Deze persoon heeft duidelijk wansmaakquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:33 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Mannen schijnen eurovisie dit jaar te verpesten (compilatie in video)
D'r vriendin heeft nu ook gepost:quote:
Alleen al om deze reactie mag Joost een prijs krijgen.quote:
Ik heb hem net getweet met wat geknipte stukjesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:40 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Alleen al om deze reactie mag Joost een prijs krijgen.
Ik begreep dat Matt momenteel ziek is, althans, dat reageerde Gabe op een tweet van GJ geloof ik.quote:
Ja, Greys zei het ook al. Daaromquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik begreep dat Matt momenteel ziek is, althans, dat reageerde Gabe op een tweet van GJ geloof ik.
Hij is al maanden uit de running, hopelijk gaat het snel beter met Matt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik begreep dat Matt momenteel ziek is, althans, dat reageerde Gabe op een tweet van GJ geloof ik.
Kijk maar niet...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:19 schreef Momo het volgende:
Ohjee hier zijn Toy en Goy die normaal al lekker alles af kunnen kraken, wat zullen ze vinden? (zelf ga ik zo kijken)
Als je niet je frustratie en irritatie wil verhogen, geef ik je het advies om niet te kijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:19 schreef Momo het volgende:
Ohjee hier zijn Toy en Goy die normaal al lekker alles af kunnen kraken, wat zullen ze vinden? (zelf ga ik zo kijken)
Ja het wel een volle bingoquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk maar niet...
Het is één grote slachtpartij.
Zoals verwacht.
- enorm politieke song
- nul goede vocals
- boring
- duurt te lang
- joke entry
Etc etc etc.
Forum Opties | |
---|---|