Heracles/Vitesse/Excelsior. RKC er graag direct uit met Volendam. Willem II, Roda JC en Groningen terugquote:
Akkoord.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heracles/Vitesse/Excelsior. RKC er graag direct uit met Volendam. Willem II, Roda JC en Groningen terug.
RKC blijkt een hele enge club geworden hoorde ik in de NOS Voetbalpodcast van Grueter.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De droom is een degradatie van Excelsior of RKC.
Por qué?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
RKC blijkt een hele enge club geworden hoorde ik in de NOS Voetbalpodcast van Grueter.
Gelukkig wel met jou.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
'soms'
Er valt geen serieus gesprek met jou te voeren (no offence verder)
Mooi stadion wel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda JC is natuurlijk in niets meer het Roda van vroeger. Zit ik niet meer op te wachten.
Als racistisch tochthol ADO de andere optie is, wint Roda mijn sympathie eenvoudig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda JC is natuurlijk in niets meer het Roda van vroeger. Zit ik niet meer op te wachten.
Waar was jij eergisteren?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen loopt heel overspannen rond daar. Journalisten moeten zicht constant legitimeren. Je moet Fraser met fluwen handschoenen behandelen anders worden ze daar gek. Zag vanavond toevallig ook dit:quote:
Dan heb je het wel over Roda van heel lang geleden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds Henk Fraser is gekomen, of daarvoor? Ik heb sterk de indruk dat Mo Allach - Henk Fraser een heel gevaarlijk verbond is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iedereen loopt heel overspannen rond daar. Journalisten moeten zicht constant legitimeren. Je moet Fraser met fluwen handschoenen behandelen anders worden ze daar gek. Zag vanavond toevallig ook dit:
https://twitter.com/villa(...)vqnxsp90r8yrwXg&s=19
quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:44 schreef Meister1984 het volgende:
Man trekt shirt uit alsof hij de CL finale speelt.
Cranberriesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |