Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat jullie gewoon bovenin meedoen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:31 schreef Wotte het volgende:
Los van al dat gelul. Is het ook allemaal niet zo verschrikkelijk ingewikkeld. Allereerst trek een echt goede coach aan. Loos overtollige ballast, Ramaj, Hato, Hlynsson, Godts en Brobbey in de kruiwagen houden.
Vul dat aan met in iedere linie een echte versterking. Gewoon bord op de schoot niet zo spannende scouting.
Dan heb je gewoon top drie selectie.
Daar kun je wel vanuit gaan, ja. Benieuwd welke 11 namen Schip nu weer uit de grabbelton trekt.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:02 schreef Urquhart het volgende:
Het is weer wachten op de volgende tactische vernedering
ramajquote:Op zondag 3 maart 2024 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar kun je wel vanuit gaan, ja. Benieuwd welke 11 namen Schip nu weer uit de grabbelton trekt.
Nice, middenveld met lekker veel diepte. klinkt als weer een nederlaag in de pijplijn. Gelukkig is er ook ManchesterDerbyGenot.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ramaj
Gooijer rensch kaplan
Hato sosa
Henderson taylor vd boomen hlynsson
Brub wederom op een eilandje.
Zoiets zag ik voorbijkomen als voorspelling.
Vandaag verliezen en Ajax staat gewoon na 24 wedstrijden onder Go Ahead en NEC. Wat een treurnis.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nice, middenveld met lekker veel diepte. klinkt als weer een nederlaag in de pijplijn. Gelukkig is er ook ManchesterDerbyGenot.
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)1 transferperiode een gekke Duitser de inkopen laten doen...quote:Op zondag 3 maart 2024 11:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vandaag verliezen en Ajax staat gewoon na 24 wedstrijden onder Go Ahead en NEC. Wat een treurnis.
Die transferperiodes ervoor (zomer-winter) blonken ze ook niet echt uit.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
1 transferperiode een gekke Duitser de inkopen laten doen...
Je kijkt maar gewoon mee!quote:Op zondag 3 maart 2024 11:02 schreef Tarado het volgende:
1 aanvaller, moeten we dit echt gaan kijken?
Het nieuwe normaal in Amsterdam.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:09 schreef Caland het volgende:
5-4-1 in je eigen huis tegen Utrecht
Wel weer gelachen
Neuh dat was ook wel ongelukkig, maar deze marianentrog is wel echt bereikt met het lood van Sven.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die transferperiodes ervoor (zomer-winter) blonken ze ook niet echt uit.
Basisopstelling, he. Mocht het toch niet goed gaan kan Brobbey na rust altijd nog gewisseld worden voor Gaaei.quote:
Funny cause its true. Dit wordt weer buitengewoon wanstaltig.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben erop getraind hè, nou ja de jongens die zin hadden.
Wees blijquote:Op zondag 3 maart 2024 11:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Funny cause its true. Dit wordt weer buitengewoon wanstaltig.
Overigens: zelfs de website is uit vorm. Probeer al sinds gisteren kaarten te kopen voor donderdag, maar wordt er of uitgegooid, of iDeal is niet beschikbaar, of de credit card wordt om vage redenen geweigerd, of de tickets die ik kies zijn bij afrekenen opeens toch niet meer beschikbaar. Genot.
Hij wordt in de 1e helft bijgepraat, maar sowieso die bank wordt je ook niet vrolijk van, het is niet dat je een Neres in kan brengen of zo.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:16 schreef Bugno3 het volgende:
Brancootje naar de bank. Misschien straf omdat hij niet naar de vrijwillige training was gekomen. Wat een grap joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop