Dat is het eerste wat ik dacht, ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:43 schreef stavromulabeta het volgende:
Het zal per merk verschillen, maar inductie standje 8 is bij mij vrij hoog (hoger dan wat je met gas kunt bereiken). Wellicht dat de pan wat te heet is geworden.
Ja, anders doet de plaat het toch niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:39 schreef marc0871 het volgende:
Misschien had je beter in CUL geopend?
Welk materiaal?
Rvs,
Anti-aanbak,
Keramisch?
Konden ze wel op inductie?
Verder kan ik je ook niet helpen.
Vooralsnog altijd op gas gekookt en mijn Tefal koekenpan gaat al ruim 10 jaar mee.
Zie je wel? Geen ervaring meequote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, anders doet de plaat het toch niet?
Al op het idee gekomen de warmte lager te zetten? Hmmmm?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:13 schreef janjan33 het volgende:
Ong. 6 maanden geleden heb ik een koekepan BK gekocht. Ik kook electrisch. Na een paar maanden ontstond er in de midden een donkere zwarte vlek die na verloop van tijd groter wordt. Terug naar de winkel en een nieuwe gekregen. Heb een ander merk gekocht Tefal (60 euro dus niet de goedkoopste).
Bij het bakken gebruik ik meestal de 8 stand (1 na hoogste) van de inductie kookplaat. We bakken met olie.
Met de Tefal na een paar maanden hetzelfde probleem. Wel een tegoedbon gekregen in de winkel, maar ik durf niet zomaar een ander te kopen in dezelfde winkel. Wat zou dat kunnen zijn? Doe ik iets verkeerd?
Misschien heeft iemand een advies voor een goede koekepan.
Man man man.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Al op het idee gekomen de warmte lager te zetten? Hmmmm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop