En er is een deel van die kanalen die super enthousiast is bij elk nummer, dat is ook hun verdienmodel. Mensen die fan zijn van een artiest zien graag positieve reviews over hun artiest. Maar een ander deel van deze kanalen is wel gewoon authentiek.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me ook wel af in hoeverre die filmpjes echt authentiek zijn en het daadwerkelijk de eerste keer is dat ze het liedje horen, dat heb ik al jaren. Maar he, aandacht is aandacht
quote:Op maandag 4 maart 2024 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me ook wel af in hoeverre die filmpjes echt authentiek zijn en het daadwerkelijk de eerste keer is dat ze het liedje horen, dat heb ik al jaren. Maar he, aandacht is aandacht
Bij de meesten kan je het wel zien of de reactie echt is. Zag gister die Belg met het blauwe haar en die zong bij de eerste zin al een woord mee op de goede plek haha. Dan weet je iig dat het niet de eerste keer is dat ze het horen. Al zal dat in België ook lastig te ontwijken zijn geweest..quote:Op maandag 4 maart 2024 09:26 schreef TheVulture het volgende:
En ook instant al die mensen in de video herkennen. Sorry hoor, maar ik denk niet dat je Rene Froger herkent tijdens je "first listen"quote:Op maandag 4 maart 2024 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de meesten kan je het wel zien of de reactie echt is. Zag gister die Belg met het blauwe haar en die zong bij de eerste zin al een woord mee op de goede plek haha. Dan weet je iig dat het niet de eerste keer is dat ze het horen. Al zal dat in België ook lastig te ontwijken zijn geweest..
Deze video is echt héél leuk.quote:Op maandag 4 maart 2024 01:38 schreef Fleischmeister het volgende:
Die televote gaan we gewoon winnen
Juiced Klein.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze video is echt héél leuk.
En die hoort/ziet het duidelijk wel voor het eerst.
quote:
Ontzettend storend, genant.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik voel me een beetje lullig maar ik vind het dus vrij storend dat iedereen over elkaar heen buitelt om bij verschillende reactievideos het verhaal over zijn ouders te vertellen. Sommige hebben ook gewoon copy en paste gedaan bij verschillende videos.
quote:Op maandag 4 maart 2024 14:59 schreef ETA het volgende:
bij de bookies stijgt hij ook hard, 5 dagen geleden stond hij nog 21e, maar inmiddels gestegen naar de 7e plek.
Same. Ze F5-en volgens mij constant tot er een nieuwe video is en hup plak.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik voel me een beetje lullig maar ik vind het dus vrij storend dat iedereen over elkaar heen buitelt om bij verschillende reactievideos het verhaal over zijn ouders te vertellen. Sommige hebben ook gewoon copy en paste gedaan bij verschillende videos.
Reaction vids is big business met minimale effort, dus als er ineens een lief pianootje klinkt, dan moet het gezicht betrekken en moet er gezegd 'dat dit binnenkomt'. De helft van reaction vids kijkt het ook ongetwijfeld voor de tweede keer zodat men weet wat men moet zeggen e.d. en op welke momenten je moet stoppen.quote:Op maandag 4 maart 2024 01:44 schreef Za het volgende:
Dit zijn toffe filmpjes, al weten velen natuurlijk precies wat er van ze verwacht wordt.
Ik ben het ZO met haar analyse eens. En ik ben blij dat iemand vanuit het buitenland dit onder woorden brengt.quote:
Misschien heb ik te veel horror gezien, maar ik verwachtte elk moment een geest de deur door komen o.i.d.quote:
Nee zie mijn post op de vorige pagina, ik heb daar vrijwel exact hetzelfde gepost als jij.quote:
Ik ben ook zeker dat ze het van tevoren bekijken, hun reactie plannen, overmatig enthousiast doen, alles voor de views van vnl de Nederlanders.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:25 schreef Knipoogje het volgende:
Reaction vids is big business met minimale effort, dus als er ineens een lief pianootje klinkt, dan moet het gezicht betrekken en moet er gezegd 'dat dit binnenkomt'. De helft van reaction vids kijkt het ook ongetwijfeld voor de tweede keer zodat men weet wat men moet zeggen e.d. en op welke momenten je moet stoppen.
Gemiddelde was dacht ik 10.000-20.000 dollar voor 1 miljoen views op een video (het maakt ook uit welke leeftijden kijken en welke categorie de video is, hoelang de video is). 50.000 views kan dus zo 500-1000 dollar opleveren voor de maker.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:49 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben ook zeker dat ze het van tevoren bekijken, hun reactie plannen, overmatig enthousiast doen, alles voor de views van vnl de Nederlanders.
Een revieuwtje over Joost geeft zomaar 50.000 views, dat is de moeite.
Sommigen zijn zelfs gewoon Nederlanders, je hoort het door hun Engels heen.
Wat een circus eigenlijk.
Oh, Daniela. Iemand houdt de camera vast en is ondertussen aan het appen. Verder leest ze “onopvallend” van een autocue (scherm) allerlei statistieken voor .quote:Op maandag 4 maart 2024 17:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Misschien heb ik te veel horror gezien, maar ik verwachtte elk moment een geest de deur door komen o.i.d.
Ze zucht ook zo lekker! En dan dat kuchje van degene die het opneemt. Het is elk jaar uitkijken naar haar videoquote:Op maandag 4 maart 2024 18:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, Daniela. Iemand houdt de camera vast en is ondertussen aan het appen. Verder leest ze “onopvallend” van een autocue (scherm) allerlei statistieken voor .
Ai, nu heb ik spijt dat ik geen 1000 euro op een top-5 notering heb gezetquote:Op maandag 4 maart 2024 14:59 schreef ETA het volgende:
bij de bookies stijgt hij ook hard, 5 dagen geleden stond hij nog 21e, maar inmiddels gestegen naar de 7e plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |