Het is net uit met mijn vriendin Maarja, het leven gaat verder.. Ik heb me in al die tijd niet druk hoeven maken over hoe ik er uit zag, ik vond 'cool eruitzien naar mijn smaak' het belangrijkste.. Maarja, er is waarschijnlijk wel een verschil tussen mijn eigen mening en die van het gros van de dames.
Zal ik nou mijn sik erafhalen of niet? en zal ik mijn haar laten groeien? Laat jullie licht er eens op schijnen
quote:Foto rechts onderin
Op zondag 16 februari 2003 03:52 schreef Axis het volgende:
ik heb jullie advies nodig.. geen je mening eens aan de hand van de onderstaande foto's:Het is net uit met mijn vriendin
Maarja, het leven gaat verder.. Ik heb me in al die tijd niet druk hoeven maken over hoe ik er uit zag, ik vond 'cool eruitzien naar mijn smaak' het belangrijkste.. Maarja, er is waarschijnlijk wel een verschil tussen mijn eigen mening en die van het gros van de dames.
Zal ik nou mijn sik erafhalen of niet? en zal ik mijn haar laten groeien? Laat jullie licht er eens op schijnen
hehe suc6 verder.
[Dit bericht is gewijzigd door zim_ra op 16-02-2003 04:52]
edit - quote weggehaald
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 16-02-2003 12:12]
en ik denk dat ik dan mijn haar ook maar laat groeien
als het te warm wordt grijpen we maar weer een keer naar de tondeuse.. mijn haar groeit zo hard, dat het binnen no-time weer aangevuld is
edit - quote weggehaald
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 16-02-2003 12:17]
quote:Agree
Op zondag 16 februari 2003 04:51 schreef Axis het volgende:[..]
nou nou, wat een geflame allemaal... zullen we het hierbij laten voor wat betreft het geflame?
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 16-02-2003 12:18]
quote:Rechts onder is de mooiste foto
Op zondag 16 februari 2003 03:52 schreef Axis het volgende:
ik heb jullie advies nodig.. geen je mening eens aan de hand van de onderstaande foto's:Het is net uit met mijn vriendin
Maarja, het leven gaat verder.. Ik heb me in al die tijd niet druk hoeven maken over hoe ik er uit zag, ik vond 'cool eruitzien naar mijn smaak' het belangrijkste.. Maarja, er is waarschijnlijk wel een verschil tussen mijn eigen mening en die van het gros van de dames.
rechts onder ben je echt een lekker ding terwijl ik je op de andere foto's maar een gewoon iemand vind.
frappant dat er nog zoveel vrouwen zijn die op kort haar vallen.. dat had ik niet verwacht...
quote:Mee eens!
Op zondag 16 februari 2003 04:08 schreef Hanneke1983 het volgende:
langer haar, geen sik
2e rij foto´s dus !
( komen je ogen ook heel mooi uit ! )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |