Mwah, vrijdag pas weer een echt biertje denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh balen
Hopelijk helpt het bier
Wel verstandig van jequote:Op woensdag 6 maart 2024 20:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mwah, vrijdag pas weer een echt biertje denk ik.
Wat drink jij vanavond?
Ook erg verstandigquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel verstandig van je
Earl Grey
Ik heb alleen waterquote:
Goed voor de lijnquote:
Roziger?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
En thee goed tegen de kou
En maakt me nog roziger dan ik al ben
Rozig klinkt wel liefquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik was al rozig en met thee wat meer
Niks mis meequote:Op woensdag 6 maart 2024 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje warm, beetje moe. Prima gevoel
Over een uurtje hierquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jadrukke dag gehad... ben blij wanneer het bedtijd is
Hoe laat ga jij slapen dan?quote:
Hoe lang nog?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef Tegan het volgende:
Ik moet wakker blijven tot de wasmachine klaar is.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rond elf uur naar bed en lezen tot twaalf uur
Oh wasmachines zijn vervelende met wachten betreftquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef Tegan het volgende:
Ik moet wakker blijven tot de wasmachine klaar is.
Naja... ik vind het meestal wel lekker. Alleen na twee uur therapie ben ik wel af..gisteren ook al een taaie sessiequote:
En naar bed gaan en slapen is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik vind het meestal wel lekker. Alleen na twee uur therapie ben ik wel af..gisteren ook al een taaie sessie
Slapen is zowel lekker als zonde van de tijdquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En naar bed gaan en slapen is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |