Dat gaat niet meer dat tij keren, vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:55 schreef junkiesietze het volgende:
is toch godsgeklaagd dit, kom ik gister bij de appie, zijn de laatste 4 normale kassas veranderd in zelfsscan apparaten
Er is nu nog maar 1 normale kassa open, daar stond dan ook een rij met oudjes
Kan je die mensen toch niet aandoen, we spreken continue ons afkeur uit over deze ontwikkelingen maar het word gewoon door onze strot gedouwt.
Hoe gaan we dit tij keren?
Tegen de tijd dat de vergrijzing van de oude generatie voorbij is krijg je de vergrijzing van de digitale ouderen. Dan zullen waarschijnlijk alle kassa's verdwijnen omdat de maatschappij tegen die tijd wel weet hoe met een pinpas of met mobiel betalen om moet gaan. En dat scheelt weer geld voor de winkel: minder kassamedewerkers inzetten, geen contant geld meer tellen én als kassamedewerker alleen toezicht houden en assisteren. Het scannen van je producten moet je dan zelf doen (= moeite voor de klant)...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:55 schreef junkiesietze het volgende:
is toch godsgeklaagd dit, kom ik gister bij de appie, zijn de laatste 4 normale kassas veranderd in zelfsscan apparaten
Er is nu nog maar 1 normale kassa open, daar stond dan ook een rij met oudjes
Kan je die mensen toch niet aandoen, we spreken continue ons afkeur uit over deze ontwikkelingen maar het word gewoon door onze strot gedouwt.
Hoe gaan we dit tij keren?
Scannen tijdens het pakken heb ik het over, niet over die kansloze die aan het einde pas een halve kar gaan scannen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:34 schreef stokj het volgende:
Het scannen van je producten moet je dan zelf doen (= moeite voor de klant)...
Dat komt ook nog wel. Vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:08 schreef Rodgrod het volgende:
Het is tijd dat je een poortje uitloopt en alles automatisch afgerekend wordt. Heb je ook geen last van diefstal en je hebt nog minder medewerkers nodig.
En mensen die wel waarde hechten aan privacy.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:07 schreef roos94 het volgende:
Alleen zwartwerkers en eenzame ouderen gaan naar de normale kassa.
Aaaaaa de overheid kijkt mee op mijn bank en ziet mijn aankopen bij AH en lidl aaaaahquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:11 schreef Nober het volgende:
Bij onze AH heb je ook een contant geldautomaat waar je kan afrekenen.
[..]
En mensen die wel waarde hechten aan privacy.
Dat ik na mijn werk niet nog ook eens voor kassamiep moet spelen, ik wil mijn shit op de band pleuren en het daarna in een tasje kwakken en wegwezen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:15 schreef bianconeri het volgende:
Wat is er mis met zelfscans dan?
Gewoon lekker rustig en geen wachttijden.
hier 2 zelf:quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef junkiesietze het volgende:
noem me 1 voordeel van het zelfscannen?
Nee, want bij de zelfscanners staan ook rijen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hier 2 zelf:
- sneller
- je kan je tas meteen zo inpakken als het handig is
Gratis artikelenquote:
Oost-Duitse gespot.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Aaaaaa de overheid kijkt mee op mijn bank en ziet mijn aankopen bij AH en lidl aaaaah
Als ik 10x naar de zelfscan ga. Moet ik hooguit 1x 10 sec wachten op een plekje.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:04 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nee, want bij de zelfscanners staan ook rijen.
Je kan je tas bij een normale kassa ook inpakken zoals je wil
Sneller. Geen gezeur, gewoon scannen. Direct inpakken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:59 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dat ik na mijn werk niet nog ook eens voor kassamiep moet spelen, ik wil mijn shit op de band pleuren en het daarna in een tasje kwakken en wegwezen.
Niet alles zelf moeten scannen, opletten of ik wel alles gescanned heb anders word ik voor crimineel aangezien en kan ik straks geen VOG meer krijgen omdat ik een keer een zak chips niet gescanned heb![]()
Na alles in een tasje geprakt te hebben opeens een steekproef krijgen en moet je alles weer uitpakken.
Zag laatst ook een rij staan voor de zelfscanners, noem me 1 voordeel van het zelfscannen?
Want jij doet graag gratis andermans werk?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sneller. Geen gezeur, gewoon scannen. Direct inpakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |