Ik kijk nu ookquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan het songfestivaltopic een rotschop geven maar ik ben toch de enige die kijkt
Ik ga er toch niet van uit dat ik zo laat nog gebeld wordt joh.quote:
Dat houdt Sableheart ook niet tegenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan het songfestivaltopic een rotschop geven maar ik ben toch de enige die kijkt
Ja @Strani, stop even met de Spanjaard uithangen en wordt wakker.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:14 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani we gaan de nachtsquad weer bij elkaar brengen. Jij hoort daar ook bij. Dus hup uit bed jij. Het fort moet bewaakt worden!
Ome Cornald helaas wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toch mooi dat ze die er niet uitknippen.
Ben ik niet alleen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan jullie toch niet alleen laten
Zijn invalbeurt deed hij wel goed!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:34 schreef NailQueen het volgende:
Gjon's Tears. Een van de beste zangers van de afgelopen 10 jaar op het ESF
Piano heeft hij gelukkig thuis gelaten.
Ja, een jaar eerder kwam dat niet heel erg goed over.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:34 schreef NailQueen het volgende:
Gjon's Tears. Een van de beste zangers van de afgelopen 10 jaar op het ESF
Piano heeft hij gelukkig thuis gelaten.
Jij bent toch altijd samen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ik niet alleen?![]()
*achterdochtig om zich heen kijkt
Dat was Conchita Wurst. Waarschijnlijk omdat ze last minute geboekt was.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:39 schreef sportfreak het volgende:
Ik dacht dat hij wel de afsluiter van de avond zou zijn.
Geestelijk wel, ik dacht nu meer lichamelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |