Dat halveerde dan toch je hp?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik weet nog hoe confronterend dat was in DS1 toen ik voor de eerste keer cursed raakte door die Basilisks in the depths. Echt zo'n gevoel van dude, anders maak je het nog ff twee keer zo moeilijk, als straf voor het sterven
Klopt, en ja bij zo'n menneke in een kerk bij de bell gargoyles kun je purging stones kopen. Was die gast niet altijd aan het T-posen?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat halveerde dan toch je hp?
En de cure was maar op 1 plek te vinden ver weg, en zeldzaam en duur?
Wahaha, lang geleden inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, The Lost Crowns. Sunken King vond ik het tofst geloof ik. Crown of the Ivory King heb ik samen met @:Kensuke gereviewd weet ik nog. Bijna 10 jaar geleden alweer... Aware. Dark Souls II: Crown of the Ivory King
@:StateofMind vond dit leuk. Waar blijft jouw "Meest trouwe FOK!games-lezer" tag?
Die purging stones kon je volgens mij ook bij de undead merchant vrouw in het riool kopen, voor 6000 souls ofzo. Duur item.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt, en ja bij zo'n menneke in een kerk bij de bell gargoyles kun je purging stones kopen. Was die gast niet altijd aan het T-posen?
Klopt ja, vlakbij Undead Parrish of zo, achter dat traliehek.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die purging stones kon je volgens mij ook bij de undead merchant vrouw in het riool kopen, voor 6000 souls ofzo. Duur item.
Ik ben eens op lage level naar ash lake geweest, en onderin de hollow tree gecursed. De klim omhoog naar undead burg duurde bijzonder lang en was gek makend. En dan nog souls verzamelen voor die purging stone, wat een strijd
Some enemies, such as the clam shells in Ash Lake and Crystal Cave, can also drop Purging Stones.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die purging stones kon je volgens mij ook bij de undead merchant vrouw in het riool kopen, voor 6000 souls ofzo. Duur item.
Ik ben eens op lage level naar ash lake geweest, en onderin de hollow tree gecursed. De klim omhoog naar undead burg duurde bijzonder lang en was gek makend. En dan nog souls verzamelen voor die purging stone, wat een strijd
quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Some enemies, such as the clam shells in Ash Lake and Crystal Cave, can also drop Purging Stones.
Die zijn stressvol ja, dood is niet zo erg maar je insight blijf je kwijt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:20 schreef StateOfMind het volgende:
Vreselijk frustrerende vijanden waren dat, die baselisks.
Ik was daar altijd veels te bang voor om cursed te raken.
Die brainsuckers uit Bloodborne idem![]()
Daar gingen je zuurverdiende Insights![]()
In Dark Souls 1 kan ik dit concept nog wel aan, maar een Elden Ring SL1 run, dat is echt insane, dat is echt too much voor mij. Knap hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben om de tijd te doden en voor wat variatie begonnen aan een SL1 game save. Margit duurde één death. Op naar Godrick.
Overal valt wel een mouw aan te passen, maar helemaal niks in je HP investeren is in Elden Ring wel echt pittig. Vanaf Altus al ofzo kan iedere onachtzaamheid een oneshot zijn en je moet nog steeds een hoop meters afleggen en gevechten leveren.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
Soul level 1.
Dat je gaat al deprived class (level 1 dus) en je jezelf niet levelt.
oh sickquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
Soul level 1.
Dat je gaat al deprived class (level 1 dus) en je jezelf niet levelt.
Diequote:
Ja misschien nog beter om ze maar te mergen, gewoon "de souls-games reeks".quote:Op maandag 11 maart 2024 22:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Die
Nameless king down. 3x nodig gehad. Uiteindelijk viel hij me mee. Nu wachten met 'uitspelen' en eerst de twee expansions doen
Beetje topic kaap want technisch geen Elden Ring maar toch.
Ja ik ben benieuwd wat de toekomst brengt, lazen we laatst niet ergens dat Miyazaki gaat stoppen? Hoeft niet te betekenen dat de franchise stopt - Dark Souls II was ook zonder Miyazaki - maar ik denk eigenlijk dat ze eerder ergens anders op voortborduren. Bloodborne, Elden Ring of misschien iets compleet nieuws. Of een nieuwe King's Fieldquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Pc zeker?
Ze motten gewoon weer een nieuwe Dark Souls maken
Elden Ring was leuk, maar ik vond dat open wereld aspect minder.
Ik hou mee van het world/level design van de Souls games
Firelink Shrine was wel het mooiste ja, omdat het zoveel verschillende paden had. Majula in DS2 vond ik ook tof en toch ook wel redelijk vergelijkbaar, omdat je ook van daaruit talloze richtingen had waar je in principe meteen naartoe kon.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:02 schreef Marsenal het volgende:
Het gevoel dat je hebt als je voor het eerst in Dark Souls de lift in de parish vindt, terug omhoog naar Firelink, dat leveldesign was episch. Zo mogen ze alle Souls games wel maken. Blijkbaar is dat behoorlijk ingewikkeld, anders hadden ze dat wel meer laten zien. De hub&spoke van DS2 spreekt dan toch minder aan. En ja, Elden Ring is heel vet, maar Dark Souls is qua levels echt wel uniek.
Ja inderdaad. Sowieso is dat teleporten een ingewikkeld concept, in DS1 was dat heel goed gedaan, dat warpen niet kon tot Anor Londo af was. Het zorgde er ook voor dat je vaak backtrackte en dus weer een NPC tegen het lijf kon lopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Firelink Shrine was wel het mooiste ja, omdat het zoveel verschillende paden had. Majula in DS2 vond ik ook tof en toch ook wel redelijk vergelijkbaar, omdat je ook van daaruit talloze richtingen had waar je in principe meteen naartoe kon.
Nexus uit Demon's Souls, Firelink Shrine in Dark Souls III en de Roundtable Hold in Elden Ring zijn toch wel wezenlijk anders omdat je daar eigenlijk alleen naartoe en vandaan teleport.
Eens, katana's spelen heerlijk. Nu ik weer compleet invested ben in Elden Ring word ik eraan herinnerd hoe belachelijk sterk die Moonveil is. Ik heb er niet eens naar gezocht want had geen idee meer waar die te vinden maar vond 'm bij toeval. Lekkere aanvulling op m'n INT/DEX staff build.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:45 schreef Cilantro het volgende:
Als katana connoisseur hoop ik op een paar nieuwe toffe katana's in de DLC. Las geruchten over een mogelijke great katana.
Ik vind het open world concept wel heel vet eigenlijk, zolang het maar zo is dat er genoeg is om te ontdekken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Pc zeker?
Ze motten gewoon weer een nieuwe Dark Souls maken
Elden Ring was leuk, maar ik vond dat open wereld aspect minder.
Ik hou mee van het world/level design van de Souls games
Die Moonveil katana heeft een weapon skill (ash of war, whatever) genaamd Transient Moonlight die zo belachelijk sterk is dat zelfs fat ass enemies zoals Omens gestunned worden, nog even los van de enorme damage, bleed potentieel en range. Rivers of Blood is ook een populaire, vnl. voor ARC builds.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb nog nooit een katana aangeraakt in een souls game en wou voor de dlc een katana kiezen, en dan zonder summons spelen.
Ja ik zat te denken aan die lange katana, Nagakiba, die vind ik wel heel vet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die Moonveil katana heeft een weapon skill (ash of war, whatever) genaamd Transient Moonlight die zo belachelijk sterk is dat zelfs fat ass enemies zoals Omens gestunned worden, nog even los van de enorme damage, bleed potentieel en range. Rivers of Blood is ook een populaire, vnl. voor ARC builds.
Heb het ook al zeker een half jaar niet meer gespeeld, zal wel weer even moeten inkomen tzt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:43 schreef 2dope het volgende:
Ik twijfel nog om voor de DLC weer opnieuw te beginnen. Wil nog een ARC run doen alleen ik denk dat aanbevolen level van SotE wel 120+ is. Heb nu m'n samoerai-mage op level 90 en nog een andere character (dual fire whip build) op iets van 200. 200 vind ik weer te overkill, ik wil wel wat voldoening halen uit Miquella solo'en.
Ja ik ben ook wel fan van die lange katana's. Washing Pole in Dark Souls IIIquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik zat te denken aan die lange katana, Nagakiba, die vind ik wel heel vet.
De tonfa's in Nioh zijn ook een genot. De combo's die je daar mee kunt makenquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel fan van die lange katana's. Washing Pole in Dark Souls III![]()
Nioh had ook een paar toffe (Odachi's)
Dat zijn die stokken toch?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:54 schreef Cilantro het volgende:
[..]
De tonfa's in Nioh zijn ook een genot. De combo's die je daar mee kunt maken
Mijn favoriet was de Axe en die wapens met een ketting eraan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:56 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik heel Nioh mee uitgespeeld.
Ik volg die gast al sinds het prille begin sinds de originele Demon's Souls.quote:
Magic = super easy modequote:
Als een mage ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:25 schreef Cilantro het volgende:
200 hours in - just discovered you can lock on to enemies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |