Alleen mensen zonder rijbewijs doen dat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:55 schreef Zoon_John het volgende:
mcdrive is echt triest, ga gewoon naar binnen.
Ik heb een rijbewijs en auto, maar ga liever naar binnen. Geen sociale interactie nodig, en kan aanbiedingen scannen zoveel ik wil.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen mensen zonder rijbewijs doen dat.
mcdonalds is sowieso triestquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:55 schreef Zoon_John het volgende:
mcdrive is echt triest, ga gewoon naar binnen.
https://www.mcdonalds.com(...)or-volwassenen-.htmlquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:05 schreef Hatseflats22 het volgende:
Adult happy meal? Krijg je dan een sex speeltje bij je beef?
Ik heb een rijbewijs, een auto en een McDonalds met McDrive op 5 minuten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen mensen zonder rijbewijs doen dat.
De fuck moet je met zo'n achterlijk speeltjequote:Op donderdag 29 februari 2024 20:09 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
https://www.mcdonalds.com(...)or-volwassenen-.html
Dit blijkbaar, ze vragen daar dan 12.50 voor. Je krijgt frietjes, 9 nuggets en drinken? En zo'n achterlijk speeltje, dat is echt geen 12.50 waard. Mensen kopen rotzooi. TS is oerdom.
Speel liever met de speeltjes in jouw kelder.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:49 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
De fuck moet je met zo'n achterlijk speeltje
Wat houdt zo een adult happy meal in? Zonder speeltje o.i.d.?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:54 schreef nils7 het volgende:
Nou TS had net honger en zijn vrouw ook en we wilden die adult happy meal wel.
Dus hup de auto in en naar de mcdrive.
Ik begin de bestelling door te geven.
Ik moest de coupons scannen aan de paal, dus activeren.
Begint die gast te zeuren dat er maar 1 happy meal per telefoon kon.
Prima we hebben twee telefoons… en we hebben dus ook twee telefoons gebruikt om te scannen.
Toen was het opeens er kan maar 1 happy meal per bestelling, prima dan bestellen we in 2x.
Dat kon opeens niet en 1 van ons moest maar naar binnen.
Maar dan krijg je het nooit tegelijkertijd. En dan is er dus 1 koud WTF.
Daarnaast waren de coupons ook al gescand.
Wat een schrale customer service, dat ze die happy meal maar op een plek steken waar de zon niet schijnt.
Beste McDonalds mochten jullie dit lezen het wordt een lekkere pizza van NY pizza.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:49 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
De fuck moet je met zo'n achterlijk speeltje
quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:11 schreef dikkedaniel het volgende:
Maar dan nu de hamvraag: Welk speeltje kreeg jij precies bij de Happy Meal?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:54 schreef nils7 het volgende:
Beste McDonalds mochten jullie dit lezen het wordt een lekkere pizza van NY pizza.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |