Matig wil ik niet zeggen maar de keeper stond daar al dus dan moet je wel heel goed plaatsen wil je hem er die korte hoek er nog in krijgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Schot van Taylor was matig. Zo’n kans moet je door het net heen schieten…
Ik denk dat Schip “gewoon” weer terug gaat naar 4-3-3, Berghuis Brobbey Bergwijn , Mannsverk Henderson Hlynnson, Rensch Kaplan Hato en dan Sosa.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Grapjas, we hebben nu juist een enorm scorend probleem door het gebrek aan Berghuis en Bergwijn. Dus Bergwijn komt gewoon naast Brobbey en Berghuis erachter.
Als die fit zijn zou ik dan toch weer naar 4-3-3 gaan met de punt naar voren.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Grapjas, we hebben nu juist een enorm scorend probleem door het gebrek aan Berghuis en Bergwijn. Dus Bergwijn komt gewoon naast Brobbey en Berghuis erachter.
Hato naar de flanken en Sutalo centraal, maar dat is persoonlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat Schip “gewoon” weer terug gaat naar 4-3-3, Berghuis Brobbey Bergwijn , Mannsverk Henderson Hlynnson, Rensch Kaplan Hato en dan Sosa.
Kan ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hato naar de flanken en Sutalo centraal, maar dat is persoonlijk.
Als je dat uit dat vrij hallucinante interview hebt gehaald vind ik dat oprecht knap.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb net even Rondo teruggekeken met Steijn, en ik denk toch dat die jongen niet heel veel te verwijten valt.
Dat hangt ook af van wie er vertrekt, het is niet zo dat spelers die je wilt houden automatisch blijven en andersom.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel prettig dat we wat contouren zien van een elftal voor volgend jaar, het aantal in te vullen posities is toch wat minder aan het worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |