Toppie!quote:
Deze ben ik inderdaad ook tegengekomen en hier neig ik eigenlijk een beetje naar omdat dat echt het belangrijkste is!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik gebruik al een paar jaar de Jabra Evolve 2 30
Als ik in Teams vergader komt er geen enkel geluid van buiten door in de microfoon.
Geluid is ook erg prettig en draagcomfort ook.
Hij is mij ooit ook aangeraden door @MadMasterquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Deze ben ik inderdaad ook tegengekomen en hier neig ik eigenlijk een beetje naar omdat dat echt het belangrijkste is!
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik gebruik al een paar jaar de Jabra Evolve 2 30 USB A geschikt voor MS
Als ik in Teams vergader komt er geen enkel geluid van buiten door in de microfoon.
Ja prijsklasse is altijd wel handig om e vernoemen in de OP!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:27 schreef Smart_ass het volgende:
@:ToT Ik vind die je noemt prijzig genoeg. Het zal toch voornamelijk gebruikt worden voor werkgesprekken. Het hoeft dus ook helemaal geen sublieme kwaliteit te zijn als het gaat om de audio ofzo (we hebben al een beats audio die voldoet), het voornaamste is het zoveel mogelijk blokkeren van achterground geluiden vanuit hier zodra hij praat. Maar ik vind dat lastig te googlen ook, ik weet niet zo goed hoe je dat noemt.
Onzin!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ik heb een goedkopere Jabra, een bluetooth van 8 tientjes.
Knakenkwaliteit qua geluid!Maar da's dan ook een goedkoop gebakje. Ze hebben idd sowieso betere modellen!
Ik gebruik die Sennheiser in de sportzaal.quote:
Uhh okee?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin!
Je gaat er geen Mozart mee beluisteren, maar voor spraak zonder omgevingsgeluid is dat ding meer dan voldoende…
Ja dat snap ik wel! Ik waardeer de tip hoorquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik gebruik die Sennheiser in de sportzaal.Echt ideaal!
Maar ik snap ook wel dat het voor dit doeleinde alleen idd wel een beetje overkill is.
Ja nou bij deze vind ik het comfort wel weer en dingetje; de klemkracht is vrij sterk.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel! Ik waardeer de tip hoor. Ik heb heel lang geleden een sennheiser gehad en ik vond dat ding heel fijn en vooral echt super comfortabel!
Die Jabra heeft een cardioid microfoon (dus pakt alleen geluid aan de voorkant van de microfoon waar je in spreekt), is licht, zit prima, ook als je een paar uur moet praten en is er eventueel ook in een bluetooth variant.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:02 schreef stavromulabeta het volgende:
Het is dus de bedoeling dat de gesprekspartner niet de omgevingsgeluiden hoort? Dan zoek je eigenlijk een noise canceling microfoon. Ik betwijfel of een goede noise canceling koptelefoon dat dan ook per definitie goed doet.
Dan zou ik wellicht eerder iets zoeken met een microfoon vlak bij de mond en dan achtergrond geluiden in Teams maximaal onderdrukken. Althans, dat is mijn ingeving.
quote:
Je hebt het wel goed begrepen! Ik heb het nogal krom omschreven, excuses. Ik denk dat we die Jabra maar eens gaan uitproberen.quote:
Die, maar dan de Bluetooth versie. Fantastisch ding. Als je microfoon niet exact voor je mond zit verstaan mensen je al niet meer, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik gebruik al een paar jaar de Jabra Evolve 2 30 USB A geschikt voor MS
Eigen losse studie kamer.quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben op zoek naar de beste noise cancelling koptelefoon, maar dan voornamelijk voor degene aan de andere kant van de lijn. Mijn partner werkt vanuit huis en we hebben hier jonge kinderen en dus vrij veel achtergrondgeluiden. Nu is mijn partner dat ondertussen wel gewend, maar het is vooral vervelend voor zijn gesprekspartners. Zijn er mensen met goede suggesties qua koptelefoon? Een bepaald merk dat ze in veel callcenters gebruiken ook bijvoorbeeld?
Bedankt voor deze constructieve feedback.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Eigen losse studie kamer.
En kinderen leren hun bek te houden in plaats van schreeuwen door het huis heen
Beste oplossing in plaats van een koptelefoon met geluids beperking er op.
Je bent welkome.quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bedankt voor deze constructieve feedback.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |