abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212637098
Ik heb via een website 10x een pakje Pokemon kaarten voor 4,40 per stuk gekocht. Deze website maakt de pakjes open en streamt dit op TikTok. Als je een pakje koopt voor ¤ 4,40 dan doe je mee in een soort loterij, en dan maken ze een doos van 36 pakjes open. Ze tellen de HP van de laatste 2 kaarten in het pakje bij elkaar op, en degene die de hoogste heeft die wint de hele doos.

Nu heb ik de stream een aantal dagen gevolgd maar ik heb deze boxen niet voorbij zien komen. Ik heb in de bestelling aangegeven dat ik graag op de hoogte gehouden wil worden wanneer de box opengemaakt is, maar dat is niet gebeurd. Ik heb de website gemaild om meer informatie, maar zij geven alleen maar aan dat er een box opengemaakt is en dat ik niet de winnaar ben. Ik heb om beelden gevraagd waar de box op geopend heb maar die hebben ze niet.

Het gaat in dit geval maar om 50 euro, (44 euro aan kaarten en 6 euro verzending) maar het hele geheel vind ik wel een interessant vraagstuk. Dit lijkt een enorm goed verdienmodel te zijn? Het herroepingsrecht is hier niet meer van sprake omdat ze de pakjes Pokemon kaarten openmaken op de stream en het een loterij principe is.

Als er een loterij is die achteraf terug te kijken is dan is het allemaal nog eerlijk alleen ik heb hier een raar gevoel bij. Klopt dit allemaal wel?
pi_212637285
Grote kans van niet. Zijn genoeg van dit soort mensen op TikTok, whatnot, youtube etc.

Je mag al blij zijn als je daadwerkelijk de kaart krijgt als er een waardevolle tussen zit. Er zijn er ook geweest die een waardevolle kaart verduisteren door eerst snel te checken tijdens het openen, beeld te stoppen en snel wisselen voor wat anders. Dat is wel eens voorgekomen met bijv de Umbreon Vmax.

Alleen waarom je daaraan zou meedoen is mij echt een raadsel. Dan kan je beter gewoon gaan gokken met je geld en het leukste van die pakjes is toch het zelf ervan kunnen openen. Tenzij je misschien een vintage pack zou willen uit een dure box die live wordt geopend. Dan snap ik het nog een beetje.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  donderdag 29 februari 2024 @ 20:15:26 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_212638322
Al die TikTok livestream verkoopshit is toch scammy tot op zekere hoogte. Net als die scoops en weet ik het wat allemaal.
pi_212643185
Waarom betaal je 6 euro verzendkosten als je niets toegezonden krijgt?
Eerst denken, dan typen
  vrijdag 1 maart 2024 @ 08:06:19 #5
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_212643216
Wat geven mensen toch geld uit aan rare dingen :{
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_212643367
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 08:06 schreef junkiesietze het volgende:
Wat geven mensen toch geld uit aan rare dingen :{
Tsja er zijn ook mensen die geld uitgeven aan scooters
  vrijdag 1 maart 2024 @ 08:43:43 #7
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_212643484
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 08:25 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Tsja er zijn ook mensen die geld uitgeven aan scooters
Daar kan je tenminste nog op rijden
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_212643591
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 08:43 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Daar kan je tenminste nog op rijden
Dus?
pi_212644532
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 08:57 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Dus?
dat dit oplichting is en een scooter kopen niet :? .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')