Ai, da's nog best lang ja.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeker een uur ofzo. Weet niet zeker of dat gaat lukken
.
Mwa, zonde van de tijd vind ik het niet. Het hoort er bij. En is nogal noodzakelijkquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Slapen is zowel lekker als zonde van de tijd
Maar misschien ga ik een keertje vroeger
Ja ik weet het en dat maakt het stomquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa, zonde van de tijd vind ik het niet. Het hoort er bij. En is nogal noodzakelijk
Het jammere is het wakker wordenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa, zonde van de tijd vind ik het niet. Het hoort er bij. En is nogal noodzakelijk
Uitgeslapen wakker worden vind ik lekker, maar die wekker doordeweeksquote:
Mijn wekker blijft eindeloos elke vijf minuten afgaan. Wakker worden is elke ochtend wel een dingetjequote:Op woensdag 6 maart 2024 21:31 schreef Tegan het volgende:
Ik ben zo'n monster die tien wekkers zet.
Dagen dat ik de eerste wekker(s) mis weet ik dat ik het te bont heb gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:40 schreef Tegan het volgende:
Wat dat betreft mis ik wel een menselijke wekker naast me. Iemand die ineens opstaat of tegen je gaat praten, de ideale wekker.
Ochtendseks vond ik altijd het meest vervelendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gezellig samen opstaan is wel fijn. En samen ontbijten ook.
Het slapen in iemands armen ook.
Maar goed. Ik heb een knuffel![]()
Jaaa dat klinkt wel fijn...quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:51 schreef Tegan het volgende:
Gezellig samen ontbijten?
Meer die slaperige warme ochtendknuffels in bed. Het streng worden toegesproken dat je echt niet te laat moet komen op je werk
. Het met frisse tegenzin (maar met een glimlach) onder de douche stappen, terwijl hij alweer de deur uit is omdat hij, i.t.t. jij, wel altijd achterlijk vroeg op kantoor moet zijn. Dat idee
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#sentiment
O haiquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:51 schreef Tegan het volgende:
Gezellig samen ontbijten?
Meer die slaperige warme ochtendknuffels in bed. Het streng worden toegesproken dat je echt niet te laat moet komen op je werk
. Het met frisse tegenzin (maar met een glimlach) onder de douche stappen, terwijl hij alweer de deur uit is omdat hij, i.t.t. jij, wel altijd achterlijk vroeg op kantoor moet zijn. Dat idee
.
Hoe goed ben jij in vroeg opstaan en hoe goed ben jij in iemand streng toespreken? Deze twee kernkwaliteiten zijn niet onderhandelbaarquote:
Hm... dan kruip ik wel bij jou in bedquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe goed ben jij in vroeg opstaan en hoe goed ben jij in iemand streng toespreken? Deze twee kernkwaliteiten zijn niet onderhandelbaar.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... dan kruip ik wel bij jou in bed
Ik ben inmiddels wel erg ervaren in vroeg opstaan. Als jij wil dat ik je smorgens uit bed sleur, doe ik dat met alle plezier;)quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe goed ben jij in vroeg opstaan en hoe goed ben jij in iemand streng toespreken? Deze twee kernkwaliteiten zijn niet onderhandelbaar.
Oh god gaan we schema's maken met wie wie wanneer naar bed gaat?quote:
Hou op met mequote:Op woensdag 6 maart 2024 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh god gaan we schema's maken met wie wie wanneer naar bed gaat?
Jaja huehue
Degene die mij treft krijgt een verdiende nachtrust. De rest vrijt zich een ongeluk met elkanderen is blij eens in de zoveel tijd een nachtje te slapen
En 's avonds graag naar bed sleurenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel erg ervaren in vroeg opstaan. Als jij wil dat ik je smorgens uit bed sleur, doe ik dat met alle plezier;)
Zeker niet dus goed dat je aansluit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha jullie zijn niet de enigen die smerig kunnen en mogen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |