Edgod die bij ieder trolletje steeds ziedender werd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
SpatieloosGOD die al zn geld in crypto stak
quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Edgod die bij ieder trolletje steeds ziedender werd.
Edraketquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Elke paar honderd euro die ik toen had ging in LTC, PPC, NMC (als ik het goed onthouden heb) op een schimmig platform genaamd btc-equote:Op donderdag 29 februari 2024 15:36 schreef Bezsen het volgende:
Sowieso moet die tijd terug: nu veel conservatieve investeerders.
Toen zette je gewoon al je vermogen om in crypto om ALLIN te gaan
Oei... ik kom nu toch wel langzaam in de verleiding om alles te verkopen tegen een factor 200 van wat ik heb ingelegd. Ik wacht april nog even af.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, al tijden niet meer eigenlijk, helaas.
Zat er in 2013 al in maar was toen veel te jong en ongeduldig om gewoonweg te holden.
Had rustig een paar honderd k kunnen hebben nu
was hij niet diegene die zo'n besloten groep maakte met TA tipsquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was hij niet diegene die zo'n besloten groep maakte met TA tips
ETH bestond toen nog niet eens en BTC was een keer $600 of zo waard.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:38 schreef alpeko het volgende:
[..]
Oei... ik kom nu toch wel langzaam in de verleiding om alles te verkopen tegen een factor 200 van wat ik heb ingelegd. Ik wacht april nog even af.
Daar heb ik ook nog gezeten. Net voor de hack. Tijden waren dat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Elke paar honderd euro die ik toen had ging in LTC, PPC, NMC (als ik het goed onthouden heb) op een schimmig platform genaamd btc-e
later is dat platform nog geconfisceerd
Mijn goedkoopste bitcoin HODL zijn <300$ gekocht.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
ETH bestond toen nog niet eens en BTC was een keer $600 of zo waard.
ETH voor 3 centquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
ETH bestond toen nog niet eens en BTC was een keer $600 of zo waard.
BTC-e was wel genot. Later naar Bittrex gegaan en daarna Binancequote:Op donderdag 29 februari 2024 15:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog gezeten. Net voor de hack. Tijden waren dat.
Boh, lekker man. Jij bent sowieso wel goed binnen natuurlijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn goedkoopste bitcoin HODL zijn <300$ gekocht.
Average cost 630
Oh ja Waves, iemand is daar toch dik op binnengelopen hiero. Magnet of zo.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Universaaaa, wavesmaand. Mooie maanden
WavesGODquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Universaaaa, wavesmaand. Mooie maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |