Het loopt gelukkig beter dan vorig jaar, maar helaas krijgen we niet iedereen meequote:Op zondag 3 maart 2024 11:29 schreef rinardo het volgende:
Er zijn steeds meer mensen die tijdens streamlock hier heen gaan,complimenten!!!
maar er zijn een paar die het elke x weer voor elkaar krijgen om discussies aan te gaan tijdens een streamlock op de cos, voor mij is lezen vermoeiend dus ik kijk af en toe even op de cos of de streamlock al voor bij is, en moet dan dus alsnog hele lappen tekst lezen die niet over de stream gaan.
Morguh Ericquote:Op zondag 3 maart 2024 11:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat ontzettend aardig van BB! Kan ik ook eens uitslapen op zondag![]()
Goedemorgen
Het is wel een hele lange SL hoe lang nu al?quote:Op zondag 3 maart 2024 11:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Man man man kunnen we geen dakstream krijgen
Ruim 1,5 uurquote:Op zondag 3 maart 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel een hele lange SL hoe lang nu al?
Ja het moet wel leuk blijvenquote:Op zondag 3 maart 2024 11:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Op die manier blijft streamen leuk 😁
Wie je wil horen aan en de ander mute
Wat zijn ze in hemelsnaam aan het doen vraag je je dan afquote:
Zou wel om iets gaan met uithoudingsvermogen aldus BB.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zijn ze in hemelsnaam aan het doen vraag je je dan af
Ik geloof daar niet zo zinquote:Op zondag 3 maart 2024 11:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoeveel invloed zou de FEBO gehad hebben
.. en we krijgen het spel nog te zien op tv.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo zin
Ze spelen een spel, en de winnaar krijgt vrijstelling
quote:
Ja dat ook nog. Ik geloof nooit zo in de gun verhaaltjesquote:Op zondag 3 maart 2024 12:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
.. en we krijgen het spel nog te zien op tv.
Ja mooi hequote:Op zondag 3 maart 2024 12:40 schreef Frummelie het volgende:
Nou @:Dotteke jouw gebeden zijn verhoord......
Volgens mij krijg je tegenwoordig meteen die boetequote:Op zondag 3 maart 2024 12:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk de btw doorgeven dat is iedere 3 mnd met eigen bedrijfje en doe je dat niet krijg je eerst een waarschuwing en daarna boete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |