Nou zo snel gaat de tijd ook weer niet helaas. De leefregels gelden tot 3 weken nadat ze weer thuis is. Dus nog ruim 1,5 week te gaan. En dat van de kattenbak nog langer dacht ik.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:42 schreef Ebinas het volgende:
En nu weer over die van jou.
Jij bent bijna verlost van de "beperkingen"?
Oh dat is wel heel fijn dat ze dat doet. En een uurtje op bed zal haar ook een vertrouwt gevoel geven. Helemaal niet is ook zo wat na alles wat ze heeft "doorstaan".quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:34 schreef Elpis het volgende:
's Nachts gaat ze netjes op de gang slapen,
Ah daar zou ik ook niet zo 1,2,3 aan denken. Mogen ze er eigenlijk wel bijzettenquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:34 schreef Elpis het volgende:
k moest er onlangs wel aan denken dat we een uitgebraakte haarbal niet zomaar het toilet in zouden mikken
Nou de eerste dag liet ze zich haast niet tegenhouden hoor. Het leek wel een koe bij haar eerste weidegang.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:06 schreef Ebinas het volgende:
Oh dat is wel heel fijn dat ze dat doet. En een uurtje op bed zal haar ook een vertrouwt gevoel geven. Helemaal niet is ook zo wat na alles wat ze heeft "doorstaan".
Dat was een afgeschermde tuin waar ze niet uit kan toch? Dat zou dan moeten kunnen. Dat niet naar buiten mogen is ter voorkoming dat ze buiten met andere mensen in aanraking kan komen heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:06 schreef Ebinas het volgende:
Ik denk dat ik 's nachts de tuindeur (afgezet voor katten) open laat in de hoop dat ze daar gaat slapen. Ze heeft daar wel 2 favo ingerichte plekjes.
Owww dat is wel even balen ja. Terwijl het zo dicht binnen handbereik lag.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:04 schreef Ebinas het volgende:
Weer een tegenvaller. 2 juli pas (mits jodium leverbaar).
Kleine optie op 18 juni, maar dan moet er iemand uitvallen die event. met vakantie gaat
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:26 schreef Elpis het volgende:
Het leek wel een koe bij haar eerste weidegang.
Klopt en anderen er ook niet in.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:26 schreef Elpis het volgende:
Dat was een afgeschermde tuin waar ze niet uit kan toch?
Dat weten ze pas een paar dagen van te voren. De vorige keer werd ik die vrijdagmiddag ervoor om 16:00 afgebeldquote:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe vaak ze normaal gesproken leveringen krijgen maar gezien de halfwaarde tijd zal het dan wel wekelijks zijn vermoed ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:49 schreef Ebinas het volgende:
Dat weten ze pas een paar dagen van te voren. De vorige keer werd ik die vrijdagmiddag ervoor om 16:00 afgebeld
Inmiddels ook uitgebreid verdiept en stuk duidelijker allemaal over hoe en wat.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:31 schreef Elpis het volgende:
Mijn man heeft zich helemaal verdiept in jodium 131 en technetium IV om te zien hoe schadelijk ze nou eigenlijk is, maar dat valt inmiddels wel mee. Het ergst was in het begin kort na de behandeling daar zat de meeste gamma straling. De beta straling komt niet zo ver. Nu passen we alleen nog op haar speeksel en urine want daar kan dat nog wel in zitten.
Volgens mij levering echt die vrijdag. Dus dat blijft spannend.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:47 schreef Elpis het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe vaak ze normaal gesproken leveringen krijgen maar gezien de halfwaarde tijd zal het dan wel wekelijks zijn vermoed ik.
Zo goed als helemaal, dit keer gelukkig snel ingegrepen.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:47 schreef Elpis het volgende:
Is je kat inmiddels een beetje hersteld van de reactie?
Dat is weer goed nieuws. Zo sneu dat magere. En dan kunnen ze ook minder hebben, denk ik dan.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:47 schreef Elpis het volgende:
want je voelt op haar rug de wervels heel veel minder
Dat begrijp ik. Kans is wel heel erg groot. Maar meten is pas weten.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:47 schreef Elpis het volgende:
maar ik zal nog blijer zijn als we over 4 weken haar bloedruk kunnen laten meten en dat ook goed is.
O jeetje dat is morgen al.quote:Op zondag 16 juni 2024 07:47 schreef Ebinas het volgende:
Pfff duimen hier. Ze staat voor aankomende dinsdag gepland in Lienden.
Alleen maandag kan er nog afgebeld worden (leveringsproblemen kleine kans).
Zo dichtbij zijn we nog nooit geweest.
Klopt. Werd ook ineens heel erg zenuwachtig van toen ze belden.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:35 schreef Elpis het volgende:
Twee weken vroeger dan de vorige planning toch?
Voor de behandeling was ze ietwat een stuiterbal ja. Ik wijttte een groot deel daarvan aan haar karakter, maar nu na de behandeling is ze heeeeeel veel rustiger. Ze slaapt nu net zo'n gat in de dag als haar zus.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:18 schreef Ebinas het volgende:
En hoe is haar gedrag? (of was zij niet onrustiger/drukker)?
Nadat haar linkerkant vd schildklier was weggehaald was ze ook een stuk rustiger. Dat herken ik wel.quote:
Owkee die had ik nog niet gezien. Nu dus welquote:
Huh dus de grootste plek is de al geopereerde kant? Ik zou het eerder andersom verwachten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Owkee die had ik nog niet gezien. Nu dus wel![]()
En wat vond ik het lastig en nog om haar daar te laten![]()
![]()
Maar niet voor niets.
[ afbeelding ]
Rechterkant op de foto is de al geopereerde kant
Nee het is echt de geopereerde kant. Ik was ook meer dan verbaasd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:48 schreef Elpis het volgende:
[..]
Huh dus de grootste plek is de al geopereerde kant? Ik zou het eerder andersom verwachten.
Kan het niet zo zijn dat de foto van bovenaf is genomen zodat de geopereerde kant aan links zit? (o nee dat doen ze vanaf onderen).
Nou ja hoe dan ook zie je dat de eerste operatie sowieso niet afdoende was geweest omdat de andere kant ook aangedaan is. Nu wordt in ieder geval alles aangepakt.
Nu wordt het zaak afleiding te zoeken om er niet constant aan te denken.
Tijdens de behandeling was ze erg gespannen en aangedaan.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:07 schreef Elpis het volgende:
En hoe is ze de eerste dag en nacht doorgekomen?
Ahhh wat heerlijk. Zo te zien doet ze het een stuk beter als de onze.quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:11 schreef Ebinas het volgende:
De volgende dag krijg ik een foto met de tekst dat ze al heerlijk op haar troon (kattenmand) zit en al goed heeft gegeten en gedronken. Ze zag er ook niet gespannen uit of zo.
Die staat alvast. En nu maar weer duimen dat het gedaald is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:51 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ahhh wat heerlijk. Zo te zien doet ze het een stuk beter als de onze.
Ongeveer 2 juli moet die bloeddrukmeting. Heb een reminder in mijn kalender staan om dan een afspraak te maken anders vergeet ik het weer.
Edit: zag net via de online afspraken tool dat ze behoorlijk vol zitten dus alvast maar een afspraak voor 3-7 ingepland.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:46 schreef Ebinas het volgende:
Yeahhhhh!
Schildklier binnen normale waarden, maar kan nog schommelen het komende halfjaar.
Nierwaarden (incl. SDMA) helemaal goed
Haha klinkt bekend.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:46 schreef Ebinas het volgende:
Bloeddruk iets verhoogd, maar omdat ze zo gestrest is kan dat het zijn.
Advies over 6 weken opnieuw bij eigen DA
En dan volgt de volgende uitdaging.quote:
En nachtje is voorbij, eindelijkquote:
En hoe gaat het nu na de reis en hoe was het gesprek?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |