abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215527618
Ach jee de drommel zit wel even in de ongemakken hoek zeg. En jullie dus ook :'(

Enorm balen dat er ook nog vermoedelijk artrose is waar ze last van heeft. Die kosten die blijven -O-
Goed idee om eerst eens te kijken of de pijnstilling wel effect heeft.

Die prijzen zijn echt absurd aan het worden.
Ook het voer en grit blijven stijgen in prijs.
Ik denk echt dat ik na deze geen kat meer neem vanwege de hoge kosten.
Maar moet dat tegen die tijd maar aankijken. Want ze brengen me veel. Woon nl alleen, ben heel veel thuis
en dan moet ik die leegte maar trekken.
  zaterdag 9 november 2024 @ 23:08:55 #177
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_215535702
Ja ouderdom komt met gebreken. :{

Ik riep na de vorige al dat ik geen katten meer wilde en toen kwam er een oproep om een kat met diabetes te redden van aftakeling. :{ Dat kon ik niet negeren(we hadden al eens een suikerkat gehad) en aangezien hij uit een gezin kwam met meer dieren wilde ik hem gezelfschap geven. Zodoende dat ik de huidige heb.
Ik zeg wederom dat dit de laatste zijn (ik ben de zorg, haren, kattenbak ed wel een beetje zat), maar wie weet wat de toekomst in petto heeft. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 11:17:51 #178
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_215538137
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:12 schreef Elpis het volgende:
Ik heb daar nog geen afspraak voor gemaakt. Zou er eerst een offerte voor krijgen.
Het blijkt ongeveer 550 euro terwijl er nog maar 3 tanden ofzo inzitten. 8)7 Maar goed het moet wel onder narcose.

En het kan nog erger. Er is een vermoeden dat ze artrose heeft en pijnstilling nodig heeft. Oftewel iedere maand een injectie (a 136 euro per 2 mnd) want het alternatief is risicovoller voor lever en nieren enzo. :{
Eerst maar even aankijken hoe de huidige medicatie voor haar kaak effect heeft op haar huidige gedrag. Er zit namelijk een pijnstiller in die ook artrose pijn kan verhelpen.
Lees je even heel goed in in die injecties (solensia), zijn niet zo onschuldig als ze dachten Voor katten met een bepaalde fase nier problemen lijkt het zelfs een slechte optie te zijn.. Als laatste optie zou ik het zeker doen en heb ik ook gedaan maar als er nog andere opties zijn dan zou ik die eerst overwegen. Pea en traumeel hoor ik ook hele goede verhalen over, zeker als het nog in de beginfase is.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_215539587
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 23:08 schreef Elpis het volgende:
om een kat met diabetes te redden van aftakeling. :{ Dat kon ik niet negeren(
O+
pi_215545232
quote:
Ik heb daar nog geen afspraak voor gemaakt. Zou er eerst een offerte voor krijgen.
Het blijkt ongeveer 550 euro terwijl er nog maar 3 tanden ofzo inzitten. 8)7 Maar goed het moet wel onder narcose.

En het kan nog erger. Er is een vermoeden dat ze artrose heeft en pijnstilling nodig heeft. Oftewel iedere maand een injectie (a 136 euro per 2 mnd) want het alternatief is risicovoller voor lever en nieren enzo. :{
Eerst maar even aankijken hoe de huidige medicatie voor haar kaak effect heeft op haar huidige gedrag. Er zit namelijk een pijnstiller in die ook artrose pijn kan verhelpen.
Even inhaken op het artroseverhaal: hier ook zo’n lijjer. Met ook tandproblemen.
Eerste jaar metacam want dat deed het prima voor de tandjes en voor de artrose ook. Met glucosamine poeder erbij voor de gewrichten.
Toen dook beginnend nierfalen op en zijn we gestart met injectie. Ik denk dat jij Solensia bedoelt? Wondermiddel! De oude baas is nog een stuk soepeler geworden en zijn eetlust is ook weer beter.

Ik zit bij een kleine praktijk waar een ampul zo’n 60 euro kost. En ik mag hem zelf thuis zetten. Scheelt stress voor de kat en tijd en consultkosten voor mij. Ik weet dat dat niet bij alle klinieken kan, maar wellicht wel iets om tzt te bespreken. Mijn oude baas doet het er zo goed op dat ik nu (na vier maanden) om de vijf weken prik. En wellicht dat ik er een volgende keer nog een week langer tussen durf te laten, dat is wel de max.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215545242
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:17 schreef senesta het volgende:

[..]
Lees je even heel goed in in die injecties (solensia), zijn niet zo onschuldig als ze dachten Voor katten met een bepaalde fase nier problemen lijkt het zelfs een slechte optie te zijn.. Als laatste optie zou ik het zeker doen en heb ik ook gedaan maar als er nog andere opties zijn dan zou ik die eerst overwegen. Pea en traumeel hoor ik ook hele goede verhalen over, zeker als het nog in de beginfase is.
(van boven naar onder reageren heeft zijn nadelen)
Joh :o Goed om te weten!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215545328
Kat met flinke artrose hier en ook Solensia. Nu 1,5 jaar. De eerste periode eens in de 6 weken, om en om bij DA en assistent om zo een beetje te besparen. Sinds 3 maanden spuiten we eens in de 5 weken.

Kat had ook beginnende nierproblemen maar met de juiste brokjes zijn de waarden het laatste jaar uitstekend.

Ze doet het zo goed op de Solensia. Wat een wondermiddel. Mijn bejaarde 16-jarige sprint door het huis als een kitten O+
Spoilers!
  maandag 11 november 2024 @ 21:44:39 #183
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_215553907
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:17 schreef senesta het volgende:
Lees je even heel goed in in die injecties (solensia), zijn niet zo onschuldig als ze dachten
Dank voor de tip en ervaringsverhalen. Het gaat om Solensia inderdaad. Ik zal me eerst gaan inlezen mocht het nodig zijn.
Mochten we toch voor de injectie gaan dan denk ik wel dat we uiteindelijk zelf mogen gaan prikken. Ervaring genoeg. :P
Voorlopig zijn de nieren nog prima en hopelijk blijft dat zo want het zijn kieskeurige eters en eten in etappes dus een nierdieet voor 1 van de 2 gaat een ramp worden. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_215554329
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:44 schreef Elpis het volgende:

[..]
Dank voor de tip en ervaringsverhalen. Het gaat om Solensia inderdaad. Ik zal me eerst gaan inlezen mocht het nodig zijn.
Mochten we toch voor de injectie gaan dan denk ik wel dat we uiteindelijk zelf mogen gaan prikken. Ervaring genoeg. :P
Voorlopig zijn de nieren nog prima en hopelijk blijft dat zo want het zijn kieskeurige eters en eten in etappes dus een nierdieet voor 1 van de 2 gaat een ramp worden. :{
Ik ben in het negatieve rabbit hole van Solensia gebruikers gevallen…
Wetenschappelijk zijn de bijwerkingen lastig aan te tonen, want een aantal klachten horen bij het ouder worden en juist oudere katten zijn verreweg de grootste gebruikersgroep.
En FB staat vol met woeste eigenaren wiens kat ‘door Solensia’ is gestorven.
En met eigenaren wiens kat snel bijwerkingen kreeg waardoor ze gestopt zijn.
En tevreden eigenaren.

TL;dr zolang kater hier beter blijft eten dan het afgelopen jaar (voor ik startte) deed, weer een paar keer per dag de krabpaal in- en uitvliegt en opeens de Noorse boskat uithangt met zijn waterbak blijf ik hem prikken. Bloedonderzoek krijgt hij nu toch al elk half jaar.
Wel goed om de bijwerkingen te weten, mochten die alsnog opduiken.

Gaat nu wel erg offtopic, misschien goed, als mensen nog willen uitwisselen, dat we een apart topic openen hierover.

Qua etappe eters: die heb (inmiddels dus ‘had’) ik hier ook: Surefeeders waren de oplossing. Iedereen hun eigen hoeveelheid voer en eigen tempo.
pi_215708503
quote:

Zo'n 3 weken verder. Hoe gaat het nu met de pijnstiller voor de artrose (en kaak)?
  zaterdag 30 november 2024 @ 23:08:15 #186
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_215728953
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:42 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Zo'n 3 weken verder. Hoe gaat het nu met de pijnstiller voor de artrose (en kaak)?
Mja ik weet het niet zo goed. Als ik in haar bek kijk zie ik volgens mij nog steeds die zwelling.
Ze loopt volgens mij wel redelijk goed. Soms ook in een drafje als ze haast heeft naar mijn schoot te komen. :P

Overigens eet ze prima en wast ze zich geregeld, maar haar gedrag blijf ik toch raar vinden.
Ze is sinds ongeveer 1,5 maand zeer vocaal zeg maar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl ze vroeger het hele huis doorscharrelde blijft ze nu alleen op de benedenetage (waardoor ik dacht dat traplopen wellicht niet meer ging maar ze doet dat nog steeds) en volgt me daar behoorlijk al dan niet mauwend. Het enige waar ze redelijk stil is is als ze op schoot kan liggen, maar ja ik heb wel wat meer te doen.
Ik heb haar al een paar keer mee naar boven op bed genomen, want daar lag ze vroeger altijd graag, en dan blijft ze wel bij me liggen. Zelfs eens gehad dat ze dan even beneden wat gaat eten/drinken en weer zelf terugkomt, maar dat was dan ook de enige keer dat ze zelf omhoog liep. Nadeel is wel dat ze zelden normaal op bed komt liggen. Dat moet altijd op mijn buik. :( Omdat ik ook wel eens normaal wil slapen neem ik haar maar zelden mee. :@

Ik vraag me soms af of het een soort verlatingsangst is ofzo. :{ Ze is niet gewend dat we de slaapkamerdeur dichtdoen en na de behandeling hebben we natuurlijk ook zoveel mogelijk afstand moeten houden. Maar dat verklaart het beneden blijven niet. Tenzij ze denkt dat we haar toch niet binnen laten... Ik heb een Google Translate for Cats nodig. :P

Nou ja ik moet toch komende week maar weer een contact opnemen met de dierenarts, want bij de laatste meting zijn ze de andere waarden vergeten te meten die Lingehoeve ook nodig had. :{ Katsjing. Zelf helaas ook niet in de gaten gehad.

[ Bericht 3% gewijzigd door Elpis op 30-11-2024 23:22:44 ]
pi_215733597
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 23:08 schreef Elpis het volgende:

[..]
Mja ik weet het niet zo goed. Als ik in haar bek kijk zie ik volgens mij nog steeds die zwelling.
Ze loopt volgens mij wel redelijk goed. Soms ook in een drafje als ze haast heeft naar mijn schoot te komen. :P

Overigens eet ze prima en wast ze zich geregeld, maar haar gedrag blijf ik toch raar vinden.
Ze is sinds ongeveer 1,5 maand zeer vocaal zeg maar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl ze vroeger het hele huis doorscharrelde blijft ze nu alleen op de benedenetage (waardoor ik dacht dat traplopen wellicht niet meer ging maar ze doet dat nog steeds) en volgt me daar behoorlijk al dan niet mauwend. Het enige waar ze redelijk stil is is als ze op schoot kan liggen, maar ja ik heb wel wat meer te doen.
Ik heb haar al een paar keer mee naar boven op bed genomen, want daar lag ze vroeger altijd graag, en dan blijft ze wel bij me liggen. Zelfs eens gehad dat ze dan even beneden wat gaat eten/drinken en weer zelf terugkomt, maar dat was dan ook de enige keer dat ze zelf omhoog liep. Nadeel is wel dat ze zelden normaal op bed komt liggen. Dat moet altijd op mijn buik. :( Omdat ik ook wel eens normaal wil slapen neem ik haar maar zelden mee. :@

Ik vraag me soms af of het een soort verlatingsangst is ofzo. :{ Ze is niet gewend dat we de slaapkamerdeur dichtdoen en na de behandeling hebben we natuurlijk ook zoveel mogelijk afstand moeten houden. Maar dat verklaart het beneden blijven niet. Tenzij ze denkt dat we haar toch niet binnen laten... Ik heb een Google Translate for Cats nodig. :P

Nou ja ik moet toch komende week maar weer een contact opnemen met de dierenarts, want bij de laatste meting zijn ze de andere waarden vergeten te meten die Lingehoeve ook nodig had. :{ Katsjing. Zelf helaas ook niet in de gaten gehad.
Vreemd. Haar houding oogt relaxed op schoot, maar zit idd te praten.
Ik moet zeggen dat die van mij pas nu weer een beetje op zich zelf kan zijn.

Ik denk hier door 2 redenen:
De verlatingsangst (laat ik het zo maar noemen) door het hele gedoe rondom die schildklier.
Want ook thuis was het toch voor haar anders. En als ze ergens een hekel aan hebben is het iedere verandering hoe klein dan ook.

Maar ook de intrede van de wintermaanden. Niet meer zoveel lekker buiten liggen zonnebaden, tot diep in de nacht. muisjes gluren etc. Die overgang maakt haar ook altijd een tijdje onrustig. En dat moet ik dan weer bekopen met een enorme drang naar aandacht.

Bij beide kiest ze soms een tijdje vreemde plekken om te slapen en niet bij mij in bed.
(Deed ze dat maar toen ze nog radioactief was :') ).

Misschien speelt dat bij haar ook?

Pijn is wellicht zo goed als uitgesloten door de pijnstilling, denk ik?

Welke waarden zijn vergeten? Dan kan ik ze niet vergeten :@
En moeten ze naar Lienden gestuurd?
Ik moet de 16e
  woensdag 4 december 2024 @ 12:19:16 #188
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_215765641
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 12:21 schreef Ebinas het volgende:
Pijn is wellicht zo goed als uitgesloten door de pijnstilling, denk ik?
Daar ga ik wel vanuit ja.
Maar goed ik heb ook 3 weken pijnstillers ivm bekkenpijn geslikt en dat hielp ook niks.

quote:
Welke waarden zijn vergeten? Dan kan ik ze niet vergeten
En moeten ze naar Lienden gestuurd?
Ik moet de 16e
Gewoon alle nierwaarden (ureum, het creatinine en het SDMA) . De arts las waarschijnlijk 'schildklier' en dacht dat het daarmee genoeg was.
Eerlijk gezegd had ik zelf niet alle termen onthouden laat staan dat ze voor de nieren waren dus ik had er ook niet op gelet. Maar hallo zeg dat lijkt mij hun taak. En nou las ik hier dat die mondzweer bij nierfalen kan horen. -O-
Aan de andere kant, ze had die zwelling en gekwijl al toen ze nog bij Lingehoeve was en daarvoor en toen waren de nierwaardes goed.
Toch ben ik ben lichtelijk in paniek nu. Vrijdag mag ze langskomen en gaan we het te horen krijgen.
Die medicatie krijg ze iig niet meer van me.

[ Bericht 2% gewijzigd door Elpis op 04-12-2024 13:05:24 ]
pi_215769704
quote:
9s.gif Op woensdag 4 december 2024 12:19 schreef Elpis het volgende:
De arts las waarschijnlijk 'schildklier' en dacht dat het daarmee genoeg was.
Dat is balen zeg. Je mag toch verwachten dat een da weet dat een te snelle schildklier nierproblemen kan maskeren.
Niet alleen extra kosten, maar voor de kat ook weer een heel gedoe -O- .

quote:
Toch ben ik ben lichtelijk in paniek nu
De hele geschiedenis helpt ook niet mee ook. Iedere keer wat helpt niet mee in je gemoedsrust.
Ik merk bij mezelf ook dat ik sneller ongerust ben, dan voor het hele gedoe.

En nu dus maar weer afwachten. Ik ga weer hard duimen voor jullie.
pi_215793347
quote:
Vrijdag mag ze langskomen en gaan we het te horen krijgen.
Hoe is het gegaan?
  zaterdag 7 december 2024 @ 12:56:12 #191
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_215795958
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:26 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Hoe is het gegaan?
Sorry zat gisteren vol met afspraken, maar het bezoek ging goed alleen ben ik niet teruggebeld met de uitslag. :{
Dus ik weet nog steeds niets over de nieren.

Vwb artrose wekte voelen aan de ruggengraat een bijtreflex op dus dat doet wel zeer. Volgens de arts zou de orale medicatie wel kwaad kunnen en de injecties ( die we zelf mogen zetten) niet. Maar goed met alles wat ik gelezen heb hou ik toch wel een slag om de arm. Supplementen als glucosamine vond ze ook prima.

Zweer in de mond vermoedt ze toch eerder door het slechte gebit dus als de nieren oke zijn laten we toch maar het gebit reinigen.

Het gemauw en gekleef aan mij lijkt op verlatingsangst en dat kan spontaan opkomen. Hoeft geen link te zijn Met de opname.

Vanavond even kijken welke supplementen ik wil proberen en ze maandag maar even zelf bellen voor de uitslag.
Ze waren overigens wel zo netjes de bloedafname zelf niet in rekening te brengen.
pi_215798842
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 12:56 schreef Elpis het volgende:

[..]
Sorry zat gisteren vol met afspraken, maar het bezoek ging goed alleen ben ik niet teruggebeld met de uitslag. :{
Dus ik weet nog steeds niets over de nieren.

Vwb artrose wekte voelen aan de ruggengraat een bijtreflex op dus dat doet wel zeer. Volgens de arts zou de orale medicatie wel kwaad kunnen en de injecties ( die we zelf mogen zetten) niet. Maar goed met alles wat ik gelezen heb hou ik toch wel een slag om de arm. Supplementen als glucosamine vond ze ook prima.

Zweer in de mond vermoedt ze toch eerder door het slechte gebit dus als de nieren oke zijn laten we toch maar het gebit reinigen.

Het gemauw en gekleef aan mij lijkt op verlatingsangst en dat kan spontaan opkomen. Hoeft geen link te zijn Met de opname.

Vanavond even kijken welke supplementen ik wil proberen en ze maandag maar even zelf bellen voor de uitslag.
Ze waren overigens wel zo netjes de bloedafname zelf niet in rekening te brengen.
Balen dat je nog niets weet over de nieren, maar wel heel fijn en netjes dat ze bloedonderzoek hiervoor niet in rekening brengen. En dan maar duimen dat het goed is, dan kan haar gebit gedaan worden.
Voor haar dan goed, want de euro's vliegen de deur weer uit.

Oh en beter eerst glucosamine starten idd. Is kijken wat dat gaat brengen.

Die van mij heeft baat bij Zylkene voor haar issues qua traumakatje en verlatingsangst.
Ik ben nu weer zo'n kleine maand begonnen ivm bezoek naar dierenarts straks en knallend vuurwerk.
Maar ook haar verlatingsangst zwakt hierdoor wat af.
Het is geen wondermiddel, het haalt bij die van mij wel de scherpe kantjes eraf.
En ik probeer haar ook nog altijd te trainen in haar gedrag.
Maar ja, kat he :')
  maandag 9 december 2024 @ 23:13:37 #193
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_215821462
Nou gelukkig alsnog bericht gekregen dat de nieren goed zijn. *O*
Ik heb gelijk voor volgende week een afspraak gemaakt voor de behandeling van haar gebit. Katsjing.
Het artrose gebeuren heb ik heel even on hold gezet. Een stap tegelijk graag.

Nog een weekje en dan horen wel of jouw maatje stabiel is qua schildklier/nieren. :)
pi_215822588
Dit is een dikke felicitatie waard *O* *O* *O*

En ook dat haar gebitje gedaan kan worden. Moet toch ook niet fijn voor haar zijn.
Hopelijk vallen die kosten nog een beetje minder uit dan vooraf aangegeven.

Ook wel even beter denk ik probleem 1 voor 1 te tackelen. Kan je ook beter zien wat voor een gedrag (pijn) er over blijft na de gebitsbehandeling.

Wanneer moet ze?

Ik ben aan het aftellen nu. Hoewel die laatste dagen voorbij vliegen en ik nu een beetje bang/nerveus wordt.
Geen aanleiding voor hoor, maar vind het toch wel heel spannend.
  dinsdag 10 december 2024 @ 16:49:07 #195
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_215827287
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 08:22 schreef Ebinas het volgende:
Wanneer moet ze?
Een woensdag.

Ik was trouwen ook vergeten te melden dat ze sinds ergens vorige week zelf weer spontaan naar boven komt om op bed (of op mij :{ ) te liggen. Geen idee of het pijn geeft maar traplopen kan ze dus op zich wel. Haar een paar keer mee naar boven nemen heeft daarbij wellicht een zetje gegeven.
pi_215833369
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 16:49 schreef Elpis het volgende:

[..]
Een woensdag.

Ik was trouwen ook vergeten te melden dat ze sinds ergens vorige week zelf weer spontaan naar boven komt om op bed (of op mij :{ ) te liggen. Geen idee of het pijn geeft maar traplopen kan ze dus op zich wel. Haar een paar keer mee naar boven nemen heeft daarbij wellicht een zetje gegeven.
Woensdag ga ik weer duimen, krijg je weer zo'n wiebelend pluizenbolletje terug.
Vind ik altijd zo aandoenlijk en dapper tegelijk (mensdenken ik weet :P ).

Nou ja zeg, misschien valt het dan voor nu dan nog mee met haar artrose.
Ze zal wel last hebben, maar als ze haar plekjes nog weet te bereiken is het fijn voor haar en jullie.
Hoewel.........nu ben jij weer een mandje :D
pi_215889077
Nieren, schildklier (en nog wat bloedwaarden), bloeddruk.
Allemaal goed *O*

Zucht wat een opluchting
  woensdag 18 december 2024 @ 23:00:43 #198
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_215915128
Wat fijn om te horen. *O*

De onze ligt inmiddels in het dierenziekenhuis. :'(
Na de behandeling kwam ze niet lekker op temperatuur en zwol haar bek helemaal op.
Mogelijk een allergische reactie op iets wat tijdens de behandeling gebruikt is.
Ik ben bijna weer eenzelfde bedrag als afgelopen voorjaar kwijt. :{
Nou maar hopen dat het niet voor niks is geweest en ze er bovenop komt.
pi_215918964
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:00 schreef Elpis het volgende:
De onze ligt inmiddels in het dierenziekenhuis. :'(
Jemig zeg het houdt niet op voor haar (en voor jullie ook niet natuurlijk).
Die drommel krijgt ook wat te verstouwen hoor he.
Wat een onzekerheid weer.
Ik blijf weer hard duimen hoor en hoop dat ze de draad weer op weet te pakken.

En dat geld het is ook zo vreselijk duur allemaal geworden.
Maandag mocht ik 350 aftikken.
Bloed (wel wat uitgebreider met ook sdma), bloeddruk en nog een punctie van een vreemd bultje op haar lip.
katsjing :')
  donderdag 19 december 2024 @ 14:55:54 #200
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215919765
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 13:31 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Jemig zeg het houdt niet op voor haar (en voor jullie ook niet natuurlijk).
Die drommel krijgt ook wat te verstouwen hoor he.
Wat een onzekerheid weer.
Ik blijf weer hard duimen hoor en hoop dat ze de draad weer op weet te pakken.

En dat geld het is ook zo vreselijk duur allemaal geworden.
Maandag mocht ik 350 aftikken.
Bloed (wel wat uitgebreider met ook sdma), bloeddruk en nog een punctie van een vreemd bultje op haar lip.
katsjing :')
Dat heb ik gemerkt tijdens de FIP-behandelingen van 1 van mijn katertjes. Bloedonderzoek op veel varianten tikte aardig aan, een echo, punctie, narcose, dat zijn allemaal dure behandelingen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')