SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om even te reageren op het vorige topic
Gelukkig dat het leuk is !quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:21 schreef Samzz het volgende:
Dat is altijd goed! Hier redelijk druk, maar wel met leuke dingen.
Oooh leuk! Ben je van de kleding of andere dingen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb sinds kort een naaimachine, dus die ben ik flink aan t gebruiken, haha.
Ik heb tot nu toe enkel nog gordijnen ingekort en kussenhoezen gemaakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh leuk! Ben je van de kleding of andere dingen?
Jij bent zo creatief en handig!
Zo! Je begint goed..leuk! Die hoezen lijken me wel pittig. Ook doordat die stof vaak stug is. Het patroon is wel te doenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe enkel nog gordijnen ingekort en kussenhoezen gemaakt.
Ik ben nu bezig met hoezen voor de binnenkussens van onze boot. De kussens zijn 2 meter bij een meter, en dan 10 cm dik. Dus best een uitdaging om dat netjes in elkaar te zetten, maar het lukt goed!
Uiteindelijk wil ik idd ook wel graag jurken/rokken naaien, oid. Als de kussenhoezen af zijn, staan gordijnen voor de woonkamer op het programma.
Nice! En ja... rechte stukken zijn wel aandachttrekkersquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik vond de moeilijkheid vooral in het recht naaien, het is een best lang stuk, en de stof is idd best stug.
Gelukkig heb ik een geweldig goede machine![]()
Dag Samzzquote:
Ik heb nooit leren naaien op schoolquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice! En ja... rechte stukken zijn wel aandachttrekkers
Om een rare reden kregen wij textiel op school (in de jaren '90) en daar heb ik wel geleerd recht te naaien
Was jaloers op de jongens. Die kregen meer ruimte echte creativiteit
Ouderwetse knutseljuf (mevrouw Trix) die deed alsof we in de jaren '50 leefde
quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit leren naaien op school. Doe jij nog iets op de naaimachine?
[..]
Jazekerquote:
Mijn moeder is aan het haken geslagen. Ze heeft voor de kleinkinderen knuffels gehaakt, erg leukquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jazeker
Ik ben niet zo van de kleding naaiennet zoals met het haken
(knuffels en dekens). Ik weet niet waarom het me niet aanspreekt
Oooh dat is helemaal leuk, dunkt mij, het haken voor kinderenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn moeder is aan het haken geslagen. Ze heeft voor de kleinkinderen knuffels gehaakt, erg leuk
Snap ik ergens wel, ik zou daar ook wel moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh dat is helemaal leuk, dunkt mij, het haken voor kinderen
Ik ben nogal slecht in het weggeven van mijn creaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |