Ja, dat dusquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:10 schreef Ireth het volgende:
En ik ga het, hoe vaker ik het hoor, steeds leuker vinden!![]()
Bij de bookmakers mag ie dan niet scoren, hij is bij de ESF die-hards echt heel populair!
Ik ga het op me in laten werkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als je de clip er bij bekijkt , klopt het geheel!!
Heb het filmpje van Lubach ook even bekeken. Dat stukje met interviews in heel Europaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:17 schreef Ireth het volgende:
Als je op YouTube zoekt op "europapa reaction" krijg je allemaal filmpjes van ESF fans die de nummers beoordelen. Zitten hilarische reacties tussen, maar echt allemaal positief! Ben nog geen negatieve tegengekomen.
Twee vliegtuigjes om 11 uur?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
De tekst is ''Tom Ashley we love you jullie fans''
Nee, de fans hebben het samen geregeld voor Ashley en Tom, dus op 1 vliegtuigquote:
Okee. Ik dacht dat het geld voor die van Glenn misschien ook binnen was. Vanmorgen liet je zien dat ie op ¤410 stond.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, de fans hebben het samen geregeld voor Ashley en Tom, dus op 1 vliegtuig
Frummel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 05:31 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Wakker worden met Expeditie Gooris in Japan... heerlijk..
Hellooo Fruitje....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 05:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Frummel.![]()
Ik ben Amerika nog aan het kijken.
Staat net op Netflix zag ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 05:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo Fruitje....![]()
Ooh echt, ik bing ze gelijk allemaal...
Bij mij op Videoland..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 05:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat net op Netflix zag ik.
Heb vannacht eerst Ome Cor gekeken.
Amerika kan je toch ook kijken op Videoland?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 05:42 schreef FreshFruit het volgende:
Japan bedoel ik dan.
Amerika kijk ik via VTM GO.
Op Netflix.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |