Jeweetsquote:
Binnen zitten snotteren terwijl het buiten regent is veel leuker.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Opa wilt op het strand liggen met een mimosa en een relaxed muziekje als ontbijt
Gewoon naar scheveningen zitten met een cheapskate biertje en volksmuziek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Opa wilt op het strand liggen met een mimosa en een relaxed muziekje als ontbijt
quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Twee haaien waren aan het zwemmen, de ene haai zegt tegen de andere haai: “hai haai”
Wel eerst 34 tattoos laten zetten en met ontblote, vuurrrood verbrande borst op het terras gaan zitten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon naar scheveningen zitten met een cheapskate biertje en volksmuziek.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel eerst 34 tattoos laten zetten en met ontblote, vuurrrood verbrande borst op het terras gaan zitten.
Godverdommequote:Op donderdag 29 februari 2024 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel eerst 34 tattoos laten zetten en met ontblote, vuurrrood verbrande borst op het terras gaan zitten.
*proest*quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]en een leipe opscheer. Minimaal de naam Priscilla in je nek laten tatoeėren met een mondafdruk want anders is jullie liefde niet echt
Ik ben alleen ordinair in taal en fantasieėn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Stiekem hou je wel van dit beeld van ordinAir
Vurig ende passioneelquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Stiekem hou je wel van dit beeld van ordinAir
Ga kopen danquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moest net aan je denken. De Lidl verkoopt pasta del nata
Ik haat stiltecoupé'squote:Op donderdag 29 februari 2024 17:07 schreef DrMarten het volgende:
Zit in een bomvolle trein, word ik boos aangekeken door een of andere boomer omdat ik in de stiltecoupe met wat kenisper een koek uit de verpakking haal.
Echt, ik haat het ov
Luxe!quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:24 schreef Tegan het volgende:
Ik zat laatst voor het eerst in 5+ jaar ofzo in de trein, hele beleving.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Luxe!
Hier is altijd alles of op de fiets of met het OV
Dat kan ook nogquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik kom gewoon nooit buiten een straal van 20 km om mijn huis.
Een traumatische beleving?quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:24 schreef Tegan het volgende:
Ik zat laatst voor het eerst in 5+ jaar ofzo in de trein, hele beleving.
Heb appelflappen gekochtquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga kopen danIk kan ze hier vers krijgen, nog warm uit de oven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |