Af en toe een pic van je tetten erbij. Helemaal goed.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooit leer ik het wel
Niet het huehue
Maar onbehouwen opmerkingen maken
Misschien kun jij een Excel maken?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:12 schreef Tegan het volgende:
Wel zo praktisch om dit tot in detail al vantevoren af te stemmen.
Nemen we een groot bed of een grote kamer met allerlei tweepersoonsbedden. Of aparte kamers? Wat doen we met de soa's en douchen. Hoe gaan we om met fok-kinderen (bedoel die ontstaan, geen vies gedoe met kinderen).quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:12 schreef Tegan het volgende:
Wel zo praktisch om dit tot in detail al vantevoren af te stemmen.
Deze zieke ziel gaat naar bed en denken wat hij daar met een Tegan zou doen.quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze zieke ziel gaat naar bed en denken wat hij daar met een Tegan zou doen.Of een CotS.
Of allebei.
Dank je. Jij ook.quote:
Optie een dus. Een groot bed. Met allemaal kussentjes, klamboes, dekentjes en sfeerverlichtingquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:21 schreef Tegan het volgende:
Het antwoord op je dilemma CotS is een bedkamer. Waar de vloer van matrassen is gemaakt.
Je mag mij altijd nog ff appen of dm'en hoor als je afleiding zoekt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:21 schreef Tegan het volgende:
Welterusten Air. Hier nog geen wasmachinegeluidje
.
Ik doe niet mee. Geen tijd voor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
En jullie allemaal woestruige seks...
Ik wens jullie veel plezier
Ik ga gewoon de was doen zoquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
En jullie allemaal woestruige seks...
Ik wens jullie veel plezier
Why not Europapaquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Imma gonna play some music
https://open.spotify.com/(...)8BMVFESO2GqY-Kt0Clgg
Nee. Gewoon nee. Nee nee nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |