quote:Op maandag 4 maart 2024 23:37 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
'Wetenschapsjournalist & de Mol' linksonder
Verdomdquote:Op maandag 4 maart 2024 23:37 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
'Wetenschapsjournalist & de Mol' linksonder
Wat het eng maakt is dat dit 5 jaar geleden bij Merel Westrik ook is gebeurd. Die stond op de cover van een tijdschrift met een tekstje in de trant van 'hoe zij haar avontuur als mol had beleefd'. Dat lekte toen ook te vroeg uitquote:
Waar is dit uit?quote:
Dat lijkt mij voor de hand liggend aangezien Sor de mol is 😉quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:52 schreef jcdragon het volgende:
Het kan natuurlijk ook een grap zijn van haar collega's.
Dat denk ik, zou wel passen in de manier van video's maken van Bright is vaak behoorlijk 'losjes'.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:52 schreef jcdragon het volgende:
Als je follow de money bekijkt is het Sor.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:27 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij voor de hand liggend aangezien Sor de mol is 😉
Ik ben bij gebrek aan Rian ook maar op hem gaan zitten, omdat hij eigenhandig 3000 euro 'oepsiepoepsie' uit de pot heeft getrokken, en laatst ook weer een paar duizendjes weg kon schieten. En Sor is echt wel iemand die wat hij doet ook perfect moet/wil/kan doen, dus een mollenrol zouden we bij hem niet gelijk doorhebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Als je follow de money bekijkt is het Sor.
Dan heeft ie het wel heel goed gedaan!
Dat dacht ik naderhand ook, maar de titel is nu veranderd. Dat vind ik dan weer vreemd:quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:52 schreef jcdragon het volgende:
Ja, ook nog eens het meest voorspelbare einde ooit...goed voor de puntjes, maar doe maar nietquote:Op maandag 4 maart 2024 20:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Hey enige wat dit seizoen nog kan redden? Als Fons de mol blijkt te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |