abonnement Unibet Coolblue
pi_212647302
quote:
Vrouw geslagen en verkracht in auto op snelweg: 6 en 1 jaar cel geëist

Een gezellig nachtje stappen in Brussel eindigde in een nacht vol geweld, waarbij een jonge vrouw werd aangerand en een ander verkracht. En dat in een hard rijdende auto op de snelweg. De twee mannen (42 en 23) die hiervoor werden opgepakt, stonden maandag voor de rechtbank in Den Bosch en hoorden 6 en 1 jaar eisen. “Wat voor monsters hebben jullie moeders opgevoed?”, vroeg een van de vrouwen zich af.

Hatim van G. (42) uit Eindhoven wordt door justitie gezien als de ‘meedogenloze machtswellusteling, die zich voordeed als een groot gangster’. Bosschenaar Faysal van E. (23) speelde een kleinere rol als chauffeur van de auto, maar greep ook niet in.

De helse nacht begon op zaterdagavond 22 oktober 2022. Drie jonge vrouwen (van 18 tot en met 21) hadden zin om na hun werk in een restaurant in Eindhoven flink op stap te gaan. Een van hen kende wel een vaste gast van het restaurant die wel wilde rijden. En zo vormde zich een groep van drie vrouwen en vier mannen die om half drie ‘s nachts naar een club in Brussel reden.

De heenweg was nog heel gezellig in de bomvolle Volkwagen Golf, maar in de club in Brussel sloeg de stemming al snel om. Waarom dat was, bleef vaag in de rechtszaal. Hatim wilde niks zeggen over de avond en ook Faysal deed er de hele zitting het zwijgen toe.

'Laten slapen'
De drie vrouwen hebben wel volop verklaard tegen de politie over de nacht die zo gezellig begon met veel drank en lachgas aan een eigen tafel in die club. Volgens hen mochten zij ineens niet meer dansen, omdat Hatim dat ‘hoerig’ vond. De vrouwen mochten ook hun telefoon niet meer gebruiken en niet meer alleen naar de wc. Als ze niet naar Hatim luisterden, zou hij ze ‘laten slapen’, zo zou hij steeds hebben gezegd. En ook dat hij een pistool bij zich had.

De stemming was eruit en in de vroege ochtend ging het gezelschap weer terug naar Eindhoven. De vrouwen werden door portiers van de club in de Golf geduwd. En op de weg terug ging het compleet mis. Bestuurder Faysal zat steeds aan een van de vrouwen naast hem. En achterin maakte Hatim het nog veel bonter. Hij had een van de vrouwen op schoot en likte en betastte haar waar hij maar kon. Ook schoof hij haar jurk omhoog en schoof haar slipje aan de kant. De vrouw was bont en blauw na de autorit en DNA van Hatim werd tot op haar onderbroek gevonden.

Ondertussen verbood hij de andere mensen te kijken. De twee andere vrouwen kregen een klap omdat ze dit toch deden. De vrouw bij hem op schoot durfde zich niet te verzetten, maar kreeg desondanks vele klappen en werd half gewurgd, terwijl hij haar in haar kruis betastte. Op een gegeven deed Hatim zelfs de deur van de hardrijdende auto open om haar uit de auto te duwen. Haar vriendinnen wisten dit maar net te voorkomen door haar aan haar haren naar binnen te trekken.

Rolstoel
Volgens Hatim kan er niks van het verhaal kloppen. Hij heeft sinds 2000 een dwarslaesie en is sindsdien aan een rolstoel gekluisterd. De beschuldiging dat hij bijvoorbeeld ook zijn penis in de vrouw heeft gestopt, kan dan ook helemaal niet kloppen. Volgens hem is er helemaal niets gebeurd. Hij wilde gewoon naar huis na een ongelukje met zijn katheter.

De jongste verdachte, Faysal, wilde geen enkele vraag van de rechters beantwoorden, maar langzaam aan ontstond er wel een beeld van de stapavond. Faysal reed en was ondergeschikt. Hatim was de oudere man, die ook wel ‘drugsdealer’ of ‘de paus’ werd genoemd. Hij bepaalde de sfeer op de avond in die club in Brussel en hij bepaalde wat de vrouwen wel of niet mochten. Faysal deed dat niet. Tegen hem werd een jaar cel en nog eens een half jaar voorwaardelijk geëist omdat hij in had moeten grijpen, maar dat niet deed.

Doodsbang
De vrouwen zijn tot op de dag van vandaag doodsbang voor Hatim, zo bleek uit hun verklaringen. Ze kijken nog altijd constant over hun schouder omdat Hatim ze met de dood zou hebben bedreigd als ze naar de politie zouden stappen. Maar, dat hebben de drie jonge vrouwen wel gedaan. Meteen toen ze op de vroege ochtend in Eindhoven uit de auto waren gezet, gingen ze naar de politie. Bedreigingen om hun verklaring in te trekken hebben ze naast zich neergelegd.

Ze willen koste wat kost dat deze mannen worden veroordeeld voor die helse nacht waarin ze zijn gegijzeld, mishandeld en verkracht. Het liefst zien ze ook dat de Eindhovenaar een locatieverbod krijgt om hen extra te beschermen.

Of de andere twee mannen die in de auto zaten, worden vervolgd, is niet duidelijk.

De uitspraak in deze zaak is op 26 maart.
"Door Hatim op de achterbank genomen worden terwijl je over de snelweg scheurt, is toch mooi man"

pi_212647340
Je bent wel van de domme oneliners vandaag hè.
pi_212647350
Wat een droevigheid weer.
pi_212647368
Wat doet die autistische pillenslikkende ex-voetballer die al 14 jaar niet meer grappig is in de OP?
pi_212647391
quote:
Volgens hen mochten zij ineens niet meer dansen, omdat Hatim dat ‘hoerig’ vond.
Hatim accepteert onfatsoenlijke gedragingen niet, maar randt zelf wel vrouwen aan. Beetje hypocriet van Hatim.
pi_212647405
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 13:56 schreef Document1 het volgende:
Je bent wel van de domme oneliners vandaag hè.
Probeer het een beetje leuk te maken voor jullie. ;(
pi_212647406
Tja…
  vrijdag 1 maart 2024 @ 14:12:31 #8
3542 Gia
User under construction
pi_212647510
Snap die tussenvoeging 'van' niet in hun achternaam. Moet dat niet 'el' zijn of zo?

En als Hatim, schijnbaar, geen dwarslaesie heeft, licht ie mogelijk ook nog het UWV op?
pi_212647521
De statistieken liegen niet.

Hou op Europa en Europese landen tot ellendige plekken te maken om te leven.

Thank you!
pi_212647697
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:05 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Probeer het een beetje leuk te maken voor jullie. ;(
Leuk doen over vrouwenhaat is niet leuk.
pi_212647742
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:26 schreef torentje het volgende:

[..]
Leuk doen over vrouwenhaat is niet leuk.
:O
pi_212647802
quote:
Rolstoel
Volgens Hatim kan er niks van het verhaal kloppen. Hij heeft sinds 2000 een dwarslaesie en is sindsdien aan een rolstoel gekluisterd. De beschuldiging dat hij bijvoorbeeld ook zijn penis in de vrouw heeft gestopt, kan dan ook helemaal niet kloppen. Volgens hem is er helemaal niets gebeurd. Hij wilde gewoon naar huis na een ongelukje met zijn katheter.
Deze passage zag ik dan weer niet aankomen
  vrijdag 1 maart 2024 @ 14:41:51 #13
3542 Gia
User under construction
pi_212647908
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:32 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Deze passage zag ik dan weer niet aankomen
Zijn dna zat in haar onderbroek!!

"Sorry Edelachtbare, ik begrijp niet hoe dat kan. Dat kan niet mijn dna zijn, onmogelijk!"
pi_212647929
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:41 schreef Gia het volgende:

[..]
Zijn dna zat in haar onderbroek!!
Er staat toch echt "tot op" en niet "in".
pi_212647959
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 13:52 schreef Alpha0 het volgende:
"Door Hatim op de achterbank genomen worden terwijl je over de snelweg scheurt, is toch mooi man"
Jij heet zeker ook zo. Wat een smakeloze groffe "grap".
pi_212647975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:41 schreef Gia het volgende:

[..]
Zijn dna zat in haar onderbroek!!

"Sorry Edelachtbare, ik begrijp niet hoe dat kan. Dat kan niet mijn dna zijn, onmogelijk!"
DNA zit ook op je handen he?
  vrijdag 1 maart 2024 @ 14:47:28 #17
3542 Gia
User under construction
pi_212647988
https://www.ad.nl/eindhov(...)-naar-huis~ab8716fd/

Geen onbekenden van de politie, blijkbaar.

Hij wordt Rolleeder genoemd!!

en

https://www.ed.nl/eindhov(...)-eindhoven~a70bb6de/
pi_212648042
Moest lachen om Rolleeder. Hard.

Maar wat een matige straf...
Met vriendelijke groet,
Ben Horse
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 15:02:35 #19
138438 crew  Pizzakoppo
pi_212648211
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:41 schreef Gia het volgende:

[..]
Zijn dna zat in haar onderbroek!!

"Sorry Edelachtbare, ik begrijp niet hoe dat kan. Dat kan niet mijn dna zijn, onmogelijk!"
”Dat is uw mening dat mijn DNA daar zat.”
  vrijdag 1 maart 2024 @ 15:11:40 #20
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_212648368
Volgende keer maar eigen vervoer regelen dus.
pi_212648559
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:12 schreef Gia het volgende:
Snap die tussenvoeging 'van' niet in hun achternaam. Moet dat niet 'el' zijn of zo?
Nee, ze heten VAN, waarschijnlijk in de gevangenis bekeerd en voornaam veranderd?
  vrijdag 1 maart 2024 @ 16:19:18 #23
3542 Gia
User under construction
pi_212649044
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 15:36 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Nee, ze heten VAN, waarschijnlijk in de gevangenis bekeerd en voornaam veranderd?
Ja, dat kan ook. Of een Nederlandse vader. Of moeder die slechts bijvrouw is. Hier wordt maar 1 huwelijk erkent, dus dan kan mams haar kinderen wel een Arabische naam geven met haar eigen achternaam.

Maar wel allebei...best apart.
pi_212649795
Als jonge vrouw met Hatim op stap gaan en drugs gebruiken. Smh
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_212651534
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:05 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Probeer het een beetje leuk te maken voor jullie. ;(
Doe maar gewoon niet.
  vrijdag 1 maart 2024 @ 19:16:10 #26
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_212651576
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:47 schreef Gia het volgende:
https://www.ad.nl/eindhov(...)-naar-huis~ab8716fd/

Geen onbekenden van de politie, blijkbaar.

Hij wordt Rolleeder genoemd!!

en

https://www.ed.nl/eindhov(...)-eindhoven~a70bb6de/
Lol was Rolleeder de inspiratie voor die invalide in Undercover?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_212655991
Aan de namen te zien weer import die dit soort shit doet. Pfffff
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_212656016
Waar slaat dat 'van' op in die Marrokaanse achternamen? Is dat weer een nieuwe vondst van de woke-gekkies van de media?
  zaterdag 2 maart 2024 @ 08:48:49 #29
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212656036
Typisch weer.

Heel typisch.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_212656116
Diversiteit is zo'n verrijking. O+
Het is koud, het is guur....
pi_212656146
Die Hatim is kennelijk een bekende drugscrimineel. Runde in het verleden bijvoorbeeld een drugslab.

https://www.ed.nl/eindhov(...)-eindhoven~a70bb6de/
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_212656153
Hou Nederland veilig, stem PVV.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_212656168
Is het "van G" of "el G"?
pi_212656175
Dit soort praktijken zie je elk weekend in de discotheek. Zelfde daders en je kan ook al weten hoe de slachtoffers eruit zien.
Hoop dat meiden een keer wakker worden en niet meer met zulke gasten in de auto stappen. Toen ik op het mbo zat en alleen maar met allochtone jongens omging kwamen ze elk weekend terug op school met zulke verhalen. 9 vd 10 keer doen de meiden helaas geen aangifte.
pi_212656289
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De statistieken liegen niet.

Hou op Europa en Europese landen tot ellendige plekken te maken om te leven.

Thank you!
Nou ben ik het met je eens dat Europa en Nederland er niet mooier op worden met de jaren en door import van andersdenkenden, maar anders dan de voornaam hebben deze knakkers op het oog een Nederlandse achternaam.

Welke Nederlandse man kiest ervoor om zn zonen zo'n voornaam te geven?
pi_212656304
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:41 schreef Gia het volgende:

[..]
Zijn dna zat in haar onderbroek!!

"Sorry Edelachtbare, ik begrijp niet hoe dat kan. Dat kan niet mijn dna zijn, onmogelijk!"
Nee, dat staat er niet.
pi_212656307
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 09:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Hou Nederland veilig, stem PVV.
Heeft geen zin meer, er is al zoveel import aanwezig dat Nederland niet meer te redden is.
Strengere straffen of bijv het uitzetten van veroordeelde criminelen en ander tuig is gewoon een illusie.
pi_212656318
Enerzijds vind ik het verschrikkelijk voor die meiden. Anderzijds denk ik: eigen schuld, dikke bult. Jullie wisten precies met wat voor tuig je op pad ging, dan vraag je dr ook gewoon een beetje om als naief, dom bakvisje.
pi_212656341
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 09:16 schreef Sapstengel het volgende:
Is het "van G" of "el G"?
In 2017 was het 'Van G' en nu in 2024 wordt ook 'Van G." genoemd.

Papa heeft zn leuter dus in een Mocrovrouwtje gehangen en haar de naam laten kiezen waarschijnlijk. En zoonlief heeft meer eigenschappen van mama's culturele achtergrond meegenomen dan van papa's Nederlandse achtergrond.
pi_212656418
De dader zegt een dwarslaesie te hebben? Dat lijkt me niet zo moeilijk te controleren
En de slachtoffers leggen de schuld bij de moeders van de daders, ook weer typisch.
pi_212658739
Klote Finnen weer...
pi_212659242
Cultural enrichment, de linkse partijen inclusief VVD zagen dat het goed was.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 14:28:05 #43
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212659681
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 14:05 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Probeer het een beetje leuk te maken voor jullie. ;(
Met jou posthistorie in het achterhoofd vermoed ik dat het eerder een kwestie is van leedvermaak. Jij bent stiekem gewoon aan het genieten dat dit de slachtoffers is overkomen toch? "Hadden ze maar niet met een buitenlander moeten omgaan, landverraders zijn het!" ;(
Krekker is de bom!
  zaterdag 2 maart 2024 @ 14:29:09 #44
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212659694
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 09:36 schreef Inbox het volgende:
Enerzijds vind ik het verschrikkelijk voor die meiden. Anderzijds denk ik: eigen schuld, dikke bult. Jullie wisten precies met wat voor tuig je op pad ging, dan vraag je dr ook gewoon een beetje om als naief, dom bakvisje.
Mogelijk wel, maar kan natuurlijk ook dat ze niet volledig op de hoogte waren van "het beroep" van dit stuk tuig.
Krekker is de bom!
  zaterdag 2 maart 2024 @ 14:32:26 #45
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212659733
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 09:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
De dader zegt een dwarslaesie te hebben? Dat lijkt me niet zo moeilijk te controleren
En de slachtoffers leggen de schuld bij de moeders van de daders, ook weer typisch.
Goed punt. Had moeten zijn ouders/opvoeders in combinatie met eigen verantwoordelijkheid daders.

Maar met die Hatim komt het natuurlijk nooit meer goed. Ik ben tegen de doodstraf op rationele gronden, maar gevoelsmatig zou ik maar al te graag zien dat een dergelijk stuk vreten een pijnlijk en dodelijk spuitje zou krijgen.
Krekker is de bom!
pi_212659752
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 14:29 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Mogelijk wel, maar kan natuurlijk ook dat ze niet volledig op de hoogte waren van "het beroep" van dit stuk tuig.
Dan nog is het op zn minst opmerkelijk dat die jonge meiden met zo'n figuur naar Brussel gaan om te stappen. Met klanten nog wel.. dus geen vrienden maar klanten.

MIsschien dat niet iedereen uit het groepje het wist, maar minimaal een zal echt wel hebben geweten wat voor volk dit was :r

Het zal je dochter maar zijn of overkomen :(
pi_212659912
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 09:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
De dader zegt een dwarslaesie te hebben? Dat lijkt me niet zo moeilijk te controleren
En de slachtoffers leggen de schuld bij de moeders van de daders, ook weer typisch.
Nou vind dat ze wel een punt hebben, ze falen duidelijk in de opvoeding.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 2 maart 2024 @ 14:56:15 #48
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212659994
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 14:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nou vind dat ze wel een punt hebben, ze falen duidelijk in de opvoeding.
De moeder is de enige verantwoordelijke?
Krekker is de bom!
pi_212660131
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
Als jonge vrouw met Hatim op stap gaan en drugs gebruiken. Smh
Gratis drugs. Daar mag best een wederdienst tegenover staan.
pi_212660367
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 14:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
De moeder is de enige verantwoordelijke?
Nee zeker niet. Maar ze heeft wel invloed gehad.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')