En RIP Fittipaldi.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Anna de Ferran, dochter van lijkt me? RIP Gil
Volgend week nog 1quote:
Had prima in videoclip van Europapa gekundquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij kan ook doorgaan voor een Amerikaan
Vanwege zijn gestolen 8ste titelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:58 schreef Jane het volgende:
Intro van vorig jaar was toch leuker, imo. Alleen Lewis die blijkbaar klaar is om iemand op z'n bek te slaan is wel grappig.
Aanstekelijk deuntje en een echte Joost Kleinquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Had prima in videoclip van Europapa gekund
Ik doe altijd Nederlandsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:58 schreef Zorro het volgende:
Verdomme, was me dat schrikken! Komt F1TV ineens met Nederlands commentaar![]()
Snel op Engels gezet. Dat zijn geen grapjes.
Heeft zijn nieuwe fandom van Thorsten Nickel ontdekt (schurk in een aantal Jackie Chan films)quote:
Franse rommelquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:59 schreef SiGNe het volgende:
Alpine begint het seizoen goed, het technische team is opgestapt
Ja zo'n eerste race is altijd een stuk leuker dan race 16.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:59 schreef heywoodu het volgende:
Zowaar gewoon wat zenuwen, maar vooral omdat ik er zin in heb
En daar rijdt Stoffel in. Cirkel is weer rondquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Franse rommel
(hoewel Peugeot in Qatar best goed gaat)
Dat er nog niemand punten heeft en het niet aftellen is in welke race Max kampioen wordtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zo'n eerste race is altijd een stuk leuker dan race 16.
Nog net wat leuker als er ook andere coureurs en veranderingen enzo zijn, maar goed, dit is ook gewoon leuk. We gaan beginnenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zo'n eerste race is altijd een stuk leuker dan race 16.
Dit is gewoon seizoen '23 deel 2quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog net wat leuker als er ook andere coureurs en veranderingen enzo zijn, maar goed, dit is ook gewoon leuk. We gaan beginnen
Ach. Vind het wel prima. Maar ja ik ga ook een keertje Sky proberen misschienquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat gelul van die twee echt ULTRAslecht
Morgen lekker naar de schoonmoeder, en volgende week komt ze naar jullie. Elk voordeel heb z'n nadeel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |