t hier ook op een hotmail adres, gebruik ik nog steeds, want iedereen heeft dat email adres, en vind zo gedoe om overal ander email adres door te geven. wat heb je tegenwoordig dan ? ipv hotmail?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh meen je ! Ik dacht dat Hotmail niet meer bestond.
ja ik heb de app outlook op mn telefoon en daar heb ik mn hotmail en outlook email adres inquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja e ris een Hotmail.com en een hotmail.nl
Ohhhh dat is niet goed !quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Non de jus mijn koffiezetapparaat doet het niet
Ze hoeven mij niet uit te leggen waarom ze fan zijn alsjeblieft niet... ik scroll hun voorbij en zij moeten lekker mij voorbij scrollen... klaar...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niets aan. Maar dat neemt niet weg dat een fan zich moet verdedigen waarom hij of zijn fan is. En ben je geen fan dan hoeft die zich ook niet te verdedigen. Mar het gebeurd toch
Mij boeit het niet wat iemand over een bewoner zegt die bewoner is maar een deelnemer van een tv programma waarin ze allemaal een rol spelen. Een spel spelen.
Het is niet iemand van mijn familie vrienden of kenniskring dit ik zo moeten verdedigen.
Maar goed ik ben ook blij geen fan te zijn van iemand van mij mag iedereen weg of iedereen blijven
Ik heb er maar een waar ik mij aan stoor en die zet ik 7 van de 10x uit
Dat vind ik dus jammer.Ik heb bijna Gyazo iets van 1500 tegels.quote:
Kon je instellenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik dus jammer.Ik heb bijna Gyazo iets van 1500 tegels.
Ja dat kan jezzelf instellen daar inderdaad, ik load ze up, en laat ze niet verdwijnen omdat het allemaal BB foto's zijn die hier in forum staan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En na 1 dag gaattie weer eraf
En in het klein dat je niet duidelijk het kan zien ?
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:55 schreef Frummelie het volgende:
Nou @:FreshFruit geen schnitt te krijgen hé...
Ja die hi... kannone wat een kleuren..quote:
Ga je zelf bakken?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die hi... kannone wat een kleuren..![]()
Ik heb boterkoek van koopmans mee genomen @:KinKiJan zat ons daar verleden week lekker mee te maken..
Kan niet zeggen dat dat er aantrekkelijk uit zietquote:
Sinaasappelsmaak volgens Soul,heel fris.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat dat er aantrekkelijk uit ziet
Die kleuren...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat dat er aantrekkelijk uit ziet
Zijn hun logo kleuren.quote:
I know... je mag nu je eigen schnitt samenstellen en als dat een winnaar wordt komt hij in de winkel te liggen... leukie hé...quote:
mmmm lekkerrrrrrr zelf gebakken boterkoekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die hi... kannone wat een kleuren..![]()
Ik heb boterkoek van koopmans mee genomen @:KinKiJan zat ons daar verleden week lekker mee te maken..
Wat zou jij doen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
I know... je mag nu je eigen schnitt samenstellen en als dat een winnaar wordt komt hij in de winkel te liggen... leukie hé...
Ja lekker hé en dan strakjes die geur in huis... ja dat vind ik ook hoor gaat niks boven zelfgemaakt, met alles..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmmm lekkerrrrrrr zelf gebakken boterkoek
Ik heb er toen eentje bij de bakker gehaald, zo kleintje. Maar ik blijf zelfgemaakt toch het lekkerst vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |