quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:24 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk in al z'n simpelheid echt heel erg indrukwekkend.
Als extra upload, niet als de uploadquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:29 schreef Thrts het volgende:
[..]
Ik vind dit juist echt heel goed en mooi
Hun hebben het nummer al gehoord dus of dat via via ?quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Op 3FM werd het net beschreven als een mix van Friesenjung en 2 Unlimited, en er zou een stukje Duits in zitten. Ik verheug me nu al op de verontwaardiging van Aran
ALS dit waar is, dan is dat precies waar ik op hoopte!quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Op 3FM werd het net beschreven als een mix van Friesenjung en 2 Unlimited, en er zou een stukje Duits in zitten. Ik verheug me nu al op de verontwaardiging van Aran
2 Unlimited is best goede muziekquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Ze kennen mensen die het hebben gehoordquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Hun hebben het nummer al gehoord dus of dat via via ?
Ik heb als 8 jarige nog heel vaak deze aan gehad (ik had de CD Smurfenhouse):quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:51 schreef Momo het volgende:
Dit was ooit de eerste single die ik heb gekocht
Dit klinkt nu al briljant!quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:55 schreef GeorgeM het volgende:
Tim Klein heeft het gisteren gehoord en zegt net bij 538 dat we ons moeten voorbereiden op iets bizars. Dat hij in het Nederlands zingt, maar ook in het Duits.
Het zit tussen dj Paul Elstak en Scooter in.
Via via hadden ze dat gehoord.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Hun hebben het nummer al gehoord dus of dat via via ?
Nee maar het is wel urgent volgens Cornaldquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:57 schreef NailQueen het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het een 'mooi lied' is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |