Ik ga weer mijn best doen hem niet te horen, lukte voorgaande jaren ook prima met die Eurovisie nummersquote:
Maar misschien ga je het wel leuker vinden naarmate je het vaker hoortquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga weer mijn best doen hem niet te horen, lukte voorgaande jaren ook prima met die Eurovisie nummers
En wat is de conclusie daarvan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:45 schreef engine het volgende:
Europapa! Europapa!![]()
![]()
Op Spotify ook al een half miljoen streams en ook in Oostenrijk en België trending.
Best zonde van die lange lokken.. gelukkig groeit het wel weer aanquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
Geen idee hoe ze zo netjes gestapeld kwamen
Ik heb ook geen idee. Ze hebben het in elk geval niet zelf gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echt hè![]()
Het lijken van die Leatherbacks
Het nummer is ook megahit op 3fm en ook iets bij 538.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat is de conclusie daarvan?
Ik gok dat de jouwe anders gaat zijn dan de mijne
Daar wacht ik al jaren op ...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Best zonde van die lange lokken.. gelukkig groeit het wel weer aan
Dan winnen we al voor het is begonnenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Het nummer is ook megahit op 3fm en ook iets bij 538.
Mijn conclusie is dat het nu al een gigantische hit is
Moet zeggen dat die gast dus alles best slim aanpakt qua hypen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Het nummer is ook megahit op 3fm en ook iets bij 538.
Mijn conclusie is dat het nu al een gigantische hit is
Das de juiste instelling!quote:
Ja daar is hij gewoon heel goed in. Groot bereik op Tik Tok enzo. Ik kijk daar zelf ook niet maar het werkt wel. Joost is geen zanger of goede rapper maar een performer. Het is alles bij elkaar dat hem zo leuk maakt. Veel lijkt op een grap maar er is goed over nagedacht, zo ook het songfestivalnummer.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die gast dus alles best slim aanpakt qua hypen.
Ik geef het nog een kansje ook
Dat is correct.quote:
Heb hem geluisterd, en gekeken.. Catchy Vind het wel leukquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar misschien ga je het wel leuker vinden naarmate je het vaker hoort
Of niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |