quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok is een nog meer gevoelig sneeuwvlokje dan ik!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry.
Vanaf nu opletten met schunnige taal.
Wat? Is dat niet meer zo?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen Q. nog bier dronk en vrijgezel was.
Zo oud ben ik dan weer nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Same, zonder fotoboek dacht ik zelfs?
We zijn allemaal unieke sneeuwvlokjesquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fok is een nog meer gevoelig sneeuwvlokje dan ik!
Je doet je naam eer aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Newbie
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
En dan na te gaan dat mijn laatste relatie een beetje kiezen werd tussen fok en relatie en ik koos voor fok
Wie heeft deze fout niet gemaaktquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
En dan na te gaan dat mijn laatste relatie een beetje kiezen werd tussen fok en relatie en ik koos voor fok
Heeft twee kinderen, een labrador, een stationwagen en een eengezinswoning in Schubbekutteveen.quote:
En waar is die vrouw dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft twee kinderen, een labrador, een stationwagen en een eengezinswoning in Schubbekutteveen.
Zie wel veel redenen om bier te drinkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft twee kinderen, een labrador, een stationwagen en een eengezinswoning in Schubbekutteveen.
Ook nog ja.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb ik je nog op PSN? Denk het wel he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |