verantwoordelijkheid.
pi_212696473
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 23:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Daar heb je een punt.

Maar goed, ik hoop dat je aan jezelf gaat werken. Voor jouw gezin en voor jezelf. Neem je verantwoordelijkheid.
En een excuses van jou aangezien je aangeeft dat je onachtzaam reageerde (onnodig persoonlijk aanvalt)?
pi_212696495
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 23:09 schreef Masberum het volgende:

[..]
En een excuses van jou aangezien je aangeeft dat je onachtzaam reageerde (onnodig persoonlijk aanvalt)?
Ga jij dan je verantwoordelijkheid nemen voor jouw gezin en jouw vrouw met respect behandelen?
pi_212696561
Het gaat niet om de lengte, maar om het gewicht waar je hem mee aan stampt.
pi_212696571
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 23:26 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat gezegd hebbende,

Geef vrouwen de keus tussen een gemiddelde pipi en een bovengemiddelde maat en we weten allemaal waar de vrouw voor zou kiezen.
pi_212697680
Gem wat groter is ook niet alles: pas op, auw, doggy lukt niet met jouw formaat enz
Vakman pur sang
pi_212698211
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 07:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Gem wat groter is ook niet alles: pas op, auw, doggy lukt niet met jouw formaat enz
Dat valt op zich nog mee hoor, tenzij je lomp doet en/of haar penetreert voordat ze echt opgewonden is. Het kan wel ten koste van anale seks gaan… Op zich geldt daar hetzelfde voor, maar een nee is nu eenmaal een nee.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 11:41:01 #45
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212700248
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 23:26 schreef Vliegbaard het volgende:
Met een punaise kun je niet echt stampen volgens mij :')
Le Diable
  dinsdag 5 maart 2024 @ 12:08:43 #46
459912 FlippingCoin
pi_212700640
quote:

[..]

Hij kan toch en alcoholist zijn en last hebben van zijn zeer kleine penis...
pi_212700659
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Precies, die dingen kunnen prima naast elkaar staan.
-nee-
  dinsdag 5 maart 2024 @ 13:21:29 #48
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212701494
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 11:41 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Met een punaise kun je niet echt stampen volgens mij :')
Wel gemeen prikken. :P
pi_212701653
quote:

[..]
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 12:10 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Precies, die dingen kunnen prima naast elkaar staan.
:')
Tails tell tales
pi_212701677
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 23:09 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ga jij dan ook excuses aanbieden aan mij, aangezien je compleet onnodig zwaar aangevallen op mijn post reageerde?

En... is dit nu echt een serieus topic of wat?
Tails tell tales
pi_212702236
quote:

[..]

Nou TS, hier een partner voor je :+

On topic: Er valt geen generiek antwoord te geven. Iedereen vind wat anders fijn. Een lange slurf ziet er misschien geil uit, maar in de praktijk heb ik liever iemand die tegen gemiddeld aan zit. En daarnaast eens met @Forbry : dikte is voor mij belangrijker dan lengte.
pi_212702320
quote:

[..]
Hij heeft kinderen. Dus kennelijk lukt het neuken wel. Of ze zijn van de melkboer, maar dan nog lijkt mij dat hij had geweten dat neuken niet lukt en hij het dan ook wel verdacht had gevonden dat zijn vrouw zwanger was.

Zijn alcoholisme en de manier waarop hij zijn vrouw behandelt (als bezit) lijkt mij dan ook een veel groter probleem. Want als zijn penis echt onoverkomelijk was voor zijn vrouw, dan was zij niet zijn vrouw geworden.

Dus ja, het kan naast elkaar bestaan. Maar het is zoiets als klagen over een lekke band van jouw auto als deze net is uitgebrand. Vervelend, maar niet echt het probleem.
pi_212702355
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 14:15 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Nou TS, hier een partner voor je :+

Ik ben niet van de klets-klets en ik mag toch wel hopen dat als ik dat was ik beter kan krijgen dan iemand met mentale problemen die zelfmedicatie toepast.
pi_212702376
Dan heb je ook nog de slappe en erecte stand en het verschil daartussen.

Persoonlijk (!) heb ik véél liever een kleintje die een stuk groter wordt in erecte stand (en dan misschien alsnog relatief klein is) dan een flink formaat in slappe stand die nog maar weinig groeit bij opwinding.

(En ja, ik ken de termen daarvoor, maar geen zin om die te gebruiken. :P )
Tails tell tales
pi_212702455
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 14:26 schreef Forbry het volgende:
Dan heb je ook nog de slappe en erecte stand en het verschil daartussen.

Persoonlijk (!) heb ik véél liever een kleintje die een stuk groter wordt in erecte stand (en dan misschien alsnog relatief klein is) dan een flink formaat in slappe stand die nog maar weinig groeit bij opwinding.

(En ja, ik ken de termen daarvoor, maar geen zin om die te gebruiken. :P )
Voor de man zelf ook fijner als je niet de hele tijd een brandweerslang mee moet slepen in slappe toestand :P
pi_212702497
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 14:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Voor de man zelf ook fijner als je niet de hele tijd een brandweerslang mee moet slepen in slappe toestand :P
Haha, ja! Daar had ik nog niet bij stil gestaan, maar dat kan ik mij heel goed voorstellen!
Tails tell tales
pi_212702509
TS: "Ja dank je, dat heb ik dus ook niet". :')
Tails tell tales
  dinsdag 5 maart 2024 @ 14:46:03 #58
459912 FlippingCoin
pi_212702578
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 13:34 schreef Forbry het volgende:

[..]
[..]
:')
:?
pi_212702738
Hij moet stijf toch wel 15 a 16 cm zijn.
Je gaat toch op en neer en als ie kort is floept ie er telkens uit…
Oh ja en als je naakt staat te tandenpoetsen of je komt uit de douche bij je date, wil je toch wel iets hebben hangen/staan waar je je niet voor schaamt
5 Ferrari's op videoband!
pi_212702778
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 15:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Oh ja en als je naakt staat te tandenpoetsen of je komt uit de douche bij je date, wil je toch wel iets hebben hangen/staan waar je je niet voor schaamt
Je weet dat dat 2-3 cm groter is dan het gemiddelde he? Veel mensen teleurgesteld dan als het minimaal 15/16 moet zijn :P
pi_212704151
quote:
Er moet toch wel een handdoek aan gehangen kunnen worden :P
  dinsdag 5 maart 2024 @ 17:30:27 #62
459912 FlippingCoin
pi_212704807
quote:
Jij kan beter zwijgen, jij maakt ook vaak topics over je penis dus jij zal ook wel wat mankeren. :R
pi_212704937
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 16:52 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Er moet toch wel een handdoek aan gehangen kunnen worden :P
Dat gaat schuren hoor…
pi_212704976
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 15:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Je weet dat dat 2-3 cm groter is dan het gemiddelde he? Veel mensen teleurgesteld dan als het minimaal 15/16 moet zijn :P
Gemiddelde lengte in Nederland is ruim 15 centimeter, toch?
-nee-
pi_212705050
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 17:42 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Op basis van zelfrapportage. Er zijn ook datasets waar het tussen de 12-13 cm zit volgens mij.

In ieder geval lijkt mij dat je niet per se 15 cm moet hebben om er niet iedere keer uit te floepen. Ik heb genoeg mannen met kleinere penissen gewoon naar behoren zien neuken.
pi_212705090
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 17:42 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Vanmiddag opgezocht en meeste info gaf 13 cm aan. En 9 in slappe toestand.
pi_212705177
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 17:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 17:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Op basis van zelfrapportage. Er zijn ook datasets waar het tussen de 12-13 cm zit volgens mij.

In ieder geval lijkt mij dat je niet per se 15 cm moet hebben om er niet iedere keer uit te floepen. Ik heb genoeg mannen met kleinere penissen gewoon naar behoren zien neuken.
Jeetje wat zijn er bizar veel verschillende bronnen waarbij het enorm uit elkaar ligt, eigenlijk. Alleen al op de eerste pagina google zie ik de meest uiteenlopende berichten.
-nee-
pi_212705326
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 17:59 schreef Marsenal het volgende:

[..]
[..]
Jeetje wat zijn er bizar veel verschillende bronnen waarbij het enorm uit elkaar ligt, eigenlijk. Alleen al op de eerste pagina google zie ik de meest uiteenlopende berichten.
Van wat ik gezien heb (swingerverleden/clubbezoek/enz, dus meer dan gemiddelde sample) zou ik het meer aan de lagere kant zoeken. 13 zou zo maar eens kunnen kloppen.
pi_212928730
De diepte van de vagina kan verschillen, maar gemiddeld is deze ongeveer 7 tot 10 cm in rusttoestand. Tijdens opwinding kan de vagina zich iets uitrekken en langer worden. Reken maar uit wat dan veel te klein is. Ik denk dat het meer gaat om zelfvertrouwen, wederzijdse tevredenheid en verbinding tussen partners dan om grootte. Seksuele tevredenheid is niet direct gelinkt aan de grootte van de penis; het hangt af van meerdere factoren, waaronder connectie, communicatie, begrip, wat je ermee doet en elkaars behoeften.
pi_212928773
quote:

Voor jou kan je het beste vergelijken met borsten. De ene man is gek op een cup f, terwijl de andere man juist een vrouw met cup b aantrekkelijker vindt.

Je kan beter met je vrouw over het onderwerp hebben, misschien dat je na een paar aanwijzingen van je vrouw een hengst wordt en de relatie kan redden.

Succes!
pi_212929221
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 17:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ja, maar dan denk ik altijd hier aan:

http://dekritischenood.nl(...)lde-penislengte-wel/

Hoe wordt dat in godsnaam gemeten?
pi_212929365
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 18:37 schreef matigeuser het volgende:

Volgens mij door een beetje vreemde mannen vooral.
pi_212930747
Met maakt in die mate uit dat het per persoon verschillend is en het dus uitmaakt met wie je klikt.

Voor zowel de vrouw als de man maakt het uit.

Mannen kunnen te-groot, klein, dik, dun, krommend zijn of er gewoon niet uitzien, maar dat geld ook voor de vrouwen als in te-wijd, klein, droog, nat, lange lippen, korte lippen, grote clit, kleine clit, etc.

Maar dat gezegd is er een gemiddelde, daar zijn statistieken van. Volgens mij tussen de 15-18 centimeter ierecte staat vanaf je buik gerekend... (correct me if im wrong).

Dus ja maakt uit, altijd! echter wel op basis van de 2 (of meer) personen die er iets mee willen..
Dus in mijn geval maakt jou lengte mij geen jota uit! *) ik doe er toch niets mee en nee, we gaan er ook niets mee doen! :')

Hele topic niet gelezen vandaar los antwoord :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_212930868
We hebben het altijd over te kleine piemels nooit over te grote kutten.
pi_212931772
quote:

[..]

In realiteit ligt het gemiddeld dan ook nog wat lager dan 13 cm denk ik. Mannen willen nog wel eens overdrijven. Sowieso krijg je nooit een officieel gemiddelde, je kan moeilijk iedere man langs gaan voor een controle :P tussen 12 en 14 cm lijkt me een goede gok.
pi_212933334
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 21:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
In realiteit ligt het gemiddeld dan ook nog wat lager dan 13 cm denk ik. Mannen willen nog wel eens overdrijven. Sowieso krijg je nooit een officieel gemiddelde, je kan moeilijk iedere man langs gaan voor een controle :P tussen 12 en 14 cm lijkt me een goede gok.
Ja als het dus 'self reported' onderzoeksresultaten zijn, dan lijkt me dat ook.
pi_212933492
Ik heb een kleine penis en toch hebben niet alle vrouwen vriendelijk bedankt na de eerste keer. Moet daarbij wel zeggen dat ik woest aantrekkelijk ben. Dat helpt wel.
pi_212933792
quote:

[..]

M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_212959936
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 22:47 schreef Astro_boy het volgende:
Ik heb een kleine penis en toch hebben niet alle vrouwen vriendelijk bedankt na de eerste keer. Moet daarbij wel zeggen dat ik woest aantrekkelijk ben. Dat helpt wel.
er zijn inderdaad factoren te bedenken waar vrouwen het zullen accepteren...
dus als jij zegt dat je een 9+ uiterlijk hebt maar kleine pik, kan het elkaar opheffen
heb je ook nog eens goed geld, dan wordt het weer makkelijker!

ff zonder dollen bij zeer tevreden mijn mijn eigen maat
nog nooit klachten gehad, maar ik bedenk me ineens
stel ik zou de perfectie vrouw vinden, die kinderen wilt van mij en trouwen etc.
maar haar enige wens is een X-centimeter(s) erbij
dan zou samen met haar echt willen kijken wat de mogelijkheden zijn
ik zeg NU dat ik nooit geen operatie nodig zal hebben
maar hoe denken anderen hierover??
  maandag 25 maart 2024 @ 21:59:35 #80
348749 dikkedaniel
pi_212960329
Je kunt elke dag een uurtje iets zwaars met een touwtje aan je leuter hangen. De zweertjes op je leuter en de huid zullen dan rekken. Je lul zal groter worden :)

Doe dit minimaal 4 maanden lang en je krijgt er een centimeter bij. Er zit wel een max aan de te verkrijgen lengte.

Is een of andere Chinese methode met een Chinese naam. Moet je maar ff googelen ;)
Thank me later :)
  Moderator dinsdag 26 maart 2024 @ 14:59:25 #81
441859 crew  Lenny77
pi_212966130
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 21:59 schreef dikkedaniel het volgende:
Je kunt elke dag een uurtje iets zwaars met een touwtje aan je leuter hangen. De zweertjes op je leuter en de huid zullen dan rekken. Je lul zal groter worden :)

Doe dit minimaal 4 maanden lang en je krijgt er een centimeter bij. Er zit wel een max aan de te verkrijgen lengte.

Is een of andere Chinese methode met een Chinese naam. Moet je maar ff googelen ;)
NIET!!!
DOEN!!!

Je kan je zwellichamen zo beschadigen dat het voorgoed gedaan is met de pret.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_212966172
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 14:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
NIET!!!
DOEN!!!

Van de andere kant: dan maakt de lengte ook niet meer uit. ;)
  dinsdag 26 maart 2024 @ 15:03:51 #83
348749 dikkedaniel
pi_212966179
quote:

[..]
NIET!!!
DOEN!!!

oja zwemlichamen waren het, geen zweertjes uiteraard :')
Ik zat een keer op een bepaalde videowebsite en deze raadde me aan dit juist wel te doen.
pi_212966185
quote:

[..]
NIET!!!
DOEN!!!

Damnit, maar goed dat je me waarschuwt, had er bijna een baksteen aan gehangen :'(
pi_212967462
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 21:59 schreef dikkedaniel het volgende:

Oke.. wat is de max dan ongeveer?
  dinsdag 26 maart 2024 @ 18:16:41 #86
348749 dikkedaniel
pi_212967979
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 17:19 schreef Masberum het volgende:

[..]
Dat hangt af van wat die nu is in stijve stand.
Uit m'n hoofd kun je em zo'n 20 a 25% verlengen met deze methode :)
  dinsdag 26 maart 2024 @ 18:22:56 #87
459912 FlippingCoin
pi_212968093
Small dick energy
pi_212969267
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 17:19 schreef Masberum het volgende:

[..]
2x de helft
pi_212974181
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 21:37 schreef g60forced het volgende:
maar ik bedenk me ineens
stel ik zou de perfectie vrouw vinden, die kinderen wilt van mij en trouwen etc.
maar haar enige wens is een X-centimeter(s) erbij
dan zou samen met haar echt willen kijken wat de mogelijkheden zijn
ik zeg NU dat ik nooit geen operatie nodig zal hebben
maar hoe denken anderen hierover??
Ik denk vooral dat je een erg ongezond beeld over 'echte liefde' hebt, als je dat soort dingen normaal vind, om maar een relatie met een partner te behouden
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_212974260
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 08:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ik denk vooral dat je een erg ongezond beeld over 'echte liefde' hebt, als je dat soort dingen normaal vind, om maar een relatie met een partner te behouden
het is uiteraard verre van gezond...
maar als alles verder echt perfect is
en ik zo haar op dit ene punt
enorm blij kunnen maken
waarom zou ik dat dan niet willen doen?
godzijdank is het voor mij niet nodig
maar zou me kunnen voorstellen dat als je wat te kort kom
het echt een uitkomst zou kunnen wezen
dan de rest van je leven samen met haar te blijven
wetende dat ze vind dat je lul toch net wat te klein is

er zijn ook zat vrouwen die voor hun man een borst-vergroting nemen
(ik vind nep echt helemaal niks dus zou zoiets nooit forceren)

wel ben ik prima instaat om te zeggen
we gaan beide sporten omdat ik graag een slanke vrouw wil behouden
pi_212974312
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 09:03 schreef g60forced het volgende:
maar als alles verder echt perfect is
perfectie bestaat niet (ook niet in die "ene ware liefde")... maar het ongezonde is vooral dat je denkt dat dit 'normaal' gedrag is en dat als je in een relatie zit het 'normaal' is om aan rare eisen van je partner te voldoen, enkel om haar of hem maar te behouden...

dat is een kenmerk van vooral toxische relaties en het idee 'ik moet dit doen om de relatie te behouden' is de allergrootste motivatie van mensen in een toxische relatie om niet hun probleem op te lossen.

je voorbeeld dat er vrouwen zijn die "een borstvergroting nemen omdat hun man dat van hen zou eisen" is een prima vorbeeld ervan (overigens is dat niet het geval bij alle borstvergrotingen, dat het enkel voort zou komen uit de 'eis' van de partner, in de meerderheid zal een vrouw bv zelf het ook graag willen, en is de voornaamste motivatie niet dat 'de partner dat als eis heeft')
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator woensdag 27 maart 2024 @ 10:04:18 #92
441859 crew  Lenny77
pi_212974982
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 15:04 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Damnit, maar goed dat je me waarschuwt, had er bijna een baksteen aan gehangen :'(
Ja nou ja, ik weet dat de meeste mannen het verstand wel hebben om zo een dingen niet te doen maar er zijn ook nog altijd mannen die wel denken dat het kan.. dus beter maar verwittigen.
pi_212975677
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 10:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja nou ja, ik weet dat de meeste mannen het verstand wel hebben om zo een dingen niet te doen maar er zijn ook nog altijd mannen die wel denken dat het kan.. dus beter maar verwittigen.
Oh, ik geef je groot gelijk hoor. Genoeg lui die er dan ook echt wat mee gaan doen als ze zo’n tip lezen. Ik wou gewoon een grapje maken :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2024 11:00:07 ]
  Moderator woensdag 27 maart 2024 @ 11:53:40 #94
441859 crew  Lenny77
pi_212976633
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 10:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Oh, ik geef je groot gelijk hoor. Genoeg lui die er dan ook echt wat mee gaan doen als ze zo’n tip lezen. Ik wou gewoon een grapje maken :P
Ik weet het :P

Maar je wil de mannen met een kapotte piet geen geld geven, je zou arm zijn :@
pi_212976772
quote:
Ze zeggen altijd dat het niet uitmaakt,
Dat ligt toch aan de te neuken vrouw?
Big mama of een petite Aziatische.
pi_212989859
Net als dat mannen voorkeuren hebben hebben voor de "ideale vagina" en borsten, hebben vrouwen vast en zeker ook voorkeuren voor de ideale penis. (mannen zien over het algemeen ook liever slank met DD borsten, dan slank met AA borsten en zien liever kleine schaamlippen dan grote schaamlippen) Maar gemiddeld genomen maakt het qua seks/penetratie weinig uit. Zelf ben ik behoorlijk onder het gemiddelde met zo'n 10cm, voorheen was ik er erg onzeker over (juist die onzekerheid is de afknapper, niet het formaat) nu nog steeds een beetje maar merk zelden dat het qua seks en zelfs penetratie uitmaakt.

"Nadeel"; aan borsten en schaamlippen kun je chirurgisch wat veranderen, aan penis lengte niets. (al zeggen vele reclames en websites anders) dus; Heb je een kleine penis? Probeer het te accepteren, en ga zeker niet vergelijken met dat wat je in pornofilms ziet want die acteurs zijn vooral daarop geselecteerd voor de film, verdere uiterlijkheden komen pas op de 2e plaats bij de selectie (zie Ron Jeremy), dat in tegenstelling tot de vrouwen in pornofilms die worden veel meer geselecteerd op uiterlijk dan op vagina/borsten.
  donderdag 28 maart 2024 @ 19:21:12 #97
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212996625
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 11:38 schreef ShortWanks het volgende:
Net als dat mannen voorkeuren hebben hebben voor de "ideale vagina" en borsten, hebben vrouwen vast en zeker ook voorkeuren voor de ideale penis. (mannen zien over het algemeen ook liever slank met DD borsten, dan slank met AA borsten en zien liever kleine schaamlippen dan grote schaamlippen) Maar gemiddeld genomen maakt het qua seks/penetratie weinig uit. Zelf ben ik behoorlijk onder het gemiddelde met zo'n 10cm, voorheen was ik er erg onzeker over (juist die onzekerheid is de afknapper, niet het formaat) nu nog steeds een beetje maar merk zelden dat het qua seks en zelfs penetratie uitmaakt.

"Nadeel"; aan borsten en schaamlippen kun je chirurgisch wat veranderen, aan penis lengte niets. (al zeggen vele reclames en websites anders) dus; Heb je een kleine penis? Probeer het te accepteren, en ga zeker niet vergelijken met dat wat je in pornofilms ziet want die acteurs zijn vooral daarop geselecteerd voor de film, verdere uiterlijkheden komen pas op de 2e plaats bij de selectie (zie Ron Jeremy), dat in tegenstelling tot de vrouwen in pornofilms die worden veel meer geselecteerd op uiterlijk dan op vagina/borsten.
Mooi gezegd. :)
pi_212998288
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Nou wat mooi gezegd hoor.. komt er dus op neer dat er zogenaamd niks aan te doen is en dat weiger ik te accepteren
pi_212998568
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 20:45 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou wat mooi gezegd hoor.. komt er dus op neer dat er zogenaamd niks aan te doen is en dat weiger ik te accepteren
Al het andere weiger je ook te accepteren. |:(
Je hebt geen lul van 20cm nodig om een vrouw te bevredigen.
pi_212998813
quote:

[..]
Waarom is het zo belangrijk voor je? Dat zou ik eens onderzoeken. Kennelijk ben je heel onzeker in bed. Maar die onzekerheid komt niet van tussen jouw benen, maar van tussen jouw oren.

Ik vind het ook wel heel onvolwassen. Als tiener vond ik het ook heel belangrijk dat ik wat groter geschapen was. Maar uiteindelijk leerde ik dat ik daar soms punten mee scoorde, maar ook dat er vrouwen zijn die helemaal niet op een grotere zitten te wachten. Mijn ex vrouw bijvoorbeeld wilde met mij absoluut geen anaal. Terwijl ze op zichzelf anaal prettig vond (en dat ook elders haalde, open relatie enzo, dus dan heb je meteen iets op basis waarvan je jezelf beter kan voelen).

Maakt ook verder niet uit. Een partner stel je niet a la carte samen, die komt met plussen en minnen.

Ga gewoon eens aan jezelf werken en word een leuk mens, waarmee je een leuke partner kan worden. Een grotere pik gaat je daarbij niet helpen. Sowieso is het belangrijkste dat je een harde pik krijgt en houdt. Want dat is iets waar voor zover ik het kan beoordelen vrouwen wel algemeen positief naar kijken. Al was het maar voor hun eigen ego (maar het schijnt ook niet prettig te voelen een niet echt harde).
  vrijdag 29 maart 2024 @ 09:52:18 #101
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213003487
quote:

[..]
Moest er niet aan denken dat ik een penis van 20 cm zou hebben. :D
  vrijdag 29 maart 2024 @ 11:58:24 #102
33189 RM-rf
1/998001
pi_213005327
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Iemand die pornofilms als maatstaf neemt voor vrouwelijke wensen, heeft volgens mij weinig ervaring met vrouwen en sex.

Misschien dat het een narratief is dat sommige (incels) heel wat lijkt, maar ik zou eerder dit soort klaag-gedachtes, die vermoedelijk bedoeld zijn zichzelf gerust te stellen.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 13:27:03 #103
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213006257
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 11:58 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Iemand die pornofilms als maatstaf neemt voor vrouwelijke wensen, heeft volgens mij weinig ervaring met vrouwen en sex.

Misschien dat het een narratief is dat sommige (incels) heel wat lijkt, maar ik zou eerder dit soort klaag-gedachtes, die vermoedelijk bedoeld zijn zichzelf gerust te stellen.
Mee eens. Porno staat totaal los van de realiteit. Accepteer je penis lengte en neuk je er suf mee! ^O^
pi_213017424
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Mee eens. Porno staat totaal los van de realiteit. Accepteer je penis lengte en neuk je er suf mee! ^O^
het mooie was de vrouwen die ik had waren allemaal best porno...
1 ervan een Vietnamees zij dat ik echt porno-acteur kon worden
ze had t niet specifiek over de maat, maar wat ik ermee kon en hoelang en vaak :7
pi_213017555
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 10:41 schreef g60forced het volgende:

[..]
het mooie was de vrouwen die ik had waren allemaal best porno...
1 ervan een Vietnamees zij dat ik echt porno-acteur kon worden
ze had t niet specifiek over de maat, maar wat ik ermee kon en hoelang en vaak :7
Ik heb een tijdje gedate met een porno actrice. Het zal je misschien verbazen (ik hoop het niet), maar in bed was ze heel anders…
pi_213017625
quote:

[..]
Je maakt het jezelf wel verdomd lastig in je leven als je de dingen die je wél kan veranderen lekker zo laat en de dingen die je niet kan veranderen niet accepteert..
pi_213017638
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 10:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb een tijdje gedate met een porno actrice. Het zal je misschien verbazen (ik hoop het niet), maar in bed was ze heel anders…
degene die ik had waren ook absoluut geen porno actrices maar waren gewoon bizar geil en vaak leek het alsof ze dat wel waren, wellicht hadden ze echt de behoeft om zichzelf te bewijzen... en omdat ik best wat tijd nodig heb om klaar te komen, moesten ze soms ook echt hard werk verrichten :D 9 van 10x doe ik het harde werk zelf omdat ik dat echt leuk vind om te doen, merk soms wel dat het te lang duurt voor ze omdat ze echt mooi geworden zijn... maarja dat is wel weer terug te herleiden dat ze de hele dag hebben gewerkt we eerst nog eten en film kijken en meestal pas rond 23:00-2:00 sex hebben, komt dus best vaak voor de ze eigenlijk slapen wil maar dat ik haar gaandeweg wel kan motiveren... helaas hebben we nagenoeg nooit de mogelijkheid het midden op de dag op na een goede nachtrust te doen, zal er de komende week eens op letten als we laat samen zijn proberen van haar af te blijven (al weet ik wel dat zal ernorm moeilijk voor mij worden)

maar kan mij prima voorstellen dat een porno actrice geen behoefte meer heeft
aan extreme porn dingen (heust van wel een keer, maar zeker niet altijd)
en voorkeur geeft aan simpele intimiteiten...
  zaterdag 30 maart 2024 @ 13:38:56 #108
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213020037
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 10:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Was ze een vent? :o
pi_213021140
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Was ze een vent? :o
Nee. Maar gek genoeg vond ze het helemaal niet leuk om een pik in haar keel geramd te krijgen zodat de tranen in de ogen springen en ze bijna stikt. Anaal vond ze ook niets. En ze had ook geen behoefte aan meerdere mannen gelijktijdig. Om over meer extremere dingen maar te zwijgen die ze wel deed voor geld.

Het is niet dat ze ineens vanille werd, maar ze was gewoon een best verlegen meisje die geen neukobject wilde zijn, maar gewoon seks waar beiden van genieten.
  zaterdag 30 maart 2024 @ 15:45:56 #110
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213021626
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 15:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee. Maar gek genoeg vond ze het helemaal niet leuk om een pik in haar keel geramd te krijgen zodat de tranen in de ogen springen en ze bijna stikt. Anaal vond ze ook niets. En ze had ook geen behoefte aan meerdere mannen gelijktijdig. Om over meer extremere dingen maar te zwijgen die ze wel deed voor geld.

Het is niet dat ze ineens vanille werd, maar ze was gewoon een best verlegen meisje die geen neukobject wilde zijn, maar gewoon seks waar beiden van genieten.
Bijzondere beroepskeuze. :P
  Moderator zaterdag 30 maart 2024 @ 19:21:17 #111
441859 crew  Lenny77
pi_213024748
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 15:05 schreef VEM2012 het volgende:
Maar gek genoeg vond ze het helemaal niet leuk om een pik in haar keel geramd te krijgen zodat de tranen in de ogen springen en ze bijna stikt.
Wat raar :P
  zaterdag 30 maart 2024 @ 19:25:12 #112
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213024814
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 19:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wat raar :P
Ik keek er raar van op. :D
pi_213030922
Ja dat maakt uit.
pi_213035731
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 15:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Bijzondere beroepskeuze. :P
Voor haar uiteindelijk niet. Ze doet het bewust, heeft de touwtjes zelf in handen en verdient er dan ook goed mee.
pi_213040461
Ja misschien moeten we het over het weer gaan hebben ofzo, dan is het nog meer offtopic
pi_213041515
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 20:04 schreef Masberum het volgende:
Ja misschien moeten we het over het weer gaan hebben ofzo, dan is het nog meer offtopic
Daar is alles wel over gezegd toch? Maar is niet wat je wil horen geloof ik.
  maandag 1 april 2024 @ 09:33:22 #117
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213044904
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 20:04 schreef Masberum het volgende:
Van koud weer krimpt je piemel nog veel meer.
pi_213052206
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 21:00 schreef Deshain het volgende:

[..]
Daar is alles wel over gezegd toch? Maar is niet wat je wil horen geloof ik.
Ja wat moet ik daarmee dan? Iedereen zit maar te doen alsof ik een pity case ben. 'ja er is alsnog genoeg mogelijk als je maar dit en dit en dit etc. doet'. Zo werkt het in de praktijk nou eenmaal niet. En de enige mogelijkheid tot vergroting blijkt ook nog flauwekul te zijn las ik later dus ja iedereen heeft alleen maar de lol ermee. Wat moet ik daaruit halen volgens jou dan hé
pi_213055055
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 19:36 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja wat moet ik daarmee dan?
Het accepteren en een manier vinden waarop je wel je partner voldoende kan bevredigen?
quote:
Wat moet ik daaruit halen volgens jou dan hé
Hetzelfde als uit je andere topics waar je vooral jezelf heel zielig vindt en vooral niks doet met het duidelijke pad uit je beslommeringen.
pi_213055171
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 22:20 schreef Deshain het volgende:

[..]
Het accepteren en een manier vinden waarop je wel je partner voldoende kan bevredigen?
[..]
Hetzelfde als uit je andere topics waar je vooral jezelf heel zielig vindt en vooral niks doet met het duidelijke pad uit je beslommeringen.
Jullie zeggen altijd dat ik mezelf heel zielig vind. Maar wat als ik gewoon zoals ik zeg zielig ben omdat ik de nadelen ondervind van relaties, andere mensen, kinderen. Dus niet zelf zielig ben maar pech heb, medelijden verdien, ondanks dat ik alles verdien, inderdaad uit beslommeringen door anderen
pi_213055366
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 22:31 schreef Masberum het volgende:

[..]
Jullie zeggen altijd dat ik mezelf heel zielig vind. Maar wat als ik gewoon zoals ik zeg zielig ben omdat ik de nadelen ondervind van relaties, andere mensen, kinderen. Dus niet zelf zielig ben maar pech heb, medelijden verdien, ondanks dat ik alles verdien, inderdaad uit beslommeringen door anderen
Man, hou op, schei uit. Je hebt zelf je relatie verklooid en dan moet je echt niet aankomen met de slachtofferrol.

Genoeg mensen die jou goed advies gegeven hebben, maar je wist het allemaal beter en daarnaast loop je ook nog geregeld hautain te doen (ook al is dat om je onzekerheid te maskeren, je wint er bepaald geen sympathie mee).

En dat jij kleiner geschapen bent is echt niet jouw grootste probleem. Verre van! Pak jezelf eens bij je nekvel, zoek professionele hulp en zet je leven op de rails.
pi_213055686
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 22:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Man, hou op, schei uit. Je hebt zelf je relatie verklooid en dan moet je echt niet aankomen met de slachtofferrol.

Genoeg mensen die jou goed advies gegeven hebben, maar je wist het allemaal beter en daarnaast loop je ook nog geregeld hautain te doen (ook al is dat om je onzekerheid te maskeren, je wint er bepaald geen sympathie mee).

En dat jij kleiner geschapen bent is echt niet jouw grootste probleem. Verre van! Pak jezelf eens bij je nekvel, zoek professionele hulp en zet je leven op de rails.
Jullie mensen maken ervan dat ik een kleine penis heb. De OP is heel neutraal. Juist door jullie drang voor bevestiging (dat ik een kleine heb) geef ik jullie soort een klein beetje hoop en jullie springen er op als mieren op wat zoets. Want zo onzeker zijn jullie. En dat is hoe het is, lees maar terug als je het niet gelooft. Jullie maken jullie zelf zo klein
pi_213055902
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 19:36 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja wat moet ik daarmee dan? Iedereen zit maar te doen alsof ik een pity case ben. 'ja er is alsnog genoeg mogelijk als je maar dit en dit en dit etc. doet'. Zo werkt het in de praktijk nou eenmaal niet. En de enige mogelijkheid tot vergroting blijkt ook nog flauwekul te zijn las ik later dus ja iedereen heeft alleen maar de lol ermee. Wat moet ik daaruit halen volgens jou dan hé
Niet er is nog genoeg anders mogelijk, maar meer zolang je geen micro penis hebt kan je gewoon de sterren van de hemel neuken.

Weet je wel hoe een vagina werkt? Dat is geen tunnel ofzo.
Die zit een soort van ingevouwen, waardoor het niet zo is dat normaal of kleiner niet gevoeld wordt. Ook zitten de meeste zenuw uiteinden in het begin stuk. Er zitten er ook bij de baarmoedermond, maar niet zozeer voor genot. Voor de meeste vrouwen is het pijnlijk als je die hard zou raken.

Ook zitten er zwel lichamen in de vagina, dus als ze geil is omsluit ze nog meer (enkel na een orgasme kan het zijn dat ze wat ruimer voelt, alhoewel dat meestal voor haar niet zozeer minder gevoel betekent, maar voor hem wel ruimer kan voelen).

Kortom, leer eens wat over het vrouwelijke lichaam en seksualiteit. Dan kom je namelijk te weten dat er niets mis is met jouw doodnormale penis. Dat je daarmee haar net zo gek of zelfs gekker kan krijgen dan wanneer hij groter was geweest.

Techniek, weten wat zij lekker vindt, of ze wel kan komen door enkel penetratie (wat vaak niet zo is) en gewoon wat kennis over andermans lichaam kunnen jouw onzekerheid oplossen.
En veel beter dan een grotere slurf dat kan, want die gaat voor haar het verschil niet maken.
pi_213056300
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 23:49 schreef Masberum het volgende:

[..]
Jullie mensen maken ervan dat ik een kleine penis heb. De OP is heel neutraal. Juist door jullie drang voor bevestiging (dat ik een kleine heb) geef ik jullie soort een klein beetje hoop en jullie springen er op als mieren op wat zoets. Want zo onzeker zijn jullie. En dat is hoe het is, lees maar terug als je het niet gelooft. Jullie maken jullie zelf zo klein
Je hebt meer geschreven dan alleen de OP hè, Pipo?

Het kan best dat je geen kleintje hebt, maar dan zit je dus de boel bij elkaar te verzinnen. Wat best eens zo kan zijn met jouw PoHi.

Linksom of rechtsom maakt je dat een sneu ventje in mijn ogen.
  dinsdag 2 april 2024 @ 09:41:46 #125
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213057294
quote:

[..]
Heb je überhaupt wel een penis? :D
  Moderator dinsdag 2 april 2024 @ 10:40:44 #126
441859 crew  Lenny77
pi_213057850
quote:

[..]
Het gaat over lengte van de penis en op een bepaald moment zegt een user: het gaat meer om de dikte.
Daarop antwoord jij letterlijk:
'dat heb ik dus ook niet. Maar goed, ook niks anders verwacht hier, ik weet niet waarom ik het topic opende'

Dus ja ik vind het niet vreemd dat mensen dat ervan maken?
pi_213092170
Is het niet zo dat dikte veel belangrijker is voor een vrouw dan lengte als het gaat om ervaren van plezier?

Niet dat ik nou per se enorm groot geschapen ben maar heb wel eens gehoord dat wanneer ik te diep kwam met stoten het onprettig aanvoelde omdat je tegen de baarmoedermond aan liep te raggen :') Dus welke functie dient een enorm lange penis dan...
blablablabla
  vrijdag 5 april 2024 @ 09:50:42 #128
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213094276
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2024 23:35 schreef Elan het volgende:
Is het niet zo dat dikte veel belangrijker is voor een vrouw dan lengte als het gaat om ervaren van plezier?

Niet dat ik nou per se enorm groot geschapen ben maar heb wel eens gehoord dat wanneer ik te diep kwam met stoten het onprettig aanvoelde omdat je tegen de baarmoedermond aan liep te raggen :') Dus welke functie dient een enorm lange penis dan...
Beeld van een lange penis is puur voor de ego streling.
pi_213095251
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Beeld van een lange penis is puur voor de ego streling.
Ik kan me voorstellen dat een lange lul er ook gewoon geiler / beter uit ziet. En dat het bij andere handelingen, zoals pijpen en aftrekken, ook een stuk leuker / geiler is om mee te spelen. Wellicht dat het bij sommige standjes daadwerkelijk neuken inderdaad minder belangrijk is.
  vrijdag 5 april 2024 @ 12:56:48 #130
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213096719
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 11:00 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat een lange lul er ook gewoon geiler / beter uit ziet. En dat het bij andere handelingen, zoals pijpen en aftrekken, ook een stuk leuker / geiler is om mee te spelen. Wellicht dat het bij sommige standjes daadwerkelijk neuken inderdaad minder belangrijk is.
Jep, dit vat het wel samen.
pi_213117184
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 10:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het gaat over lengte van de penis en op een bepaald moment zegt een user: het gaat meer om de dikte.
Daarop antwoord jij letterlijk:
'dat heb ik dus ook niet. Maar goed, ook niks anders verwacht hier, ik weet niet waarom ik het topic opende'

Dus ja ik vind het niet vreemd dat mensen dat ervan maken?
Het was 1 april
  zondag 7 april 2024 @ 16:57:43 #132
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_213127235
Bij vrouwen die van enorme piemels houden is de kans het grootst dat ze interesse hebben in deepthroating of anale seks.
pi_213129935
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 16:57 schreef DemonRage het volgende:
Bij vrouwen die van enorme piemels houden is de kans het grootst dat ze interesse hebben in deepthroating of anale seks.
kijk ik kan bij Anaal al moeilijk voorstellen dat een vrouw een grote UNIT dr in wilt...
maar voor Deepthroat lijkt het me helemaal een drama...
neem aan dat je op een normale manier pijpen toch veel meer kan genieten??
(voor beide partijen)

ja ik snap dat er uitzonderingen zijn
dat de man graag dominatie wilt tonen
en met gagging de vrouwtje erg sub zijn

toch lijkt het me gewoonweg niet prettig,
ook al heb je het kokhals-reflex onder controle
  Moderator zondag 7 april 2024 @ 20:25:41 #134
441859 crew  Lenny77
pi_213130106
quote:
Toch niet
pi_213467463
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 10:29 schreef roos94 het volgende:
Ik (als vrouw) vind penetratie helemaal niet interessant, dus de grootte is voor mij ook dan niet echt van belang. Ja pijpen wordt lastig als het een micro is.
Ik vraag me dan wel af wat je allemaal al hebt meegemaakt. Mijn vorige vriendin kwam vaginaal klaar, ik hoefde eigenlijk niks te doen behalve (lang) neuken. Ze had dit nog niet eerder meegemaakt en gaf aan dat alle mannen voor mij een veel kleinere hadden. Een andere vriendin met ook veel ervaring gaf ook aan dat vaginaal klaarkomen eigenlijk alleen lukt met een flink formaat. Blijkbaar heb ik dat, ik had er nog niet eerder bij stil gestaan dat dat een rol kan spelen.

Allebei gaven ze aan dat vaginaal klaarkomen veel intenser is dan clitoraal. Een van de vrouwen gaf aan dat als je eenmaal vaginaal kunt klaarkomen, alle andere vormen eigenlijk een speelgoedorgasme zijn.

De vraag is dus eigenlijk: ben je wel eens vaginaal klaargekomen? Zo ja, wat vond je daarvan? En mis je het als je nu met een man bent die er een te kleine voor heeft?
  woensdag 8 mei 2024 @ 17:32:33 #136
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213467760
quote:
Nee hoor, ik vind het gewoon geiler uitzien en lekkerder met de seks.
Nou ja, groot is goed dan. Enorm is afschrikwekkend. Zowel qua uiterlijk als tijdens de seks.
Wie dit leest is een lezer van dit
  roze woensdag 8 mei 2024 @ 17:33:06 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213467767
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 23:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ben 1m98 dus geen klachten.
:D
Your beauty never ever scared me.
pi_213468754
quote:
Nee hoor. En de kans op anaal wordt gewoon kleiner als je groot geschapen bent. Lijkt mij geen uitleg behoeven.

Niet dat dat nou zo erg is, maar toch.
pi_213470507
Daarom hou ik van vrouwen met kleine handen. Dan lijkt mijn penis veel groter.
  donderdag 9 mei 2024 @ 09:36:37 #140
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213477216
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 20:13 schreef Hoppahop het volgende:
Whehe, zo kan het ook. :D
pi_213544725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 20:13 schreef Hoppahop het volgende:
En pijpen is gewoon standaard meteen "deep"throat :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')