Je kan niet met 1 hand een doos openmaken?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:19 schreef Ama het volgende:
Lief mijn buurvrouw gaat mij even helpen om de stofzuiger uit te pakken als bol.com langs is geweest nou ja PostNL.
is die super pittig? was daar net.vind al die keuze wat intimiderendquote:Op zondag 3 maart 2024 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.orientalwebsh(...)cken-ramen-140g-140g
Het is vandaag ook lekker en gisteren.Ik heb het raampje weer open staan.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:16 schreef bitterbal het volgende:
volgens de nos wordt het mooi weer deze week
ookal kan ze dat wel, is wel super handig als iemand even wil helpenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan niet met 1 hand een doos openmaken?
Ik denk niet dat ik de stofzuiger met één hand uit de doos kan krijgen nee.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan niet met 1 hand een doos openmaken?
Ik zou het eerst zelf proberen en als het niet lukt iemand vragen om te helpen. En in dit geval denk ik dat het best haalbaar is. Maar goed, dat ben ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de stofzuiger met één hand uit de doos kan krijgen nee.
Hebben ze bij die Amazing Oriental daar geen verse broodjes? Die zijn lekkerquote:Op zondag 3 maart 2024 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is die super pittig? was daar net.vind al die keuze wat intimiderend
Het is jarenlang de pittigste geweest, geen idee of dat nog steeds zo is tegenwoordig maar hij is behoorlijk.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is die super pittig? was daar net.vind al die keuze wat intimiderend
Geen idee, ik vind het raar dat je bij voorbaat al hulp vraagt terwijl je het nog niet eens zelf geprobeerd hebt. Maar ik weet niet of mijn gedachtengang daarin normaal is.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:25 schreef Ama het volgende:
Zo raar is het toch niet dat iemand mij even daarmee helpt die naast mij woont?
jawel maar was drukquote:Op zondag 3 maart 2024 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze bij die Amazing Oriental daar geen verse broodjes? Die zijn lekker
kan je dat eten?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is jarenlang de pittigste geweest, geen idee of dat nog steeds zo is tegenwoordig maar hij is behoorlijk.
Dat was bij mij twee weken terug ofzo alquote:Op zondag 3 maart 2024 13:07 schreef Nattekat het volgende:
De zon, toch nog
Denk dat ik nu maar officieel het stookseizoen ga afsluiten. Deze ochtend was de laatste keer tot november
@:dud0r
Omdat je bij voorbaat liever niet met een net geopereerde arm gaat lopen rotzooien.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het raar dat je bij voorbaat al hulp vraagt terwijl je het nog niet eens zelf geprobeerd hebt. Maar ik weet niet of mijn gedachtengang daarin normaal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |