Ik kijk nu ookquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan het songfestivaltopic een rotschop geven maar ik ben toch de enige die kijkt
Ik ga er toch niet van uit dat ik zo laat nog gebeld wordt joh.quote:
Dat houdt Sableheart ook niet tegenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan het songfestivaltopic een rotschop geven maar ik ben toch de enige die kijkt
Ja @Strani, stop even met de Spanjaard uithangen en wordt wakker.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:14 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani we gaan de nachtsquad weer bij elkaar brengen. Jij hoort daar ook bij. Dus hup uit bed jij. Het fort moet bewaakt worden!
Ome Cornald helaas wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toch mooi dat ze die er niet uitknippen.
Ben ik niet alleen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan jullie toch niet alleen laten
Zijn invalbeurt deed hij wel goed!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:34 schreef NailQueen het volgende:
Gjon's Tears. Een van de beste zangers van de afgelopen 10 jaar op het ESF
Piano heeft hij gelukkig thuis gelaten.
Ja, een jaar eerder kwam dat niet heel erg goed over.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:34 schreef NailQueen het volgende:
Gjon's Tears. Een van de beste zangers van de afgelopen 10 jaar op het ESF
Piano heeft hij gelukkig thuis gelaten.
Jij bent toch altijd samen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ik niet alleen?![]()
*achterdochtig om zich heen kijkt
Dat was Conchita Wurst. Waarschijnlijk omdat ze last minute geboekt was.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:39 schreef sportfreak het volgende:
Ik dacht dat hij wel de afsluiter van de avond zou zijn.
Geestelijk wel, ik dacht nu meer lichamelijk.quote:
Ik weeg wel evenveel als twee kleinere volwassenenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geestelijk wel, ik dacht nu meer lichamelijk.
TOCH WEL!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop dat de Tattoo cover van Gjon's Tears nog komt. Maar dat zal wel niet.
Toch knap van de organisatie dat ze die hebben weten te strikken!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:00 schreef NailQueen het volgende:
Waar een eurovision schnabbel is, daar is Johnny Logan.
Kleine volwassenen als in kinderen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weeg wel evenveel als twee kleinere volwassenen
Zeker, normaal doet hij nooit dingen die aan Eurovision gerelateerd zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toch knap van de organisatie dat ze die hebben weten te strikken!
Zullen zware onderhandelingen zijn geweest.
Alles is wel wat?quote:
Tudorel is altijd goed! Maar euhm, wakker worden? Ik moet eerst nog slapen!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:21 schreef NailQueen het volgende:
Goedemorgen! Om mee wakker te worden is hier een pareltje van de Moldavische voorronde.
Ja, ze riep de nachtploeg bij elkaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kreeg een telefoontje van NailQueen dat ik hier moest opdraven.
Strani heeft andere plannen vannacht en zal morgenavond extra veel posten om ons te verblijden!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ze riep de nachtploeg bij elkaar.![]()
Jij hebt Strani ook niet bij je zeker?
Die luilak zal wel weer aan het slapen zijn, of aan het uitgaan.
Ik ben benieuwd, je schept nogal hoge verwachtingen hier.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani heeft andere plannen vannacht en zal morgenavond extra veel posten om ons te verblijden!
Ja, hij moet ze nu wel waarmaken hoor!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, je schept nogal hoge verwachtingen hier.
Oh, maar als hij die hier dan ook gaat uitdelen maakt dat natuurlijk wel veel goed.quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, hij moet ze nu wel waarmaken hoor!
Van wat ik me herinner is die best lekker.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:30 schreef BillDauterive het volgende:
ik heb ook zin in bitterkoekjesToevallig heb ik wel bitterkoekjesvla gehaald!
Oef! Ik drink nooit koffie en op dit tijdstip moet ik er helemaal niet aan denkenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van wat ik me herinner is die best lekker.
Al gaat er niks boven mooie, malse, en verse bitterkoekjes natuurlijk, al dan niet met een kopje koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |