In principe wel maar ik zet hem altijd handmatig op het hoogst.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
Even hele domme vraag tussendoor, maar je kunt bij F1 TV kiezen uit verschillende beeldkwaliteit, is de hoogste kwaliteit die je kunt kiezen hetzelfde als “auto” als je verbinding dit aan kan?
Oh die.quote:Sarah Margaret Ferguson is de tweede dochter van Ronald Ivor Ferguson en Susan Mary Wright. Ze is vooral bekend als ex-vrouw van de Britse prins Andrew.
Ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
Even hele domme vraag tussendoor, maar je kunt bij F1 TV kiezen uit verschillende beeldkwaliteit, is de hoogste kwaliteit die je kunt kiezen hetzelfde als “auto” als je verbinding dit aan kan?
Maar er is geen alcohol te verkrijgen in Bahrein. Zelfs de champagneflessen bevatten aanmaaklimonade.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:43 schreef Monolith het volgende:
Ik had ook niet het idee dat Clarkson heel nuchter was.
Auto past de kwaliteit aan, met 1080P zet je het vast, ook als je internet wat trager is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
Natuurlijk is er wel alcohol te krijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar er is geen alcohol te verkrijgen in Bahrein. Zelfs de champagneflessen bevatten aanmaaklimonade.
Dochter van ja.. werd net gezegd in de pre-showquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Anna de Ferran, dochter van lijkt me? RIP Gil
Alleen in de motorhomes van de teams, niet op het circuit zelf.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel alcohol te krijgen.
Bah, onrein.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel alcohol te krijgen.
Mod van dienst ookquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Anna de Ferran, dochter van lijkt me? RIP Gil
Stoffel zelf rijdt nu in Qatar rond.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vriendin van Stoffel wel op de grid.
Doen ze met dollars, schijnt heel effectief te werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |