Ik vind Dirk ook heel vaak tegenvallen als er spanning op staat en hij is ook nog eens heel wisselvallig. Dan zie ik eigenlijk nog liever een keer Gian, Wessel of in de deze vorm zelfs Wattimena.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat ik tegen dimitri vd bergh heb is vooral z'n hele houding. Van t infantiele maar onzekere dansje (je ziet altijd dat ie eigenlijk niet comfortabel is) tot z'n blik aan de oche. Tis een en al onzekerheid en overcompensatie.
We zitten er nu weer lange tijd aan vast idd. Maar ook wel wat positieve wijzigingen op de oom. Zoals het achteruit gaan van Noppert. Dirk is nu voorlopig de compaan van Michael op de world cup wwwrdoor die hopelijk niet afzegt
SPOILER: RONDE 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RONDE 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RONDE 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TOP 32 stapt in RONDE 4 inOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HUP IEDEREEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?![]()
Ik wens iedereen een succesvol verloop en post het vooral als je bent uitgeschakeld.quote:Met pijn en moeite derde![]()
Main Stage + bord 2 https://www.pdc.tv/live-scores
Bord 3 tot 8 https://tv.dartconnect.com/event/pdcuko25/matches
NikoGod smijt alweer 110+ gemiddeld na vier legs.![]()
Het is nu wel zielig. Er was een jaar of 5 ook zo'n speler die ineens zijn vorm echt volledig kwijt was en altijd alles verloor. Ik bedoel niet Durrant.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jules staat op 60 gemiddeld na vier legs (lol).![]()
Bedankt Nielsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik droom van een finale Springer v Nijman dit weekend.![]()
En de beurt daarna is Niko uit. Schandalig dat je geen 9-darter gooit, Cor!
Niko wint met 115,92 gemiddeld![]()
.
![]()
Welke vorm?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is nu wel zielig. Er was een jaar of 5 ook zo'n speler die ineens zijn vorm echt volledig kwijt was en altijd alles verloor. Ik bedoel niet Durrant.U MAD?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: