Zoals jij al ervaren had een goed gesprek, alle tijd en uitleg.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:31 schreef Elpis het volgende:
[..]
En hoe gaat het nu na de reis en hoe was het gesprek?
Het valt niet mee. Ze wil meer knuffelen en bij me zijn dan voorheen lijkt wel.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:49 schreef Elpis het volgende:
Fijn dat je ervaringen met hun net zo positief zijn als de onze.
Haha wat een herkenning. Hier werd het na 1 of 2 dagen minder hoor. Ik moest tot dat moment even druk bezig zijn zodat ze geen moment had waarbij ze kon denken: he daar is een schoot waar ik kan liggen kroelen.
Sterkte gewenst voor komende nacht.
Nope het wordt alleen maar erger.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:38 schreef Elpis het volgende:
Is het inmiddels wat rustiger met haar geworden?
Da's heel watquote:
quote:
Ja de bodemloze put heeft een bodem gekregen. Dat ze nu een stuk minder eet zal er ook voor zorgen dat ze minder snel aankomt, maar ik denk ook niet dat ze meer aan hoeft te komen hoor. Haar rug voelt goed nu.quote:
Ik red het nu tot 3 uur in de ochtend. Vanochtend heb ik haar maar even een tijdje bij me laten liggen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:56 schreef Elpis het volgende:
Heb je haar al in de tuin laten slapen? Dat had ze toch een fijn plekje, of is niks meer goed genoeg tov jouw schoot?
Dat vond ik zo sneu gezicht hier. Ik bleef het erin gooien (bij wijze van).quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:56 schreef Elpis het volgende:
Ja de bodemloze put heeft een bodem gekregen
Vandaag geweest. Bloeddruk was weer verhoogd, maar wel in een range die kan passen bij de situatie.quote:
Jammer wel verhoogd, maar het lijkt mij logisch dat het allemaal wat te veel is. En dat dat de oorzaak is.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:14 schreef Elpis het volgende:
[..]
Vandaag geweest. Bloeddruk was weer verhoogd, maar wel in een range die kan passen bij de situatie.
Dit keer was het in de draagmand doen een stuk minder relaxt. Ze weet nu dat dat ding foute boel is.
En de boodschap dat ze dit keer wel gelijk mee naar huis zou gaan kwam niet aan.
Ik heb de optie over 2 maanden weer te meten, maar ik twijfel of ik dat wel doe. Volgens mij heeft ze dan evengoed dikke stress met een zelfde resultaat.
Wat ontzettend leuk dat je daar aan gedacht hebt.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:44 schreef Elpis het volgende:
De 3 weken zijn voorbij.
Hoe is het verder gegaan?
Leuk je reactie!quote:Op maandag 15 juli 2024 15:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat fijn @:Ebinas!![]()
Ik heb zelf geen schildklierkat, maar wel katten, dus heb tot nu toe alleen meegelezen (want wel twee katten en benieuwd naar jullie ervaringen). Denk super nuttig topic voor anderen met schildklierkatjes, mochten die hier ooit terecht komen via google oid!
Nog steeds prima. Veel slapen ja (voelt nog steeds raar, maar goed haar zus doet dat ook dus het zal wel), maar als ze wakker is voelt ze zich zichtbaar goed.quote:
Leuk om te zien dat er meegelezen werd, want het voelde inmiddels een een-op-een gesprek ipv een forum topic. Ook gezellig hoor daar niet van.quote:Op maandag 15 juli 2024 15:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat fijn @:Ebinas!![]()
Ik heb zelf geen schildklierkat, maar wel katten, dus heb tot nu toe alleen meegelezen (want wel twee katten en benieuwd naar jullie ervaringen). Denk super nuttig topic voor anderen met schildklierkatjes, mochten die hier ooit terecht komen via google oid!
quote:Op maandag 15 juli 2024 21:08 schreef Elpis het volgende:
Wij zijn inmiddels zover dat het kattengrit bij het normale afval kan. Yay.
Ja, gelukkig wel. Maar ben naast de Zylkene een soort van "gedragstraining" gaan doen.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:08 schreef Elpis het volgende:
Ah fijn zo. En dat oude gedragsprobleempje? Is dat weer weggeebt?
Heerlijk hoor he. Dan weet je waarvoor je het gedaan hebtquote:Op maandag 15 juli 2024 21:08 schreef Elpis het volgende:
maar als ze wakker is voelt ze zich zichtbaar goed.
Leuk, nou ja het probleem is dan wel niet zo leuk.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:03 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb niet eens katten maar volgde dit topic ook redelijk trouw hoor. Gewoon puur uit belangstelling voor een interessant onderwerp.
Mja als ze zeggen dat het pas na een half jaar stabiel zou moeten zijn dan hou ik me daar maar aan. Heb liever niet dat ik nog een keer extra moet laten meten. Het grapje was al duur genoeg (maar het wel waard hoorquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:54 schreef Ebinas het volgende:
Ben je echt van al die handelingen af
Blijft nu nog de waarden: bloeddruk en bloedwaarden.
Half jaar is best lang wachten.
Zelf denk ik wel iets eerder een keer een bloedafname te doen.
Ben zo benieuwd of de nierwaarden normaal blijven.
Ah fijn zo dat dat weer beter gaat.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:54 schreef Ebinas het volgende:
Ja, gelukkig wel. Maar ben naast de Zylkene een soort van "gedragstraining" gaan doen.
Ze lijkt het spel ervan heel leuk te vinden (positieve afleiding). Uiteindelijk hoop ik haar over bepaalde "angsten" heen te kunnen helpen, of iig sterk te verminderen.
Is ook zo zeker zo.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:38 schreef Elpis het volgende:
Mja als ze zeggen dat het pas na een half jaar stabiel zou moeten zijn dan hou ik me daar maar aan. Heb liever niet dat ik nog een keer extra moet laten meten. Het grapje was al duur genoeg (maar het wel waard hoor).
quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:38 schreef Ebinas het volgende:
Bloeddruk en hartslag helemaal binnen de norm.
Opgelucht
Niet echt denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:49 schreef Elpis het volgende:
Die is waarschijnlijk meer gewend aan de dierenarts dan de onze.
Da's belangrijk en een heel goed teken dat de schildklier onder controle isquote:
Wat een enorm goed nieuws. Gefeliciteerdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |