Ik verbaas me bij boterkoek bakken altijd over de hoeveelheid roomboter die er in gaat, dan denk ik, eet ik dat straks op hahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmmm lekkerrrrrrr zelf gebakken boterkoek
Ik heb er toen eentje bij de bakker gehaald, zo kleintje. Maar ik blijf zelfgemaakt toch het lekkerst vinden
Een soort van tiramisu schnitt maar dat ligt ook zo voor de hand... moet eigenijk wel iets bijzonders zijn, heb jij nog ideeën?quote:
Gewoon smikkelen en niet over nadenken...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik verbaas me bij boterkoek bakken altijd over de hoeveelheid roomboter die er in gaat, dan denk ik, eet ik dat straks op hahaha
Red velvet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Een soort van tiramisu schnitt maar dat ligt ook zo voor de hand... moet eigenijk wel iets bijzonders zijn, heb jij nog ideeën?
Ja gaat veel boter in, maar eigenlijk met al dat gebak spul boter en suikerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik verbaas me bij boterkoek bakken altijd over de hoeveelheid roomboter die er in gaat, dan denk ik, eet ik dat straks op hahaha
Kwarktaart niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat veel boter in, maar eigenlijk met al dat gebak spul boter en suiker
ohhhhh dat vond ik als fruithapje voor de kids ook altijd zooo lekkerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Wat denk je dat ik net gemaakt hebt![]()
Reed door de winkel en zag liga in de aanbieding
Kreeg een fleshback van toen de kids nog een liga hapje kregen en dacht jammie
Dus, liga, sinaasappel en banaan gekocht en zit nu heerllijk te smullenvan zo baby prakje
Dot...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Dus, liga, sinaasappel en banaan gekocht en zit nu heerllijk te smullenvan zo baby prakje
Dit is echt way back.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik ook, was altijd blij als er een beetje overbleefquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhh dat vond ik als fruithapje voor de kids ook altijd zooo lekker
Scheutje roosvicee?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, was altijd blij als er een beetje overbleef![]()
Maar de liga smaakt anders dan vroeger
Met een beetje boter en suiker was ook altijd lekker
quote:
Nu niet meer staat voor mijn neusquote:
Nee, hou niet van roosviceequote:
Het lijkt er op dat ik terug aan het zakken ben naar mijn kind zijnquote:
Gekkiequote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Nu niet meer staat voor mijn neus
Ben de oudste van 6 ,heb het vaak genoeg gevoerd,quote:
Nou zal ik je iets geks vertellen, ik heb daar soms ook last van..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat ik terug aan het zakken ben naar mijn kind zijn
ZOlang we nog geen luier dragen is er niets aan de handquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou zal ik je iets geks vertellen, ik heb daar soms ook last van..... niet best...
En nooit stiekem zelf geproefdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben de oudste van 6 ,heb het vaak genoeg gevoerd,
Ooh ja dat zal best... en dan lekker de left overs opeten als die er al waren...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben de oudste van 6 ,heb het vaak genoeg gevoerd,
Ik vind dus veel dingen anders smaken dan vroeger, pindakaas ook, die was zoo lekker vroeger, en er zijn veel meer dingen die enorm in smaak veranderd zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, was altijd blij als er een beetje overbleef![]()
Maar de liga smaakt anders dan vroeger
Met een beetje boter en suiker was ook altijd lekker
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang we nog geen luier dragen is er niets aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |