Gek? Je dacht niet dat het kon?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij had toen al een vrouw. Gek was dat
Toen ze nog via Fok met elkaar communiceerden, ookal zaten ze naast elkaarquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij had toen al een vrouw. Gek was dat
Dat je nooit zeker wist of ik die hitsige DM's stuurde of Miss.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen ze nog via Fok met elkaar communiceerden, ookal zaten ze naast elkaar.
Beidequote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je nooit zeker wist of ik die hitsige DM's stuurde of Miss.
Zeker naar jouquote:
Dit verklaart een hoopquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je nooit zeker wist of ik die hitsige DM's stuurde of Miss.
quote:
Sowieso is de kans klein tijdens de enorme wandeling van het station naar de Knoopquote:
Nieuwe markt aanborenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom vindt Facebook SM-advertenties voor mij geschikt?
Ik Google en zoek nooit daarop. Denk er niet eens over na.
Maar goed. Ze hebben ook een periode spermabanken en relatiesbedrijven geprobeerd een mij te slijten
Alleen dit is wel een heel nieuw niveau
Naar mijn beste weten ben ik de enige die in dit huis woont en gebruik maakt van het internet hierquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nieuwe markt aanboren
Kan ook gewoon de rest in het huis zijn
Heel wild danquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naar mijn beste weten ben ik de enige die in dit huis woont en gebruik maakt van het internet hier
Misschien heb ik een wild onderbewustzijn
Ik mis vroeger.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen Q. nog bier dronk en vrijgezel was.
En je poepen met een lange oe deed.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vroeger!![]()
Toen ijsberen nog met brandhout sjouwde
En de borsten nog stevig warenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je poepen met een lange oe deed.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naar mijn beste weten ben ik de enige die in dit huis woont en gebruik maakt van het internet hier
Misschien heb ik een wild onderbewustzijn
We doen hier niet aan (self)kinkshamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |