Hoe ga jij het kampioenschap zondag vieren?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
Minteh beste speler bij Feyenoord.
Dan weet je genoeg.
Naakt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe ga jij het kampioenschap zondag vieren?
Zelfs @onlogisch is daar stil.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Het is opeens heel stil in het Feyenoord-topic
Inderdaad GGMM.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Het is opeens heel stil in het Feyenoord-topic
Ik vind dit nog niet echt een geslaagde meme.quote:
Wat zijn ze negatief over Ueda in jullie topicquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stengs krijgt de bal op de 5 meter.
Rent maar naar de hoek
Ik hoop toch dat Feyenoord doorgaat. Ik gun @onlogisch een prijsjequote:Op donderdag 29 februari 2024 20:50 schreef jigggy het volgende:
Dit word een hele mooie finale voor nec zo
Bij Feyenoord is er altijd een kop van jut nodig. Zoals Pedersen dat was vorig seizoen. Die kunnen niks goed doenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat zijn ze negatief over Ueda in jullie topic
Je moet wat in dit seizoen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:52 schreef Coco het volgende:
Oh blijkbaar wordt PSV - FEY een topper.
ESPN hypetrain.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:52 schreef Coco het volgende:
Oh blijkbaar wordt PSV - FEY een topper.
Hier sluit ik mij bij aan (ondanks dat het Ajax niet echt lekker uitkomt)quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zou FC Groningen ontzettend gegund zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |