Welke afl. zit je nu?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 05:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zal niet durven... ik lach je toe Fruitje...
Ik ook.quote:
Nou sommige niet hoor...Glenn en den Danny en Tom niet te doen af en toe..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 05:59 schreef FreshFruit het volgende:
Deze serie helpt wel de Belgen beter te verstaan in BB trouwens.
Hertjes.quote:
Niet spoileren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:04 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben iets verder, ik zit in een super hightech hotel..
Ik vlieg zo ook even naar de poiesz...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
Straks even wat lekkers halen voor de live vanavond.
Ze hebben kipkerrie en beenhamsalade in de aanbieding.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vlieg zo ook even naar de poiesz...
Maar wel heel leuk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:09 schreef Frummelie het volgende:
Maar zo spannend gaat de live niet worden..
Ooh jij bedoeld die van gwoon? Riperkrite nog nooit gehad, ik vind de Tynjetaler erg lekker..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben kipkerrie en beenhamsalade in de aanbieding.
En ik wil een stuk Riperkrite kaas.
Komt van dezelfde kaasboerderij.Vroeger vaak geweest.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh jij bedoeld die van gwoon? Riperkrite nog nooit gehad, ik vind de Tynjetaler erg lekker..
Met de COS erbij zeker.quote:
Voor mij 5 minuutje rijden... Fijne winkel ook, erg zeer klantvriendelijk... leuke aanbiedingen ook...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:12 schreef FreshFruit het volgende:
We hebben hier sinds een tijdje een Poiesz vlak in de buurt,Heel leuke winkel en vriendelijk personeel.
Soul had van de week een Schnitte gekocht.Precies geen 1 stukje van kunnen proeven.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Voor mij 5 minuutje rijden... Fijne winkel ook erg zeer klantvriendelijk... leuke aanbiedingen ook...
Haha echt... nou dan was die erg lekker, dan moet ik die ook maar meenemen...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul had van de week een Schnitte gekocht.Precies geen 1 stukje van kunnen proeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |